Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, mutta ovat mua niin hyvin palvelleet, että se merkki on mulle hyvä.Voisitko kuvitella jotain muuta autoa kuin audii?
Kiitos, täällä kun harvoin näihin reagoidaan.Oli hyvä pätkä !
Kyllä niitä silti katsotaan ja tuben puolella peukutetaanKiitos, täällä kun harvoin näihin reagoidaan.
Kato video, sanon siinä aika selvästi, että etuveto on ISO ISO miinus mulle.Etkös sä Mike ihan hiljan vielä haukkunut etuvetoiset ihan kamaliksi ajaa kun olet nelareihin tottunut vai muistanko ihan puuta heinää ?
Z H2 aika ”raskas” nakuksi.. paljon kyykkypyörämäisempi kun esim MT10 yamaha.. Z:ta haluaa vauhtia, kun sitä alkaa ottamaan niin muuttuu paremmaksi ja pyörän ominaisuuksista alkaa saamaan irti hyvin, mutta ekaks pyöräks kaupunkiin ja ”kevyeen” ajoon esim mielummin MT10.. Z toki hieno koneen käytökseltä kun remmiahdin antaa jo alas tehoa, mutta esim MT:n crossplane on ihan riittävän vääntävä alhaalta myös ja nakut yleensäkin, vähän eti kartoilla kun kyykyt.. Ylöjärvellä on molemmat koeistuttavissa kyllä, MT ja ZH2 jos poikkeilet täällä päinNää nakuissa kiinnostelee hintaluokassa 15-20k.
Ducati Monster 937
Triumph Speed Triple 1200 RS
Yamaha MT10/09
Honda CB1000R
Suzuki GSX-S1000
Kawasaki Z H2
BMW S1000R
Mut ei mieluusti yli 1100cc.
Uus pitää ostaa kun käytettynä noita ei kamalammin ole.
Aika vahvasti on nyt ehdokkaina Monster ja Brutale 800.Z H2 aika ”raskas” nakuksi.. paljon kyykkypyörämäisempi kun esim MT10 yamaha.. Z:ta haluaa vauhtia, kun sitä alkaa ottamaan niin muuttuu paremmaksi ja pyörän ominaisuuksista alkaa saamaan irti hyvin, mutta ekaks pyöräks kaupunkiin ja ”kevyeen” ajoon esim mielummin MT10.. Z toki hieno koneen käytökseltä kun remmiahdin antaa jo alas tehoa, mutta esim MT:n crossplane on ihan riittävän vääntävä alhaalta myös ja nakut yleensäkin, vähän eti kartoilla kun kyykyt.. Ylöjärvellä on molemmat koeistuttavissa kyllä, MT ja ZH2 jos poikkeilet täällä päin