OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ne kantsii kaivaa, koska esim joku 2003 nimimerkki on jo harvinainen.

Kyllä nyt tuli vanha olo 😀

Aktiivinen olen ollut koko ajan mutta pääosin vain tykkään lukea/seurata.

Kiitos Mikelle reenivideoista, vuosien varrella tullut kokeiltua yhtä sun toista omissa reeneissä.
 
Joku tuli valistaan striimissä eilen että kyllä sun pitäis lopettaa noiden steroidien käyttö koska siihen kuolee nuorena, Bostin Loydikin kuoli 26 vuotiaana. Toki imarreltu saa olla jos joku luulee, että mä olen 20-vuotias.
 
10.11.2002 rekisteröinyt oman. 20v on kyllä pitkä aika. Mutta edelleen paras alan foorumi. Iso hatunnosto Mikelle tämän eteen tehdystä työstä.
Vaikka täällä välillä sekoittaa päänsä kaiken informatio tulvan keskellä ja alkanut epäilemään kaikissa treeneissä välillä itseään, kun kaikki tietää paremmin, niin en kyllä helpolla tästä foorumista luopuisi. Varsinkin kun oppinut suodattamaan kaikkea tieto tulvaa ja luottamaan omaan tekemiseen, niin tää on monta kertaa päivän parasta viihdettä, kun lukee ihmisten vänkäyksiä ja toisaalta saa uutta puhtia ja ideoita omiin treeneihin.
 
Kas kas... 19.4.2022 tulee itellekin 20v täyteen. Hyvin on Pakkis pelannu ja on vallan hyvä sivusto. Edelleen! :)
 
Screenshot-2022-03-14-at-23.15.07.jpg
 
Oliko Mike mikä homma, kun poistit mun viestin myprotein ketjusta?
Tarkoitus oli vaan heittää ajatus, ettei tää voi tämmösenä jatkua loputtomiin, vähä sama ku toi padel homma. Hallia nousee joka paikkaan

En toivonut pahaa kenellekkääm yksittäiselle saliyrittäjälle, sehän on vaan hienoo jos bisnes luistaa.
 
Vain jos toinen sitten jäädytetään tai yhdistetään vanhaan.

2006 oli edellinen tunnus rekisteröity. muistan että bannattiin ku kysyin jotain hormooneista mitä oli säännöissä kielletty.. muutenkin taisin olla silloin todella negatiivisella asenteella liikenteessä ja muistikuva että teikäläinen ois joskus sanonut että mulla ei oo ikinä mitään hyvää sanottavaa tai vastaavaa 😁
 
Mä oon näköjään tehnyt tunnukseni seuraavana päivänä kuin Mike. Tosin samalla tunnarilla mä olin pakkiksella (ja jo roinaforumia lueskelin) aikaisemminkin, mut jokin juttu tos silloin tuli että piti rekisteröidä tunnus uudestaan..?
 
Oliko Mike mikä homma, kun poistit mun viestin myprotein ketjusta?
Tarkoitus oli vaan heittää ajatus, ettei tää voi tämmösenä jatkua loputtomiin, vähä sama ku toi padel homma. Hallia nousee joka paikkaan

En toivonut pahaa kenellekkääm yksittäiselle saliyrittäjälle, sehän on vaan hienoo jos bisnes luistaa.
Sieltä lähti kaikki viestit joissa linkit.
 
Juuh. Olet toistamiseen todistanut että et osaa keskustella alkuunkaan etkä kunnioita foorumin jäseniä ollenkaan. Järjenjuoksusi on aivan käsittämätöntä. En sellaisen sivuston ja omistajan kanssa halua olla missään tekemisissä joten tämänkin käyttäjän voi poistaa. Tämä touhu ottaa enemmän kuin antaa.

Sait taas yhden ihmisen karkoitettua palstaltasi ja voit vetää yhden viivan lisää plakkariin voiton merkiksi.
 
Back
Ylös Bottom