OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan vaan mielenkiinnosta kun usein sanotaan että mene sanomaan päin naamaa niin meinaatteko että se vastapuoli alkaa heti lyömään vai mikä idea?
No ei tietenkään 😂 Idea on siinä, et sen minkä täällä netissä sanoo, niin pitäis olla valmis sanomaan myös päin naamaa. Suurin osa näistä paskahousuista ei kuitenkaan ikinä niin uskaltais tehdä, vaan huutelee mitä sattuu oman kodin turvasta. Netissä harva miettii ollenkaan mitä sanoo, mutta naamatusten miettisi varmasti.
 
Ihan vaan mielenkiinnosta kun usein sanotaan että mene sanomaan päin naamaa niin meinaatteko että se vastapuoli alkaa heti lyömään vai mikä idea?
Se alahuuli alkaa monesti väpättämään ja kädet vapisemaan livenä, täällä internetissä se huutelu on paljon helpompaa 😁
Vastapuoli saattaa vaikka alkaa nauramaan tai jos on porukkaa ympärillä niin pilkka osuukin omaan nilkkaan ja pian ootkin se kenelle huudetaan että "mees ny vittuun siitä".

Tai sitten vastapuolen kanssa tulee pitkä asiallinen keskustelu ja lopuksi paiskataan kättä
 
Video oli hyvä. Tee vaikka ihan perus my day joskus, olis kiva esim nähdä mitä syöt päivän aikana ja mistä rutiineista sun päivä koostuu. Ainoa miinus videolla oli tämän aksun pärstävärkki, mutta en anna sen häiritä, voihan ne aina kelata =)
 
Video oli hyvä. Tee vaikka ihan perus my day joskus, olis kiva esim nähdä mitä syöt päivän aikana ja mistä rutiineista sun päivä koostuu. Ainoa miinus videolla oli tämän aksun pärstävärkki, mutta en anna sen häiritä, voihan ne aina kelata =)
Voin mä yrittää jos vaikka on joku kuvauskeikka, niin olis vähän mielenkiintoisempaa. Mun arki nyt on aika tylsää katsoa, aika paljon treeniä ja sitten koneella töitä.
 
meni hermot noihin Mike vihaajiin. En todellakaan tajua mitä niiden päässä liikkuu. suklaanugettikin vois olla joku ruoka-arvostelu kanava , mut ei, ..kun pitää vihata kaveria joka menestyy ja tykkää siitä mitä tekee elämässään. ei tajua. olen varmaan epäsuomalainen kun en vaan ole kateellinen toisen menestyksestä.
 
Kauan menee yhden videon editoimiseen noin keskimäärin aikaa siitä kun kaikki matsku on kamerasta koneella?
Ensimmäisenä riippuen minuuttimäärästä mitä on kortilla, niin teen proxyt, se ottaa sitten vajaan tunnin jos on 4K 60fps. Sitten menee 1-2 tuntia editoidessa.
 
meni hermot noihin Mike vihaajiin. En todellakaan tajua mitä niiden päässä liikkuu. suklaanugettikin vois olla joku ruoka-arvostelu kanava , mut ei, ..kun pitää vihata kaveria joka menestyy ja tykkää siitä mitä tekee elämässään. ei tajua. olen varmaan epäsuomalainen kun en vaan ole kateellinen toisen menestyksestä.
Mutta ei se haittaa mua. Olen noille vilhaajille niiden elämässä merkittävä henkilö kun ne käyttää aikaansa mun seuraamiseen ja kirjoitteluun. En voi olla mikään turha kaveri jos joku katsoo jokaisen striimin, nauhottaa ne, editoi ja uppaa tubeen. Se käyttää omaa aikaansa vihaamiseen, joten mulla on kierolla tapaa terapeuttinen vaikutus niiden elämässä. Olen kanava jota kautta purkaa pahaa oloa. Muuten saattaisivat satuttaa vaikka itseensä.
 
