OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Väri ainakin oikea. Sähköautoihin liittyen näin bensan hinnan ollessa taivaassa, laskeskelin omalla kulutuksella mitä maksaa käydä pelaamassa eri ratoja.

Kirkkonummi 13,00e
Ford pro 10,80e
Oittaa 5,80e
Loviisa 27.70e
Sahanmäki 19,45e
Sammatti 23,00e
Puolarmaari 4,70e
Ringi Utsjoki 460,00€
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Väri ainakin oikea. Sähköautoihin liittyen näin bensan hinnan ollessa taivaassa, laskeskelin omalla kulutuksella mitä maksaa käydä pelaamassa eri ratoja.

Kirkkonummi 13,00e
Ford pro 10,80e
Oittaa 5,80e
Loviisa 27.70e
Sahanmäki 19,45e
Sammatti 23,00e
Puolarmaari 4,70e
Ringi Utsjoki 460,00€
Paljos maksais juna/nysse kiekkonummelle
 
Paljos maksais juna/nysse kiekkonummelle
Ei kyllä mitään tietoa. Mutta tällä kulutuksella esim salille ja takas on euron paikkeilla, joten vihreille terveisiä, miksi helvetissä maksaisin metrosta yli viisinkertaisen hinnan.
 
Väri ainakin oikea. Sähköautoihin liittyen näin bensan hinnan ollessa taivaassa, laskeskelin omalla kulutuksella mitä maksaa käydä pelaamassa eri ratoja.

Kirkkonummi 13,00e
Ford pro 10,80e
Oittaa 5,80e
Loviisa 27.70e
Sahanmäki 19,45e
Sammatti 23,00e
Puolarmaari 4,70e
Ringi Utsjoki 460,00€
Joskus tulee pyöriteltyä mielessä näitä lukuja kun ajelee harrastuksiin. Parempi olla miettimättä niin ei jää sen takia menemättä.
 
Väri ainakin oikea. Sähköautoihin liittyen näin bensan hinnan ollessa taivaassa, laskeskelin omalla kulutuksella mitä maksaa käydä pelaamassa eri ratoja.

Kirkkonummi 13,00e
Ford pro 10,80e
Oittaa 5,80e
Loviisa 27.70e
Sahanmäki 19,45e
Sammatti 23,00e
Puolarmaari 4,70e
Ringi Utsjoki 460,00€

Onko tullut käytyä Loviisan radalla? On kyllä yks parhaimmista radoista mitä itse heittänyt. Vaihtelevat hyvin hoidetut väylät ja kiva maasto.
 
Onko tullut käytyä Loviisan radalla? On kyllä yks parhaimmista radoista mitä itse heittänyt. Vaihtelevat hyvin hoidetut väylät ja kiva maasto.
Ekan kerran viime viikolla. Huomenna vedetään se kaksi kertaa.

unnamed-3.jpg
 
Joskus tulee pyöriteltyä mielessä näitä lukuja kun ajelee harrastuksiin. Parempi olla miettimättä niin ei jää sen takia menemättä.
Sitä tuli toissa kesänä mietittyä kun moottoripyörä vielä oli, että se on liki 20e per ajokerta polttoaineisiin kun tuppi nurite työnsi menemään. Nyky Bensan hinnoilla vielä enemmän. Ei sitä alkuunsa miettinyt, mutta kyllä sitä jossain vaiheessa piti alkaa kelailee kun ajopäiviä alkoi kuukauteen kertymään toistakymmentä 😅
 
Mietin tossa että mikä olis fiksumpi vaihtoehto vetää noita fribakierroksia. No moottoripyörä, no go, bensa siinäkin maksaa ja saa vetää 10 kesää ennenkuin alkaa säästämään, koska se pyörä maksaa. Sähkömoottoripyörä, se hajoaa ennenkuin on maksanut bensat takaisin. Kusinen 500 euron katsastettu auto, vakuutuksineen saa taas kuolettaa monta vuotta että tulee halvemmaksi.

