Deleted member 117230
Juu jokusen sataa tullut tehtyä eri yrityksille fb-mainoksiaNäinhän sitä monet luulee, mutta pelkästään tällä ei saavuteta useinkaan minkäänlaisia tuloksia.
Ennen kuin on mitään järkeä lähteä kohdistamaan mainoksia, tulee selvittää minkälaisilla sisällöillä ja viesteillä halutut segmentit tavoitetaan. Tämän jälkeen kohdistamisessa on taas pointtia.
Toki riippuu paljon alasta ja tuotteesta. Esim Pakkotoisto on kaikille kuntosaliharjoittelua tehneille varmasti tuttu ja toimisi heille pelkästään kohdistamalla, mutta jos haluttaisiin kannustaa keskivartalolihavia +55v naisia pakkikselle, niin pelkkä kohdistus ei riitä vaan sisältö ja viesti pitää olla oikeanlainen.
Sisältöä en siksi laittanut kun sen pitäisi mainostajalle olla itsestäänselvyys oli se väylä mainostaa mikä tahansa.