Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälle ääni. Parit hack-rallit Peterin kanssa sekä vähän poimintoja sieltä täältä. Gymlogeista jne.Mitäs mieltä Mike olet, että tekisit ”vanhasta Mayors’ista” kiitos/muistovideon parhaista videon pätkistä joita olet siellä kuvannut?
Niin legendaariseksi paikaksi se on kuitenkin vuosien varrella muodostunut ja sieltä on paljon hyviä muistoja sekä kaikenlaita kontenttia sinunkin kameraan sieltä taltioitunut.
Kyllähän ne helposti hommasta luistaa...Itse ajoin noin 15v sitten routapattiin, etupuskuri halki ja korjaus/maalaukseen. Omasta pussista meni, päätöksen mukaan auto poikkeuksellisen matala ja keväällä tienpinta voi muuttua nopeastikin. Tässäkin tapauksessa paikalliset sanoi että patti oli ollut siinä viikkoja ja porukka sitä väistellyt. En riitauttanut koska korjaus kohtuu halpa. Ölypohjassa vain naarmut, läheltä silloin käytti suurempi vaurio. Tiet alkaa olla kelvottomassa kunnossa...Saa kyllä väistellä kokoajan jotain.Ei paljoo voi tietää että tossa on vitullinen kuoppa. 100kmh alue ja mun nopeus 85kmh. Melko pätevät todisteet kaikinpuolin mulla. Tiehallinto ei voi tosta kyllä luistaa.
katso liitettä 239556
Mietin vaan jos tohon vetää moottoripyörä 100kmh. Eivät varmaan sittenkään ole velvollisia korvaamaan kun kaveri on sairaaalassa.Kyllähän ne helposti hommasta luistaa...Itse ajoin noin 15v sitten routapattiin, etupuskuri halki ja korjaus/maalaukseen. Omasta pussista meni, päätöksen mukaan auto poikkeuksellisen matala ja keväällä tienpinta voi muuttua nopeastikin. Tässäkin tapauksessa paikalliset sanoi että patti oli ollut siinä viikkoja ja porukka sitä väistellyt. En riitauttanut koska korjaus kohtuu halpa. Ölypohjassa vain naarmut, läheltä silloin käytti suurempi vaurio. Tiet alkaa olla kelvottomassa kunnossa...Saa kyllä väistellä kokoajan jotain.
Ramonade meni kärkeen ja ohitti Focus nelosen.Mikä on muuten Miken suosikki Nocco? Itellä tällä hetkellä Sunny Soda, mutta ei ole huono se uusi Ramonadekaan. Cola on tietty kans hyvä.
Oliko kova tauti? Mennyt ohi jos aiemmin olet asiasta puhunut.Jos sitä nyt pääsis vihdoin treenaan ilman ongelmia. Useampi kuukausi kaikkea harmia joka rikkonut rutiinit ja alkaa ruuvi kiristyyn päässä. Piti se FST-7 aloittaa ja kerkesin 3 treeniä vetään niin kortsu iski. Tästä olis nyt hyvä lähtee vetään tasaisesti kohti kesää. Saliakin pitää tässä kuussa vaihtaa kun Mayors menee muuton alle. Elixiaan meen tohon viereen, eiköhän siellä treenit mene, mutta siellä ei kyllä mitään videoita kuvailla.
4 päivää. Kuume pahimmillaan hurjat 37.3. Kaikki normaalin flunssan oireet vähän oudossa järjestyksessä, viimeisenä vasta kurkku kipeä. Ainoa erikoisuus normaaliin flunssaan verrattuna, että kuume kevyt ja silti samanlaiset ihon arkuudet mitä 39 asteen oikeassa nuhassa.Oliko kova tauti? Mennyt ohi jos aiemmin olet asiasta puhunut.
Joo tulee.Onko tänään striimiä tulossa? Meinaa aika käydä pitkäksi kun makaa kämpillä kipeänä
Säälittävään pikku tautiin kuollut Suomen väkiluvun verran porukkaa reilu kahdessa vuodessa. Ja useimmissa kehittymättömissä maissa ei edes tilastoida.4 päivää. Kuume pahimmillaan hurjat 37.3. Kaikki normaalin flunssan oireet vähän oudossa järjestyksessä, viimeisenä vasta kurkku kipeä. Ainoa erikoisuus normaaliin flunssaan verrattuna, että kuume kevyt ja silti samanlaiset ihon arkuudet mitä 39 asteen oikeassa nuhassa.
Korona on säälittävä pikkutauti verrattuna normaaliin flunssaan. Rokottamalla olisin varmaan teholla, mutta kuten sanoin jo 2 vuotta sitten, mun kroppa on kestänyt kaikki rokot ja hinkuyskät, se kusee koronan päälle tosta vaan. Nyt keho on taas vahvempi kaikkia viruksia vastaan kun immuniteettia on luontaisesti treenautettu. Rokottamalla tuhotaan vaan oma immuniteetti kun kroppa ei koskaan taistele itse vastaan.
Salilta pidän kuitenkin taukoa muiden takia, koska en ole varma miten kauan tässä voi levittää tätä, vaikka tää nyt kiertää kaikki läpi anyways. Älkää ihmiset rokottako, tekee vain hallaa systeemille.