OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja sulla ei ole ollenkaan vittumainen tyyli. Ja älä viitti, sä et ole yhteenkään kuvaan sanonut mitään. Kyllä sä keskityt sitten kommentoimaan kun pääsee kuittaamaan ja se on huono sitten juuri noissa treenijutuissa kun koitan siellä keskustella.
Noniin tämä selvä, videoiden, podcastien ja muistaakseni parin kuvan kehuminen on sitten mennyt hukkaan jotka olen kirjoittanut. Mitäpä noita jatkossakaan kehumaan.

Kiitos hyvästä foorumista, jään seuraamaan jatkossa ilman nickiä.
Poistatko tunnukseni
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko kyllä sanoa tähän, että tollanen "kun en kenenkään mielestä mitään tiedä" urhiutuminen aikuiselta ihmiseltä on aivan todella surullista luettavaa. Itse kans katoin eka, että vitun komee kuva, mutta tekstin jälkeen tota ei voi ottaa tosissaan. Ja tämä EI ole vihaamista, ja minä EN ole vihaaja, päinvastoin pikemminkin.

Ite tykkään seurata sun juttuja, mutta toi jatkuva "vihaajiin" keskittyminen ja niistä jauhaminen alkaa olla vitun rasittavaa. Enkä nyt vähättele, etteikö se vihaaminen olisi vitun kuormittavaa ja rasittavaa sulle.
 
Pakko kyllä sanoa tähän, että tollanen "kun en kenenkään mielestä mitään tiedä" urhiutuminen aikuiselta ihmiseltä on aivan todella surullista luettavaa. Itse kans katoin eka, että vitun komee kuva, mutta tekstin jälkeen tota ei voi ottaa tosissaan. Ja tämä EI ole vihaamista, ja minä EN ole vihaaja, päinvastoin pikemminkin.

Ite tykkään seurata sun juttuja, mutta toi jatkuva "vihaajiin" keskittyminen ja niistä jauhaminen alkaa olla vitun rasittavaa. Enkä nyt vähättele, etteikö se vihaaminen olisi vitun kuormittavaa ja rasittavaa sulle.
Aivan sama mulle. Puhun mistä puhun. Keskity sä bongaamaan sieltä vaan ne harvat kerrat vihaajiin keskittyvää juttua. Onneksi muut seuraa sen 99% muun takia.
 
Pakko kyllä sanoa tähän, että tollanen "kun en kenenkään mielestä mitään tiedä" urhiutuminen aikuiselta ihmiseltä on aivan todella surullista luettavaa. Itse kans katoin eka, että vitun komee kuva, mutta tekstin jälkeen tota ei voi ottaa tosissaan. Ja tämä EI ole vihaamista, ja minä EN ole vihaaja, päinvastoin pikemminkin.

Ite tykkään seurata sun juttuja, mutta toi jatkuva "vihaajiin" keskittyminen ja niistä jauhaminen alkaa olla vitun rasittavaa. Enkä nyt vähättele, etteikö se vihaaminen olisi vitun kuormittavaa ja rasittavaa sulle.

Ihan normaalia käytöstä ihmiseltä jolla kehnohko itsetunto syystä tai toisesta.
 
Teen ehkä vähän tyhmästi, mutta aloitan sen t-nationin kyykkysetin uudestaan kun saan tehdä sen alemmilla kuormilla mitä viimeksi. 10kg alemmalla elopaino, niin saattais olla että kestää sen vetää ilman älyttömiä rasitusongelmia. Mutta lopetan kyllä heti jos alkaa kipuilemaan tuttuun tapaan.

15 toiston sarjat olis nyt 108kg, niin teen 110kg. Reipas 3700 vapaata kyykkyä siis taas olis tehtävä kolmessa kuukaudessa.

Toi on kyllä vaativa ohjelma.

Tonhan vois myös tehdä alle oman painon vastuksilla prosenttityyliin, jos i) ei ole voimaa tai ii) hapenotto muodostuu ongelmaksi. Jos toi perus T-Nation proge olisi 100% niin 80% versio olisi sitten vain sama ohjelma skaalattuna 20% pienemmät painot. Sitä kautta sitä voisi päästä kokeilemaan heikommassakin kunnossa olevat kuten minä.
 
Sä taisit mainita että jollain laitteella seurasit myös nukkumistasi ja hämmästelit sen vähäisyyttä. Saitko/yrititkö tätä korjata jollain tavalla?
 
Toi on kyllä vaativa ohjelma.

