Luin ensin että sulkijalihakset resetoidaanVaro vaan Mike kohta tulee great reset ja sunki lihakset resetoidaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luin ensin että sulkijalihakset resetoidaanVaro vaan Mike kohta tulee great reset ja sunki lihakset resetoidaan
WHAT!!!!!!Luin ensin että sulkijalihakset resetoidaan
Nyt voitkin poistaa mun tunnukset @mikeLuin ensin että sulkijalihakset resetoidaan
Mä oon ainaki aika ylpeä mun 2006 vuoden tunnuksista. Ei tulis kyllä mieleenkään poistaa.2007 vuoden tunnuksen poistaminen keskustelupalstalla on pahemman luokan virhearviointi. Se on 15 vuotta vanha ja omaa siten sitten aina vähän painoarvoa.
Suosittelen ignore toimintoa jos jonkun käyttäytyminen vituttaa, niin ei tartte omia tunnuksia poistaa.
Kai tuo on jonkunlainen tapa osoittaa mieltään.
Vain jos toinen sitten jäädytetään tai yhdistetään vanhaan.Onko mahdollista saada takasi tunnukset jotka ikibannattiin joskus vuonna miekka ja kivi?
Piti ihan tarkistaa, tänä vuonna tulee jo 20 vuotta tauluun. Monta salimies-draamaa on tullut seurattua Davidin ajoista lähtienNe kantsii kaivaa, koska esim joku 2003 nimimerkki on jo harvinainen.
Tää on jo kova rekkausaika.Piti ihan tarkistaa, tänä vuonna tulee jo 20 vuotta tauluun. Monta salimies-draamaa on tullut seurattua Davidin ajoista lähtien