OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tubessa video kun video, niin vihaajat siellä ja joskus pilailen niiden kustannuksella.

IMG_6890.JPG
 
Mun on pakko tarttua tähän, yksi striimistä potkittu vihaaja avautui tuolla toisessa ketjussa.

Mietippä vaikka Harjuniemen, Pynnösen, Vatasen ja Leskisen esiintymistä. Ei nämä jätkät vittuile asiakkailleen. Eikä näistä kirjoiteta myöskään paskaa.
Pynnösen striimeistä en tiedä, mutta taitaa tehdä vain treenistriimejä, eikä vastaile ihmisille. Vertti ei tee edes videoita, saati striimejä. Vatanen tekee striimin ehkä kerran puolessa vuodessa, eikä vastaile kysymyksiin mitään. Leskinen ei tee videoita eikä striimejä.

Mä olen tosta porukasta ainoa, joka vastailee ilmaiseksi treenikysymyksiin ja pyrin vastaamaan myös vihaajille, joita riittää. Ja kun niille vastaa samalla mitalla siihen paskaan, ne heittäytyy yhtäkkiä asiakkaiksi ja eivät kestä vastinetta. Joka ikiseen striimiin ne tulee, uudestaan ja uudestaan ja ne ignoorataan tai niille vastataan, mikään ei muutu kuitenkaan. Joudun nyt pitämään kahden viikon tauon, koska meni jo aivan mahdottomaksi se pelkkä jatkuva paskaviestien spämmi.

Jos mä lopetan striimit kokonaan, jää mulle samoin kuin näille muille, pelkät videot, joissa ei suoranaisesti vuorovaikuteta katsojien kanssa. Silloin ei sitä vihaamista tapahdu samalla tapaa kuin vain kommenteissa. Silloin ei olla välittömässä yhteydessä katsojien kanssa 20 sekunin viiveellä ja silloin ei myöskään tule jatkuvasti samat tyypit uudestaan ja uudestaan huutelemaan kaikkea älytöntä lapsellista kuraa.
 
Tee vaan Mike tuota juttua mitä olet jo pitkään tehny. Negatiivinen sonta yleensä myös markkinoi sinua ja toimiasi pidemmälle, koska ihmiset alkavat näistä jo keskenäänkin väitellä. Annat vaan mennä enemmän ohi ja yrität olla provosoitumatta.

Tehdäämpäs ensikaudelle sellainen diili, jossa kierrät esim Suomen top leirintäalueita jne markkinointimielessä?. Samalla voit yhdistää niin työn kuin huvinkin. Voin alkaa sulle bookkaamaan ihan ilimatteeksi ja saan varmasti myytyä ideaa kun sitä ensin vähän hiotaan.
Leirintäalueilla on yleensä paljon eri palveluja tarjoavia tahoja ympättynä ja uskon että saisimme kaikille win-win tilanteen markkinoidessa heidän palvelujaan ja samalla pakkotoistolle näkyvyyttä. Sulla on hieno tapa tehdä materiaalia ja todella monelta puuttuu kunnon esittely. Näkyvyydestä tuskin on kenellekään haittaa. Mietipäs asiaa!
 
Tee vaan Mike tuota juttua mitä olet jo pitkään tehny. Negatiivinen sonta yleensä myös markkinoi sinua ja toimiasi pidemmälle, koska ihmiset alkavat näistä jo keskenäänkin väitellä. Annat vaan mennä enemmän ohi ja yrität olla provosoitumatta.

Tehdäämpäs ensikaudelle sellainen diili, jossa kierrät esim Suomen top leirintäalueita jne markkinointimielessä?. Samalla voit yhdistää niin työn kuin huvinkin. Voin alkaa sulle bookkaamaan ihan ilimatteeksi ja saan varmasti myytyä ideaa kun sitä ensin vähän hiotaan.
Leirintäalueilla on yleensä paljon eri palveluja tarjoavia tahoja ympättynä ja uskon että saisimme kaikille win-win tilanteen markkinoidessa heidän palvelujaan ja samalla pakkotoistolle näkyvyyttä. Sulla on hieno tapa tehdä materiaalia ja todella monelta puuttuu kunnon esittely. Näkyvyydestä tuskin on kenellekään haittaa. Mietipäs asiaa!
Missä Mike siis markkinoisi heidän palveluita siis? Täällä foorumilla vai?

Ja en tiedä mutta veikkaan pakkiksen näkyvyyden lisäämisen parhain keino olevan ihan puskaradio
 
Johan on markkinat kun Jaani Länsiön kanssa tehty frisbeevideo suorittaa tehokkaammin kuin Sihvosen tuore video samassa ajassa.

Ehkä Suomessa on enemmän frisbee golf pelaajia kuin bodaukesta kiinnostuneita🤔
Outoa kyllä itse en tiedä sinun lisäksesi ainuttakaan😂

Toivottavasti sinun videoiden pää paino kuitenkin pysyy bodaukseen liittyvissä videoissa, koska ne on hyviä ja niitä on kiva varmasti katsoa jatkossakin.
 
Koitan ne siinä pitää, vaikka kaikki paine olis tehdä "paljon mä tienaan" "my week" "uus sitä ja tätä" videoita. Mutta mä taidan kohta olla enää ainoa joka bodausta jaksaa pitää yllä. Muutamia uusia on tullut vetämään vielä lajin settiä.
 
Koitan ne siinä pitää, vaikka kaikki paine olis tehdä "paljon mä tienaan" "my week" "uus sitä ja tätä" videoita. Mutta mä taidan kohta olla enää ainoa joka bodausta jaksaa pitää yllä. Muutamia uusia on tullut vetämään vielä lajin settiä.

Tee vaan niitä bodaus pätkiä, podcasteja. Ei kiinnosta kattella ostin sitä tätä tuota kato paljon mulla on rahaa jne jne.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom