OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja liian moni treenaaja menee siiihen ansaan, että kun alkaa sarja painamaan, kompensoidaan tekniikalla.

Ja se, että lisätään malmia vaihtamalla/hiomalla tekniikkaa ja kutsutaan sitä progressioksi. Toki se pätee voimanostoon, kun on tarkoitus vaan niitä kiloja saada lisää tankoon, mutta varsinainen supistusvoima ja täten lihas jää silloin kasvamatta, vaikka kuorma kasvoi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä mieltä olet, onko eroa jos 2x6 sijaan tekee vaikka 3x5, tai 4x4, 5x5 jnejne? Lähinnä mietin, että onko mielestäsi hyvä tehdä nimenomaan 2 sarjaa?
No mä en varsinaisesti koittanut itse mitään muuta toistoaluetta kun toi 2x6 toimi mulla niin pirun hyvin, en ajatellut alkaa tappamaan munivaa kanaa. Mä nostin tolla systeemillä vuosien aikana maksimin 160 -> 220.
 
850A0100.jpg
 
Treni nostaa itellä libidoo selkeesti ja testo ei pidä sitä ylhäällä ja viime trenistä aikaa varmaan puoltoistavuotta. Syö miestä oikeesti! Onks tietoa mikä vitulleen
 
Onko testo aitoa?
Monenlaista tullu vuosien varrella otettua parempaa ja huonompaa, ja niin aitoa kun täältä katukaupasta saa😁 mutta tää homma lähti eka trenikuurista vuosia sitten kun se nosti libidon kattoon ja treni kun lopetetaan se laskee taas alemmas kun lähtiessä ja taas jossain vaiheessa uudelleen päälle ja taas nousee ylös mut ei tietenkää nii rajusti ku eka kerralla mut nyt ollut pidempää ilman treniä ja tulee mieleen oonko paskonu jotku tasot ton käytöllä. Testot väittäsin olevan ihan ok kun rasvaa ei kerää, voimaa ja painetta löytyy kuitenkin.
 
Mistään mitään tietämättä niin eikö verikokeilla selviäisi onko joku / jotkut arvot pielessä. Varsinkin jos ongelma kestänyt pidempään.
Mistään mitään tietämättä niin eikö verikokeilla selviäisi onko joku / jotkut arvot pielessä. Varsinkin jos ongelma kestänyt pidempään.
sinne kai se on mentävä jos jos jengillä ei oo ongelmasta kokemuksia
 
Pikkaisen vaarallista kun alle 6kk sitten ostettu flexin lukko hajos ja panta jäi koiran kaulaan. Onneksi tapahtui kun oltiin ulos lähdössä. Vitsi jos laukeaa ulkona ja koira sattuu näkemään linnun tai jotain ja vetää sen perään ja sitten irtoaa. Viimeiset flexit mitä meille tuli. Ei enää.
 
Back
Ylös Bottom