Vasta rekkasin yläasteella itseni sisään ja jo siitä on 19v kulunut :DNe kantsii kaivaa, koska esim joku 2003 nimimerkki on jo harvinainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vasta rekkasin yläasteella itseni sisään ja jo siitä on 19v kulunut :DNe kantsii kaivaa, koska esim joku 2003 nimimerkki on jo harvinainen.
Lähellä ollaan täälläkin, 2002 rekattu, kaupoilla ja Virtamon kellarista alkuun haettu jauhoja.Piti ihan tarkistaa, tänä vuonna tulee jo 20 vuotta tauluun. Monta salimies-draamaa on tullut seurattua Davidin ajoista lähtien
Ne kantsii kaivaa, koska esim joku 2003 nimimerkki on jo harvinainen.
Sama. Käyttäjätunnus täyttää heinäkuussa 20v, minä elokuussa 35. Kiitos vaan Mike, mukavaa ajankulua tää on ollu.Vasta rekkasin yläasteella itseni sisään ja jo siitä on 19v kulunut :D
Tais olla 8 tuntia pisin katkos kun poweri hajos palvelimesta Lauttasaaressa. Sitten toinen pidempi oli kun vaihdettiin Xenforoon.Lienee ennemmin tunteja kuin päiviä...?
Lähellä ollaan täälläkin, 2002 rekattu, kaupoilla ja Virtamon kellarista alkuun haettu jauhoja.
Edit. se olikin 2003.....
Bwana!Moi, mäkin oon ollut jo muutaman hetken, ja myös edellisissä versioissa..... ;)
Vain jos toinen sitten jäädytetään tai yhdistetään vanhaan.
Sieltä lähti kaikki viestit joissa linkit.Oliko Mike mikä homma, kun poistit mun viestin myprotein ketjusta?
Tarkoitus oli vaan heittää ajatus, ettei tää voi tämmösenä jatkua loputtomiin, vähä sama ku toi padel homma. Hallia nousee joka paikkaan
En toivonut pahaa kenellekkääm yksittäiselle saliyrittäjälle, sehän on vaan hienoo jos bisnes luistaa.
Ei mulla ollu linkkiä, pohdin vaan tätä buumin jatkuvuuttaSieltä lähti kaikki viestit joissa linkit.
Se lainas poistettua viestiä missä oli linkki.Ei mulla ollu linkkiä, pohdin vaan tätä buumin jatkuvuutta