OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

850A1908.jpg
 
RS3 on aika vanhahtavan näköinen sisustus verrattuna tuohon hybridiin 😁... Jos pitää jotain miinus puolia keksiä nykyisestä rs3:sta.
Ehkä nuo vanhempien kolmosten pyöreät tuuletusritilät vähän tuo "vanhahtavaa" tunnelmaa enkä ite oo niistä ikinä tykännyt mutta onhan tuo rs sisusta muuten vitusti hienompi 😁
 
Oli muuten tosi hyvä tuo one week pätkä, lisää näitä. (y)
 
Hyvä oli video! Ja lisää fribaa nauhalle vain! Oletko pitäny kirjaa/laskenu tuloksia kun kiertelet ratoja? Onko millasia 18 väyläsillä tullu?
Kovasti on pelattu. Kesäkuun puolessa välissä aloin trackaan.
A2BE9FAD-4A08-4D59-B80C-831BAF3A1AA3.jpeg
 
Fribavideoita tulee ainakin sen verran, että Jaani Länsiön kanssa sovttiin podcast 30.8. Muuten en kyllä tiiä onko niille heittojutuille tilausta. Seuraavaan videoon voisin mun bagin näyttää mitä siellä on kun oon tekemässä tästä viikosta videota.
 
Fribavideoita tulee ainakin sen verran, että Jaani Länsiön kanssa sovttiin podcast 30.8. Muuten en kyllä tiiä onko niille heittojutuille tilausta. Seuraavaan videoon voisin mun bagin näyttää mitä siellä on kun oon tekemässä tästä viikosta videota.
Tuo edellinen video Jaanin kanssa oli ainakin ihan mielenkiintoinen, vaikka ei itse tulekaan fribailtua.
 
Jos te fribaa haluutte, niin minkälaista videota siitä? Ei siinä nyt mahottomia oikein voi kehitellä. Toki voisin pelaa esim Puolarin ja näkisitte miten ylipäätänsä peli etenee mulla nyt, avaukset, lähestymiset ja putit.
 
Back
Ylös Bottom