OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei paljoo voi tietää että tossa on vitullinen kuoppa. 100kmh alue ja mun nopeus 85kmh. Melko pätevät todisteet kaikinpuolin mulla. Tiehallinto ei voi tosta kyllä luistaa.

Screenshot 2022-03-01 at 21.22.57.jpg
 
Ei paljoo voi tietää että tossa on vitullinen kuoppa. 100kmh alue ja mun nopeus 85kmh. Melko pätevät todisteet kaikinpuolin mulla. Tiehallinto ei voi tosta kyllä luistaa.

katso liitettä 239556
Nyt ollut monessa kohdin todella syviä ja jyrkkäreunaisia kuoppia asfaltissa, en muista tällaista kevättä. Useamman olen väistänyt mutta yhteen osuin ja tuntui että nyt hajosi jotain, mutta onneks ei. Harmillisia hommia.
 
Melkoisen epäselvästi selitetty tuo korvausvelvollisuus: Tienkäyttäjä voi saada korvausta vahingosta vain silloin, kun tien kunnossapito on tehty virheellisesti tai huolimattomasti tai jotain tavanomaiseen tien kunnossapitoon kuuluvia tehtäviä on kokonaan tai osittain jätetty tekemättä. Pelkkä tien huono kunto ei näin ollen vielä oikeuta korvauksen saamiseen.


Voidaanko vedota, että keväällä tuollaiset routavauriot ovat tavallisia ja tien pitoa ei ole tehty virheellisesti? Ilmeisesti kaskoon menee vahinko kuitenkin joten ei tule kuluttajan maksettavaksi vaikka Ely ei korvaisi?
 
Tossa sun ohjelmassa oli 3x leuat failureen, niin kuinka monta leukaa menee tällä hetkellä ensimmäisessä sarjassa?
Alle 10 kun pitää tehdä tosi varovasti. Rinta ei anna venyttää suoraan ylös ilman kipua, joten joudun sitten hinkkaan semmoista vajaata liikettä kontroloidusti. Supistan siis loppuun, mutta en voi venyttää kokonaan, niin selkä on niinkuin kokoajan paineen alla vahvasti.
 
Kaskoon menee joo. Eiköhän ne vaan sen evää, normaalia toi niille on, että autot vetelee renkaita paskaksi noissa. Sanoi hinaaja, että viimeisten viikkojen aikana on hinattu perkeleesti autoja just rengasrikoista.
Täällä maakunnissa on aina eletty siinä uskossa että sielläpäin on tiet paremmassa kunnossa kuin täällä. Ei näköjään ole
 
Täällä maakunnissa on aina eletty siinä uskossa että sielläpäin on tiet paremmassa kunnossa kuin täällä. Ei näköjään ole
Joo ei todellakaan.
Varsinkin tänä keväänä ollu ihan kauheita monttuja kaikilla pk-seudun isoilla teillä, joissa siis rajoitus 80-100kmh ja ihan kohta nousee osassa 120kmh.
Melko kovasti jysähtää tommosessa vauhdissa kun syvään ja terävään kuoppaan ajaa.

Lähi viikkoina ollu myös paljon ongelmia veden kanssa, osa teistä ollu jopa suljettuna liian veden takia.
Ja "kastuneita" autoja bongata teiden varsilla päivittäin.
 
Ei paljoo voi tietää että tossa on vitullinen kuoppa. 100kmh alue ja mun nopeus 85kmh. Melko pätevät todisteet kaikinpuolin mulla. Tiehallinto ei voi tosta kyllä luistaa.

katso liitettä 239556
Ei viddu! Viime perjantaina mulla pamahti vasen eturengas Vihdintiellä. Järjetön monttu joka oli täynnä loskaa ja vettä, jota ei edes nähnyt siinä lammikossa.
 
Audilta soittettiin, on sitten vähän rikki yhtä sun toista eikä vielä ole edes katottu kokonaan. Melkonen pommi kun vedetään jäykällä alustalla profiileilla 85kmh monttuun.
Eikös loppupeleissä menny kuitenki hyvin saat autoo uutta osaa, eikä mee omasta pussista?
 
Eikös loppupeleissä menny kuitenki hyvin saat autoo uutta osaa, eikä mee omasta pussista?
Samaan suppuun tulee 1000 euroa muita töitä mitä samalla tehdään mun piikkiin, mutta ne nyt olis ollut anyways edessä. Ei oo jarrut ihan peruskamaa vaihtaa. Ja ne nyt ei tossa sentään mennyt. Mut ne zekkaa kaiken vielä kun saivat multa luvan vaihtaa taakse jarrut.
 
Back
Ylös Bottom