Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä nuo vanhempien kolmosten pyöreät tuuletusritilät vähän tuo "vanhahtavaa" tunnelmaa enkä ite oo niistä ikinä tykännyt mutta onhan tuo rs sisusta muuten vitusti hienompiRS3 on aika vanhahtavan näköinen sisustus verrattuna tuohon hybridiin ... Jos pitää jotain miinus puolia keksiä nykyisestä rs3:sta.
Loistavaa! En kyl tiiä minkälainen se on.En ainakaan vielä katsonut tota one week videota, mutta kuvasta tulee mieleen pokemon kouluttaja :D
Semmonen geneerinen japanihahmo.Loistavaa! En kyl tiiä minkälainen se on.
Kovasti on pelattu. Kesäkuun puolessa välissä aloin trackaan.Hyvä oli video! Ja lisää fribaa nauhalle vain! Oletko pitäny kirjaa/laskenu tuloksia kun kiertelet ratoja? Onko millasia 18 väyläsillä tullu?
Tuo edellinen video Jaanin kanssa oli ainakin ihan mielenkiintoinen, vaikka ei itse tulekaan fribailtua.Fribavideoita tulee ainakin sen verran, että Jaani Länsiön kanssa sovttiin podcast 30.8. Muuten en kyllä tiiä onko niille heittojutuille tilausta. Seuraavaan videoon voisin mun bagin näyttää mitä siellä on kun oon tekemässä tästä viikosta videota.
Onko hukkunut kiekkoja ?Kovasti on pelattu. Kesäkuun puolessa välissä aloin trackaan. katso liitettä 233651
Iha helvetisti.Onko hukkunut kiekkoja ?
Air tagit joka kiekkoon?Iha helvetisti.
Nillä löytyis, mut ei sais vesiojista kuitenkaan kaivettua.Air tagit joka kiekkoon?
Vittumainen on kahlailla niitä sieltä.Nillä löytyis, mut ei sais vesiojista kuitenkaan kaivettua.
No en kahlaa.Vittumainen on kahlailla niitä sieltä.