OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Nakkasin iha skidinä jo stemuja pidemmälle kuin muut ikätoverit.
Friba heitetään rystyltä, ei samalla tapaa mitä esim palloa. Forehand heitetään taas toiselta puolelta, mutta ei ole paras idea bodarille kun ulkokierto ja nopee repäsy saattaa sattua pahasti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Me voidaan Mikan kanssa mennä heittään vaikka Munkkiniemi kun on 9 väylän rata eikä älyttömästi metsää. Kun ite ekalla kerralla heitin Äijänpellon, joka on edelleen todella vaikea, niin siinä ei paljoa kerkee näkeen miten lentää kun on metsässä kokoajan.
 
Me voidaan Mikan kanssa mennä heittään vaikka Munkkiniemi kun on 9 väylän rata eikä älyttömästi metsää. Kun ite ekalla kerralla heitin Äijänpellon, joka on edelleen todella vaikea, niin siinä ei paljoa kerkee näkeen miten lentää kun on metsässä kokoajan.

Ainakin pistää heti tosissaan miettimään että onko tämä mun laji kun rämpii metsässä ettimässä kiekkoa koko päivän 😅
 
Pääasia että palautuvat (y)
Todellakin, koska jos näillä elintavoilla olis vielä laskenut, niin ei kamalasti olis enää tehtävissä. Kauhee arsenaali vitamiineja sun muita terveyteen vaikuttavia. Liikuntaa tosi paljon ja testot keskellä viitteitä.
 
Kauhee arsenaali vitamiineja sun muita terveyteen vaikuttavia.
Hieno homma, että putos kolet(y) Minä oon muuten käsittänyt, että et vetele vitskuja tai hivenaineitakaan...tai ihan ku oisit joskus aikoinasi jossain livessä sanonut, että esim D-vitamiini on ihan turha eikä sillä ole mitään väliä kun syö vaan perus terveellistä ruokaa. Voin olla väärässäkin, mutta vahva kuva jäi.

Mitäs vitskuja/hivenaineita tulee syötyä?
 
Hieno homma, että putos kolet(y) Minä oon muuten käsittänyt, että et vetele vitskuja tai hivenaineitakaan...tai ihan ku oisit joskus aikoinasi jossain livessä sanonut, että esim D-vitamiini on ihan turha eikä sillä ole mitään väliä kun syö vaan perus terveellistä ruokaa. Voin olla väärässäkin, mutta vahva kuva jäi.

Mitäs vitskuja/hivenaineita tulee syötyä?
Nyt otin koko setit käyttöön kun oikeesti huolestutti noi kolet. Käytössä entsyymit, omega3, c, b, magnesium, kalium, d3, punariisi, vahva monivitsku, sinkki, jne.
 
Mites Maikki olit rakentanut jalkatreenit, kun teit widowmakeria? Kuinka usein teit sen ja jumppasitko siihen kylkeen mitä muuta kyykky/jalkatreeniä?
 
Back
Ylös Bottom