OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Juuh. Olet toistamiseen todistanut että et osaa keskustella alkuunkaan etkä kunnioita foorumin jäseniä ollenkaan. Järjenjuoksusi on aivan käsittämätöntä. En sellaisen sivuston ja omistajan kanssa halua olla missään tekemisissä joten tämänkin käyttäjän voi poistaa. Tämä touhu ottaa enemmän kuin antaa.

Sait taas yhden ihmisen karkoitettua palstaltasi ja voit vetää yhden viivan lisää plakkariin voiton merkiksi.
mitä nyt on tapahtunut, vai mistä tämä hulluus kohtaus? 😁
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä nyt on tapahtunut, vai mistä tämä hulluus kohtaus? 😁
Se on suuttunut mulle vähän joka ketjussa kun en ole samaa mieltä hänen kanssaan. Osa nyt vain on tollaisia ja se niille suotakoon. Hänhän itse kunnioittaa todella vahvasti kanssakeskustelijoita, lol.
 
mitä nyt on tapahtunut, vai mistä tämä hulluus kohtaus? 😁
Oon katellu kieroon rekisteröitymisestä asti että voiko aikuinen ihminen olla tollanen ja olen jo meinannut lähteä monta kertaa. Ja kyllähän se on enkä sellaista toimintaa tue.
Se on suuttunut mulle vähän joka ketjussa kun en ole samaa mieltä hänen kanssaan.
Eriävä mielipide ei ole se ongelma. Turha olisi keskustella jos kaikki olisi kaikesta samaa mieltä. Ei vaan tunnu sinne paksuun kalloosi menevän missä vika on. Siitä on sulle saarnattu monta kertaa ja suhtaudut asiaan kuin lapsi.
Hänhän itse kunnioittaa todella vahvasti kanssakeskustelijoita, lol.
Sanoisin että suhteellisen. Saat etsimällä etsiä viestejä joilla aiheutan tahallani draamaa. Vittuillut olen lähinnä sinulle ja predatorille, molemmille ihan ansaitusti. Kenenkään muun kanssa ei ole tarvinnut menettää järkeään.

Yritin kun ihan kiva foorumi olisi, mutta kun ei niin ei. Eli poista vaan nimimerkki.
 
Tuntuu että tää on joku uusi trendi, ollaan niin marttyyriä ja käsketään poistaa tunnus niin kuin sota yhtä miestä kaipaisi ja Mike itkien pyytäisi että "älä lähde".
Tuosta poistetusta viestistä joka sisälsi ei sallitun linkinkö tuo nyt suuttui? 😅 Mitä lähetettyjä viestejä luin niin en usko että keskustelun taso tästä hirveästi kärsii..
Todennäköisesti nämäkin tekee uuden nickin tai muuten seuraa rekisteröitymättä.
 
Tuntuu että tää on joku uusi trendi, ollaan niin marttyyriä ja käsketään poistaa tunnus niin kuin sota yhtä miestä kaipaisi ja Mike itkien pyytäisi että "älä lähde".
Tuosta poistetusta viestistä joka sisälsi ei sallitun linkinkö tuo nyt suuttui? 😅 Mitä lähetettyjä viestejä luin niin en usko että keskustelun taso tästä hirveästi kärsii..
Todennäköisesti nämäkin tekee uuden nickin tai muuten seuraa rekisteröitymättä.
Ei tuo linkittänyt, se vain oli kaikesta eri mieltä ja nimitteli mua joka ketjussa. Siellä se nyt ylilaudalla itkee.
 
Tarkoitin siis että triggeröityikö tämä siitä kun toisen käyttäjän viesti poistettiin?
Ei, se triggeröityi kun se quotas mun viestejä ja jokaisessa henkilökohtaista haukkumista. Poistin ja laitoin syyn että ”koita uudestaan ilman haukkumista ja pysy asiassa”. Sit se siitä ilmeisesti veti herneet ja sit itkupotkuraivarit. Pitäis olla samaan mieltä hänen kanssa tai se suuttuu.
 
Onhan tää mielenkiintoinen foorumi, kun tiettyjä kommentteja poistetaan, kun on ilmoitettu, että riittävästi tietystä aiheesta. Varsinkin kun eri mieltä tai laittaa vähän vasta-argumenttia perustajan kanssa.
Kuitenkin sitten samoilla linjoilla Miken kanssa olevat saavat jatkaa ketjussa lässytystä. Varsinkin kun alkuperäinen kommentti linkitetty ja sitten seuraavat poistettu koko ketjusta..
No oppiihan pysymään taustalla enemmän.
 
Onhan tää mielenkiintoinen foorumi, kun tiettyjä kommentteja poistetaan, kun on ilmoitettu, että riittävästi tietystä aiheesta. Varsinkin kun eri mieltä tai laittaa vähän vasta-argumenttia perustajan kanssa.
Kuitenkin sitten samoilla linjoilla Miken kanssa olevat saavat jatkaa ketjussa lässytystä. Varsinkin kun alkuperäinen kommentti linkitetty ja sitten seuraavat poistettu koko ketjusta..
No oppiihan pysymään taustalla enemmän.
Toi ei pidä ollenkaaan paikkaansa, anna yksikin erimerkki. Menee vähän liian pitkälle kun pitää valheilla edetä.

