OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Pistäppä hei listaa esille! Todella kovasti kiinnostaa. Pitkään olen harrastanut elokuvia ja erityinen kiinnostus kauhugenreen, johtuen ehkä juuri siitä, että hyvien kauhuelokuvien löytäminen on huomattavan haasteellista.
Tommoiset on vielä löytämättä mistään palveluista. Muut oon kuitannut katsotuiksi enkä ole varma saanko mistään niitä näkyviin. Coherencen muistaakseni olen nähnyt joskus.

Screenshot 2022-06-28 at 15.30.08.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tommoiset on vielä löytämättä mistään palveluista. Muut oon kuitannut katsotuiksi enkä ole varma saanko mistään niitä näkyviin. Coherencen muistaakseni olen nähnyt joskus.

katso liitettä 242014
Itseltä löytyy The Wailing ja Take Shelter fyysisinä kopioina, ja etenkin jälkimmäistä on pakko suositella etsimään kissojen ja koirien kanssa, on ihan masterpiece-kamaa 👍
 
Tommoiset on vielä löytämättä mistään palveluista. Muut oon kuitannut katsotuiksi enkä ole varma saanko mistään niitä näkyviin. Coherencen muistaakseni olen nähnyt joskus.

katso liitettä 242014
Hostel leffat varmaa nähny?? Muistaakseni green room oli kova. The devils reject varmaa myös nähty?? Oli ihan huippu aikanaan.
House of 1000 corpses myös hyvä
 
Mutta jos kaksi teknisesti yhtä taitavaa heittäjää kohtaa niin vahvempi heittää pidemmälle.
Nopeus on voimaa jota taito hallitsee.
Kyllä totta lähtönopeus merkitsee, tarkotin voimalla että sillä ei ole mitää merkitystä onko heittäjä 60kg kynä vai 120kg bodari jos lähtönopeus ja tekniikka sama, yhtä pitkälle se heitto kantaa olettaen heittäjät ovat vielä yhtä pitkiä
 
Kyllä tää on niin dorka maa,kaikki halutaan kieltää tai verottaa piloille. Tekis hyvää jos porukka tilais/hakis Suomesta esim. Nikotiinipussinsa,nuuskansa,röökikin vois olla täällä halvempaa kuin naapuri maissa. Ja viinat ja kaljat myös,niin ruotsalaiset ja virolaiset hakisivat niitä täältä. Nytkin kaljaa tehdään suomessa,sit se kuskataan viroon ja suomalaiset hakee sen takas sieltä kun sen saa halvemmalla...jokin tossakin yhtälössä mättää ja pahasti...
 
Eikö nyt olisi ollut hyvä aika alkaa olemaan ilman mitään nikotiini tuotteita 👍 ?
En haluu olla, kiva olla koukussa johonkin vaarattomaan stimulanttiin. Ja tää on vain mun juttu, en suosittele mitään addiktiota muille. Ja samalla tää on mun elämä, eli en kaipaa mitään saarnaa, koska mä teen mitä mä haluun, en kuitenkaan tee kellekään mitään pahaa, toisin kuin mulle koitetaan aina saada harmia aikaan, sitä ei kukaan juurikaan koskaan kritisoi.
 
Back
Ylös Bottom