OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kryptinen kommentti tossa Grip 2.0 videossa. Olen aika moneen kertaan lukenut, mutta en saa kiinni punaisesta langasta.

Aika saavutus saada tämän maan suurimman kuntosalifoorumin isännän kanavalle näin vähän katsojia. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä muissa kanavissa on. Vähin mahdollinen katsojaluku tuskin on tavoitteena muilla on. Toisaalta missään muissa tuskin on tavoitteena haukkua bodilajeja paljon.
Missähän vaiheessa mä olen haukkunut bodylajeja ja miten tuo tarkoittaa, että olis tarkoitus saada mahdiollisimman vähän katsojia. Eikös se onnistuisi laittaa 2min mustaa ruutua vaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kryptinen kommentti tossa Grip 2.0 videossa. Olen aika moneen kertaan lukenut, mutta en saa kiinni punaisesta langasta.


Missähän vaiheessa mä olen haukkunut bodylajeja ja miten tuo tarkoittaa, että olis tarkoitus saada mahdiollisimman vähän katsojia. Eikös se onnistuisi laittaa 2min mustaa ruutua vaan.

Kattelin samaa ja ei mennyt jakeluun. Pyysin kirjoittajaa messiin seuraavalle videolle niin katsojaluvut taattu kun kertoo kameralle ideologistaan miten homma toimii.
 
Ei ole kallista. Jos vaikka 6kk vippiä laitettais. Miten ja mihin maksu
 
Kiitos jälleen loistavasta videosta! Tekisi mieli myös itse noita otevoimailulajeja kokeilla💪 Aika lahjakkuus olet myös otevoimailuun, täytyy sanoa!
 
Kiitos jälleen loistavasta videosta! Tekisi mieli myös itse noita otevoimailulajeja kokeilla💪 Aika lahjakkuus olet myös otevoimailuun, täytyy sanoa!
Kiitos, en kyllä näe mitenkään tohon lahjakkuutta kämmenien koon osalta. Mut nyt tässä muiden treenien ja grippivoiman osalta treenaan fatbarilla sen verran, että toi 54kg mokkula nousee. COC #2 tuli tänää Tukusta postilla ja suljin sen paketista vaivatta.
 
Tuntematonta aluetta itelle tuo otevoimailu, mutta pirun mielenkiintoista kun on vaikka minkälaista kahvaa ja muuta millä voi kokeilla rajojaan. Video oli kyllä hyvä, katson vielä uudestaan!
 
Kiitos, en kyllä näe mitenkään tohon lahjakkuutta kämmenien koon osalta. Mut nyt tässä muiden treenien ja grippivoiman osalta treenaan fatbarilla sen verran, että toi 54kg mokkula nousee. COC #2 tuli tänää Tukusta postilla ja suljin sen paketista vaivatta.
Tuli myös itsekin tilattua coc #2. Onpa jännä nähdä että saako edes liikahtamaan. Ei mitään, sitten treenataan. Vanaha ukko pitkästä aikaa innoissaan jostain👍
 
Back
Ylös Bottom