Jos mä en itse ole osallistumassa jossain ketjussa jossa on sanottu että esim koronasta puhutaan sen omassa ketjussa ja siellä jatketaan, niin kannattaa raportoida, täällä ei kukaan saa jatkaa jos niin päätetään, oli mitä mieltä tahansa. Eli jos voit esimerkit antaa, niin meen katsomaan.

Mutta älä ala valehtelemaan, forumilla on jumalattomasti viestejä ja tämän paikan anti monelle on ollut erittäin hyvä, surullistä nähdä miten osa ei vain osaa nähdä mitään muuta kuin negatiivista.
 
Viimeksi muokattu:
Itelle ainakin tulee mieleen että minun pari postausta koronaketjuun hävisi hyvn nopeasti sieltä, kun kritisoin joitain sinne kiihkeästi kirjoittelevaa..

mutta ne postaukset joissa muita sanotaan lampaiksi yms kyllä vielä siellä ovat.

Mutta nää on näitä, ei niin paljon kiinnosta että tulisin tänne pyytämään tunnuksen poistoa yms vaan jatkan selailua ja elämää.
 
Itelle ainakin tulee mieleen että minun pari postausta koronaketjuun hävisi hyvn nopeasti sieltä, kun kritisoin joitain sinne kiihkeästi kirjoittelevaa..

mutta ne postaukset joissa muita sanotaan lampaiksi yms kyllä vielä siellä ovat.

Mutta nää on näitä, ei niin paljon kiinnosta että tulisin tänne pyytämään tunnuksen poistoa yms vaan jatkan selailua ja elämää.
Mikasaa lyödään siellä nyt ihan turhaan ja liikaa. Lammasjuttua käytetään siinä missä haukutaan rokottamattomia, joten se on balanssissa. Uskokaa pois, ei mulla ole mitään tarkoitusta ohjata keskustelua ja rajoittaa sitä omiin mielipiteisiin, ei edes vaikka jengi haukkuu mut pystyyn joka ketjussa. Jos mä annan kaikki autistijutut olla mistä mua haukutaan, niin luuletteko että mä jotenkin sensuroisin jos toisiansa haukkuvat.
 
Tuo lampaiksi kutsuminen on kylla aivan lastentarhatason juttuja. Meinaako sen termin kayttajat sita etta ne on jotain uber-kovia susia itse? Ilmeisesti.

Eikohan jokaisen pitaisi pystya tehda paatos omasta kropastaan ilman etta joku tulee nimittelemaan.
 
Tuo lampaiksi kutsuminen on kylla aivan lastentarhatason juttuja. Meinaako sen termin kayttajat sita etta ne on jotain uber-kovia susia itse? Ilmeisesti.

Eikohan jokaisen pitaisi pystya tehda paatos omasta kropastaan ilman etta joku tulee nimittelemaan.
Taustalla lienee joku primitiivinen "minäpäs osaan ajatella itse"- ajattelutapa kun todellisuudessa nämä lampaiksi haukkuvat eivät osaa edes lähdekritiikin abc:tä.

Ja ei, tämä ei ollut Mikelle suunnattu.
 
Onhan tää mielenkiintoinen foorumi, kun tiettyjä kommentteja poistetaan, kun on ilmoitettu, että riittävästi tietystä aiheesta. Varsinkin kun eri mieltä tai laittaa vähän vasta-argumenttia perustajan kanssa.
Kuitenkin sitten samoilla linjoilla Miken kanssa olevat saavat jatkaa ketjussa lässytystä. Varsinkin kun alkuperäinen kommentti linkitetty ja sitten seuraavat poistettu koko ketjusta..
No oppiihan pysymään taustalla enemmän.
Hei, voisitko ystävällisesti jo antaa sen esimerkin missä näin tapahtuu, niin käyn katsomassa ja sitten kerron mistä tarkalleen kyse.
 
Onko Iso e nyt suuttunut tästä, eli pyysin ettei jatketa tuosta koronasta enempää ja itsekin sen kuittasit, ihan turha viesti, mutta näin nää nykyään triggeröityy kaikesta.

Screenshot 2022-03-17 at 9.11.32.jpg
 
Tuo lampaiksi kutsuminen on kylla aivan lastentarhatason juttuja. Meinaako sen termin kayttajat sita etta ne on jotain uber-kovia susia itse? Ilmeisesti.

Eikohan jokaisen pitaisi pystya tehda paatos omasta kropastaan ilman etta joku tulee nimittelemaan.
Vahvasti tämä. Mieti nyt niitäkin ihmisiä, poliitikkoja ja mediaa, jotka lähes koko viime vuoden yrittivät syyllistämisen, herjaamisen ja julkisen halveksunnan keinoin pakottaa vapaaehtoista koronarokotetta niillekin, jotka sanoivat kiitos ei. Voitko kuvitella, mitä tällaisten ihmisten päässä on oikein liikkunut?
 
Vahvasti tämä. Mieti nyt niitäkin ihmisiä, poliitikkoja ja mediaa, jotka lähes koko viime vuoden yrittivät syyllistämisen, herjaamisen ja julkisen halveksunnan keinoin pakottaa vapaaehtoista koronarokotetta niillekin, jotka sanoivat kiitos ei. Voitko kuvitella, mitä tällaisten ihmisten päässä on oikein liikkunut?
Näinpä. Ja tämä vapaaehtoinen pakottaminen ja jokaisen "valinnanvapaus" omasta kehostaan pahenee vaan, mutta sana lammas on kielletty koska mielipaha (y)
 
Back
Ylös Bottom