Tadaa, fiksuin olis myydä RS3 pois ja ottaa Hybrid Audi, se olis järkevin veto. Auto on kuitenkin pidettävä, pelkällä kesärakkineella ei pärjäis. RS3 on maksettu pois kesäkuussa, joten saisin sillä hinnalla uuden alle ilman pätkää.
 
Mietin tossa että mikä olis fiksumpi vaihtoehto vetää noita fribakierroksia. No moottoripyörä, no go, bensa siinäkin maksaa ja saa vetää 10 kesää ennenkuin alkaa säästämään, koska se pyörä maksaa. Sähkömoottoripyörä, se hajoaa ennenkuin on maksanut bensat takaisin. Kusinen 500 euron katsastettu auto, vakuutuksineen saa taas kuolettaa monta vuotta että tulee halvemmaksi.

Tadaa, fiksuin olis myydä RS3 pois ja ottaa Hybrid Audi, se olis järkevin veto. Auto on kuitenkin pidettävä, pelkällä kesärakkineella ei pärjäis. RS3 on maksettu pois kesäkuussa, joten saisin sillä hinnalla uuden alle ilman pätkää.
Kannattaa vähän kysellä autojen saatavuuksia. Joillakin merkillä voi mennä vuodenkin päähän uuden saanti. Audin tilannetta en tiedä
 
Kannattaa vähän kysellä autojen saatavuuksia. Joillakin merkillä voi mennä vuodenkin päähän uuden saanti. Audin tilannetta en tiedä
No ei nyt sitten ihan uutta, vaan joku mikä on saatavilla ja ajettu todella vähän.
 
M
Saa nähdä sitten kuinka kauan sähköautoilu pysyy edullisena.
Jos polttoaineiden myynti vähenee radikaalisti niin kyllä ne veroäyrit jostain otetaan ja tuskin autoilun painotus tässä mitenkään erityisesti pienenee?
Näinhän se on mennyt, menee ja tulee menemään👍🏻
 
Ei kyllä mitään tietoa. Mutta tällä kulutuksella esim salille ja takas on euron paikkeilla, joten vihreille terveisiä, miksi helvetissä maksaisin metrosta yli viisinkertaisen hinnan.
Nyt suu suppuun! Joku vihreä kuitenkin käy tätä lukemassa ja syksyllä Mike ajelee metrolla salille, kun bensan hinta on 3,50€ per litra :unsure:
 
Saa nähdä sitten kuinka kauan sähköautoilu pysyy edullisena.
Jos polttoaineiden myynti vähenee radikaalisti niin kyllä ne veroäyrit jostain otetaan ja tuskin autoilun painotus tässä mitenkään erityisesti pienenee?
Eipä tuo sähkön hinta ainakaan halpenemaan päin ole. Ja sitten kun suurimmalla osalla on sähköauto, niin ei pelkoa että ilmaiseksi ladataan missään kaupan parkkipaikalla autoa. Vielä niitä vihreitä vituttaa kun maajussit ajelee Transittinsa kanssa vanhoilla ranskanperunan paistorasvoilla, mutta se on vain ajan kysymys kun ranutkin friteerataan mikroaaltouunissa.
 
Siirryin kokonaan Instaan kun Snapissa poistivat mun star statuksen syyllä että olin rikkonut jotain sääntöjä. Mun snäpeissä ei kyllä mitään sääntöjä rikkovaa ole ollut koko kahden vuoden aikana eikä ne antanut mitään tarkempaa tietoa mistä on kyse, eivätkä vastaa mailiin. Seuratkaa siis instassa.


Screenshot 2022-04-25 at 22.20.10.jpg
 
Mä oon instassa seurannu muutenkin, en tiedä miten snapit ja tiktokit toimii et älä hommaa tonne banneja, koska mä en niihin lähe.
 
Mä oon instassa seurannu muutenkin, en tiedä miten snapit ja tiktokit toimii et älä hommaa tonne banneja, koska mä en niihin lähe.
En saanut mitään banneja tai varoituksia Snäpissä, ottivat vain Star-statuksen pois ja menetin 59% katsojista sillä sekunilla. Olis helvetin kiva tietää mistä toi muutos tuli, koska en varmana ole rikkonut mitään sääntöjä.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom