OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Taisi tulla alennus betaksi ja muutama jekku lähtä matkaan, myös palkkio Roadsteri on peruttu.

Ei vaan hoitaisi guru itsensä kuntoon ja tulisi höpöttelemään sitten tänne, kaverilla olisi paljon annettavaa jos kuula olisi kunnossa.
Nyt se on siirtynyt tuonne "kilpailevalle" forumille :ROFLMAO: juu vähän oikeastaan käy sääliksi kun ei se selvästikään täysillä tällä hetkellä käy.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siltä osin rennompaa, että meen oman fiiliksen mukaan ja treenaan sen lihaksen kun tuntuu, parempi sillai vetää kun kiinteellä typerällä kierrolla,
Mulla on ollut sama systeemi jo vuosia. En koe että antaisin yhtään tasoitusta muille. Systeemi antaa myös paljon etuja. Yksittäisten lihasten palautumis ajat vaihtuvat jonka näen vain positiivisena. Pystyy esim antaa joillekin lihaksille extra runtua viikon ajan ilman että koko typerä kiinteä ohjelma menee sekaisin. Kokonais treeniä ei silti tule yhtään vähempää kuin kiinteällä systeemillä. Eli touhu ei suinkaan ole mallia juodaan kaljaa ja treenataan kun jaksetaan. Mielestäni kiinteä lihas per viikko systeemi on typerin.
 
Millon mike uus haastattelu kehonrakentajan kanssa? Sulla aina ihan parhaat podcastit bodi ihmisten kanssa. Aina oottaa, että millonhan tulee lisää 😀
Ne ei kovin kiinnostavia yleisesti ole ellei ole kovan luokan somettaja.
 
Nyt se on siirtynyt tuonne "kilpailevalle" forumille :ROFLMAO: juu vähän oikeastaan käy sääliksi kun ei se selvästikään täysillä tällä hetkellä käy.
No siellä varmaan perusmeininki ja mike sitä mike tätä. Hyvä vaan kun on kaltaistensa porukassa, sopii hyvin sinne itkemään. Heitin vittuun Pakkotoistolta kun ei varoitusta uskonut. Vajaa läski yksilö.
 
No siellä varmaan perusmeininki ja mike sitä mike tätä. Hyvä vaan kun on kaltaistensa porukassa, sopii hyvin sinne itkemään. Heitin vittuun Pakkotoistolta kun ei varoitusta uskonut. Vajaa läski yksilö.
Juu, siellä tuo jatkaa. Huonolla menestyksellä tosin. Näyttäisi olevan valmiudessa postata puolen tusinaa sun käyttämiä nimimerkkejä tietoineen.. 🙄
 
Joo, näköjään psykoottinen meno jatkuu tuolla toisaalla. Sinänsä ikävää että alkaa mustamaalaamaan ja väittämään perätöntä paskaa mikestä, joka kuitenkin aika pitkään antoi Anssin täällä kirjoitella.
 
Juu, siellä tuo jatkaa. Huonolla menestyksellä tosin. Näyttäisi olevan valmiudessa postata puolen tusinaa sun käyttämiä nimimerkkejä tietoineen.. 🙄
Ai vittu mä repeen, mike oli hirvee alfa ja nyt kuulema on heitelly sontaa tossa lukotetussa ketjussa useiden nimimerkkejen takaa ::;Dd
 
On kyllä sairas yksilö. Mua ei koko mass balance ketju kiinnostanut, saati että olisin sinne ite kirjoittanut ja viimeisenä veivannut jonkun tyypin takia alttereita. Vihaajien maailma on tommoinen, jos ei syytä ole, ne keksii sen. Mut hyvä että sille on nyt oma paikka, jatketaan me täällä asiallisella menolla.
 
Harmi Mikelle kun nyt paljastui nää sen käyttäjätilit millä se limppii ihmisiä, kuten tämä, Samo, ja sitten tuo Wintikka-mikälie. Tai siis, harmi minulle, olenhan Mike. Vuosia ja vuosia tämäkin huijaus meni teihin läpi.
 
Harmi Mikelle kun nyt paljastui nää sen käyttäjätilit millä se limppii ihmisiä, kuten tämä, Samo, ja sitten tuo Wintikka-mikälie. Tai siis, harmi minulle, olenhan Mike. Vuosia ja vuosia tämäkin huijaus meni teihin läpi.
Olenks mäkin Mike?
Jos, niin missä mun massat, ja massit?
Mä haluun sen Teslan

-Franco
 
Pitäiskö tuosta oikiasti tehä joku huoli ilmoitus, sehän vääntää oman elämänsä hetki hetkeltä enemmän solmuun ja samalla kiusaa muita, täysin syyttä.
 
Olenks mäkin Mike?
Jos, niin missä mun massat, ja massit?
Mä haluun sen Teslan

-Franco
Sä saat.. mä saan? Mä saan sen Porschen ilman jarruja mistä se yksi sekopää aina puhui.

Sääli että kaveri on noin kujalla. Muistuttaa vähän liikaakin yhdestä toisesta tuntemastani Fuengirola-juoposta. Jos oikeinkirjoitus olisi huonompaa ja aihepiirit toiset, niin voisi mennä henkilöstä sekaisin. Vuosia häntä yritimme auttaa ja sietää, mutta viina ja ryyppykaverit olivat aina tärkeämpiä ja lopulta ainoita mihin voi luottaa. Ja näin se sitten päättyi.
 
Back
Ylös Bottom