OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Paljasjalkakenkä ≠ varvastossu. Sama idea et kenkä on melkein kuin sukka + hieman pohjaa mut varpaat ihan normaalisti yhtenäiset. Taipuu joka suuntaan ja saa rullattua taskuun.

Tyyliin tämä:
timthumb.php
Juuri näin. Yleinen harhaluulo että paljasjalkakenkä olisi sama kuin varvastossu. Mulla on m.m. juuri tuo malli, on vedenpitävä ja kaikki.

Paljasjalkakengissä on ideana juuri se leveä lesti joka on kutakuinkin jalan muotoinen, mitä ei missään adduissa ole.

Kannattaa katsoa tämä:


View: https://www.instagram.com/tv/CP83HnMgOf5/?utm_medium=copy_link
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä taas koulupojan rannetreenejä.

kohdassa 5:50 yhden käden rannekääntöä jollain käsittämättömällä painolla levytangolla


View: https://youtu.be/2kk7tU9Fie8


Catchi tässä että heppu on 20-vuotias eikä näytä siltä, että kävisi salilla ja Larry Wheelit ja kumppanit häviää 6-0 aivan pystyyn kädenväännössä

Tää on kyllä outo tapaus. Voimaa on mutta lihas ei taida juurikaan tarttua
 
@Mike Kysymys noihin sun ison voluumin kyykkytreeneihin ja rasitusvammoihin liittyen. Oletko tehnyt jalkatreenejä kovalla etukäteisväsytyksellä, esim reidenojennus+hack ja sen päälle vasta kyykyt?

Noilla luulisi saavan rekrytoitua kaikki etureisien lihassolut ja vältettyä niitä valtavan kyykkyvoluumin aiheuttamia rasitusvammoja. Olisi mielenkiintoista jos ajaisit jonkinlaisen periodin tuollaisella kombolla, siirtämällä vaikka puolet kokonaisvoluumista muille liikkeille ennen kyykkyä.
 
@Mike Kysymys noihin sun ison voluumin kyykkytreeneihin ja rasitusvammoihin liittyen. Oletko tehnyt jalkatreenejä kovalla etukäteisväsytyksellä, esim reidenojennus+hack ja sen päälle vasta kyykyt?

Noilla luulisi saavan rekrytoitua kaikki etureisien lihassolut ja vältettyä niitä valtavan kyykkyvoluumin aiheuttamia rasitusvammoja. Olisi mielenkiintoista jos ajaisit jonkinlaisen periodin tuollaisella kombolla, siirtämällä vaikka puolet kokonaisvoluumista muille liikkeille ennen kyykkyä.
Tossa t-nationin progessa lämmöt otetaan pääliikkeellä eikä siinä tosiaan kyllä kaipaa mitään ylimääräistä. Mutta kuten tossa Aksun videossa, me ekana tehtiin ojennusta superina omanpainon kyykyn kanssa. Sitten vasta kyykkäämään.

Rasitusvamma tuli simppelisti siitä kun tuhansia kertoja meni polvet inasen sisään ylös lähdettäessä. Tätä kun toistettiin valtava määrä, ne tensorit sitten ärtyi siitä tosi pahasti.
 
Viittaa varmaan siihen että sinä käyttäisit ja sitä myöden et saisi olla edes 1km säteellä SVNL kisaavaa ihmistä.
No mä en ole koskaan kärähtänyt dopingista, että siinähän syyttelevät. Ja paha se on alkaa mua testaamaan, mä saan olla missä haluan ja kenen kanssa haluan. Se olisin hienoa kun kisaajaa syytettäis jos vaikka käy samalla salilla jonkun roinaajan kanssa. Se tarkoittaisi sitä, että yksi roinaaja pystyy käräyttämään kokonaisen olympiajoukkueen kävelemällä niiden lähelle.
 
Tossa t-nationin progessa lämmöt otetaan pääliikkeellä eikä siinä tosiaan kyllä kaipaa mitään ylimääräistä. Mutta kuten tossa Aksun videossa, me ekana tehtiin ojennusta superina omanpainon kyykyn kanssa. Sitten vasta kyykkäämään.

Rasitusvamma tuli simppelisti siitä kun tuhansia kertoja meni polvet inasen sisään ylös lähdettäessä. Tätä kun toistettiin valtava määrä, ne tensorit sitten ärtyi siitä tosi pahasti.
Niin, meinaatko tehdä pitempää progressiota tuolla ojennus+kyykky systeemillä?
 
No mä en ole koskaan kärähtänyt dopingista, että siinähän syyttelevät. Ja paha se on alkaa mua testaamaan, mä saan olla missä haluan ja kenen kanssa haluan. Se olisin hienoa kun kisaajaa syytettäis jos vaikka käy samalla salilla jonkun roinaajan kanssa. Se tarkoittaisi sitä, että yksi roinaaja pystyy käräyttämään kokonaisen olympiajoukkueen kävelemällä niiden lähelle.
No sitähän minäkin hiukan ihmettelin miksi toi kommentti piti laittaa. Kyllähän perus Pertti saa valmentaa ketä haluaa. Eri asia on jos kilpailee toisessa liitossa.
 
Kaikki pitää ottaa huomioon, myös se, että jollain on niin vahvat myrkyt, että ne leviää ilmateitse :LOL:
Kyllä, koska kyllä esim isot määrät treniä saattaa tulla kusen mukana joillain. Ainakin se saattaa haista lääkkeelle se kusi.
 
Kyllä, koska kyllä esim isot määrät treniä saattaa tulla kusen mukana joillain. Ainakin se saattaa haista lääkkeelle se kusi.
Emmätiä mutta mulla ainaki emäntä sanoo et sperma maistuu ihan erille kun testoa koneessa. En ole ite maistellu niin en tiedä.
 
Joo... Tossa Dorianin vinopenkissä merkillepantavaa, että vaikka painot kasvaa, niin tekniikka pysyy ihan täysin samana. Leveä ote, kontrolloitu lasku lähelle kaulaa, sama toistonopeus jne.

Edit: @Mike mitä mieltä olet, onko eroa jos 2x6 sijaan tekee vaikka 3x5, tai 4x4, 5x5 jnejne? Lähinnä mietin, että onko mielestäsi hyvä tehdä nimenomaan 2 sarjaa?
 
Viimeksi muokattu:
Joo... Tossa Dorianin vinopenkissä merkillepantavaa, että vaikka painot kasvaa, niin tekniikka pysyy ihan samana. Leveä ote, lasku lähelle kaulaa, sama toistonopeus jne.
Ja liian moni treenaaja menee siiihen ansaan, että kun alkaa sarja painamaan, kompensoidaan tekniikalla.
 
Back
Ylös Bottom