Tonhan vois myös tehdä alle oman painon vastuksilla prosenttityyliin, jos i) ei ole voimaa tai ii) hapenotto muodostuu ongelmaksi. Jos toi perus T-Nation proge olisi 100% niin 80% versio olisi sitten vain sama ohjelma skaalattuna 20% pienemmät painot. Sitä kautta sitä voisi päästä kokeilemaan heikommassakin kunnossa olevat kuten minä.
Kyllä, joka olis muutenkin loistava esim 2 kertaa vuodessa tehtynä. Korottaa toiseen prosentteja, esim 90.
 
Teen ehkä vähän tyhmästi, mutta aloitan sen t-nationin kyykkysetin uudestaan kun saan tehdä sen alemmilla kuormilla mitä viimeksi. 10kg alemmalla elopaino, niin saattais olla että kestää sen vetää ilman älyttömiä rasitusongelmia. Mutta lopetan kyllä heti jos alkaa kipuilemaan tuttuun tapaan.

15 toiston sarjat olis nyt 108kg, niin teen 110kg. Reipas 3700 vapaata kyykkyä siis taas olis tehtävä kolmessa kuukaudessa.

Mikä ohjelma tämä oli? Tekisi mieli itsekkin kokeilla tätä.
 
Aivan sama mulle. Puhun mistä puhun. Keskity sä bongaamaan sieltä vaan ne harvat kerrat vihaajiin keskittyvää juttua. Onneksi muut seuraa sen 99% muun takia.
Niin, tuo oli mun ensimmäinen vihaajiin keskittyvä kommentti ikinä. Eli 99% olen kommentoinut positiivista juttua. Taas kääntyi niin, että kaikki se 99% positiivista sivuutetaan ja ainoa mikä merkitsee, on yksi vähän erilainen kommentti 😂
 
Mä toteutan tän seuraavan t-nationin 90kg elopainolla seuraavasti, siis jos ei ala sattumaan liikaa.

3 kuukautta, 2 treeniä viikossa, 24 treeniä. Lämmöt kokoajan 60x30 ja 90x20 ja loppuun aina 60x30.

1. 3x 15x110kg
2. 3x 15x110kg
3. 3x 15x110kg
4. 3x 15x110kg
5. 3x 15x110kg
6. 3x 15x110kg
7. 3x 15x110kg
8. 3x 15x110kg

9. 5x 15x110kg
10. 5x 15x110kg
11. 5x 15x110kg
12. 5x 15x110kg
13. 5x 15x110kg
14. 5x 15x110kg
15. 5x 15x110kg
16. 5x 15x110kg

17. 7x 15x110kg
18. 7x 15x110kg
19. 7x 15x110kg
20. 7x 15x110kg
21. 7x 15x110kg
22. 7x 15x110kg
23. 7x 15x110kg
24. 7x 15x110kg
 
Teen ehkä vähän tyhmästi, mutta aloitan sen t-nationin kyykkysetin uudestaan kun saan tehdä sen alemmilla kuormilla mitä viimeksi. 10kg alemmalla elopaino, niin saattais olla että kestää sen vetää ilman älyttömiä rasitusongelmia. Mutta lopetan kyllä heti jos alkaa kipuilemaan tuttuun tapaan.

15 toiston sarjat olis nyt 108kg, niin teen 110kg. Reipas 3700 vapaata kyykkyä siis taas olis tehtävä kolmessa kuukaudessa.
Meinasitko nykykaloreilla kokeilla vai vetää plussalle? Lähinnä palautumista ajatellen. On se melkoinen rääkki
 
Meinasitko nykykaloreilla kokeilla vai vetää plussalle? Lähinnä palautumista ajatellen. On se melkoinen rääkki
Ihan ajattelin nykykaloreilla mennä, eka kuukausi on vielä ihan ok, toinen alkaa vituttamaan ja kolmannessa mennään jo armottomissa domsseissa joka treeni.
 
Ihan ajattelin nykykaloreilla mennä, eka kuukausi on vielä ihan ok, toinen alkaa vituttamaan ja kolmannessa mennään jo armottomissa domsseissa joka treeni.
Kolmas kuukausi tulee kyllä olemaan brutaali. Kysyy jo henkistä kanttiakin aika vahvasti. Mittaahan reidet ennen ja jälkeen kans
 
Kolmas kuukausi tulee kyllä olemaan brutaali. Kysyy jo henkistä kanttiakin aika vahvasti
Joo, pari kertaa sen läpi käynyt ja kyllä siinä kivunsietoa kysyttiin kun oli ne rasitusvammat tulossa. Henkisesti tosi haastavaa myös ajatella, että esim kun tiistaina kyykkäs, niin aamulla oli kuin olis auton alle jäänyt ja mietti vain että ylihuomenna uudestaan. 7x15 sattuu ihan kivasti hapokkaassa lihaksessa, mutta miettikää siihen vielä vitulliset domssit, jotka päällä pitää lähteä tekemään.
 
Back
Ylös Bottom