Mutta ei se haittaa mua. Olen noille vilhaajille niiden elämässä merkittävä henkilö kun ne käyttää aikaansa mun seuraamiseen ja kirjoitteluun. En voi olla mikään turha kaveri jos joku katsoo jokaisen striimin, nauhottaa ne, editoi ja uppaa tubeen. Se käyttää omaa aikaansa vihaamiseen, joten mulla on kierolla tapaa terapeuttinen vaikutus niiden elämässä. Olen kanava jota kautta purkaa pahaa oloa. Muuten saattaisivat satuttaa vaikka itseensä.
Joo. Et todellakaan ole turha kaveri, sehän on selvä. Mut aika jännä juttu, mietin jo aikaisemmin tätä, periaatteessa sä omistat henkisesti ne jotka on pakkomielteisiä sua kohtaan. Mut olet kuitenkin niin hyväsydäminen mies ettet tee asialle mitään. Arvostan.
 
Joo. Et todellakaan ole turha kaveri, sehän on selvä. Mut aika jännä juttu, mietin jo aikaisemmin tätä, periaatteessa sä omistat henkisesti ne jotka on pakkomielteisiä sua kohtaan. Mut olet kuitenkin niin hyväsydäminen mies ettet tee asialle mitään. Arvostan.
Kyllä mä niiden yläpuolella olen, siksi tuli jonkun suusta se Ylilaudan Vapahtaja nimitys. Olen niille joku messias, ne jopa kehittää mut sinne keskustelemaan itsensä kanssa.
 
Kyllä mä niiden yläpuolella olen, siksi tuli jonkun suusta se Ylilaudan Vapahtaja nimitys. Olen niille joku messias, ne jopa kehittää mut sinne keskustelemaan itsensä kanssa.
Amen. Sori ihan asiasta toiseen, tuli siitä Ron Gelinaksesta mieleen: Kai Engel, vähän samoja viboja. joku nuorehko venäläinen säveltäjä, voisi sanoa. Ilmasta musaa ja hyvää tiettyyn mielentilaan.
 
Amen. Sori ihan asiasta toiseen, tuli siitä Ron Gelinaksesta mieleen: Kai Engel, vähän samoja viboja. joku nuorehko venäläinen säveltäjä, voisi sanoa. Ilmasta musaa ja hyvää tiettyyn mielentilaan.
Pitää soitella striimissä. Niin ja muuten, Pakkotoiston tubekanavan jäsenille videot tulee päivää aikaisemmin katsottavaksi kuin muille.
 
Pitää soitella striimissä. Niin ja muuten, Pakkotoiston tubekanavan jäsenille videot tulee päivää aikaisemmin katsottavaksi kuin muille.
ok jep. odotan mielenkiinnolla sitä Harjun videota mitä lupailit. Jotain karua tapahtunut. Pitää odotella varmaan tiistaihin siis, vai näkyykö jo maanantain jäsenille? edit: heh, sori, sunnuntaina jo lupasit Grip 2 videon,eli näkyykö jo huomenna jäsenille? edit 2: tai siis tänään, sori hiton viini kun sekottaa ajan tajun. :D
 
Koomista kun monissa tuben ohjeissa on painotettu thumbnailin merkitystä ja minkälaisia sitten antaa tube itse esimerkkinä.

Screenshot 2021-02-27 at 11.35.22.JPG
Screenshot 2021-02-27 at 11.35.17.JPG
Screenshot 2021-02-27 at 11.35.10.JPG
Screenshot 2021-02-27 at 11.35.06.JPG
 
Alkaa Senkun Siberia 800:t lahoamaan, joten pitäis löytää pätevät kuulokkeet monitoriksi koneelle. Taustamelun suodatus ei pakollista eikä myöskään tartte olla langattomat, eikä mitään uber hifi tasoa, vaan laadukasta tasaista vastetta antavat. Applen uudet ottaisin, mutta uskoisin että samassa hintaluokassa on parempia äänen osalta jos karsitaan pois sieltä kaikki ominaisuudet. Avoimet eivät saa olla, eli ei saa vuotaa ääntä ulkopuolelle. G3 Genet toimii muuten monitorina.
 
Back
Ylös Bottom