OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kestättekö te videoissa 35mm polttoväliä sen aikaa, että tänä vuonna Canon tuo myyntiin saman STM 1.8 linssin 24 millisenä? Huomioidaan sen verran, että melkein 100 Wlogia kuvattiin Zeissin 35 millisellä 1.4 lasilla. 35mm on asteen liian tiukka vloggaamisessa itsensä kuvaamiseen, mutta salilla taas se ei vääristä reunoilta lainkaan. 24mm vääristää jo pikkaisen. Huomiona, että monet mun salivideoista on kuvattu Xeenin 24mm Cinema linssillä.

STM linssit on helvetin kevyitä ja ne eivät videossa pidä laisinkaan ääntä tarkentaessa ja niiden tarkennus ei ole niin kulmikkaan nopea, vaan pehmeä manuaalitarkennuksen kaltainen. Niiden(STM macro) tarkennusetäisyys on myös alhainen, 35mm tarkentaa 17cm.
 
24mm

Screenshot 2021-02-21 at 15.27.52.JPG


20mm

Screenshot 2021-02-21 at 15.26.58.JPG


35mm
Screenshot 2021-02-21 at 15.26.21.JPG
 
Sivukorvalla kuuntelin perjantain striimiä ja Mike puhui jostain lisäravinteesta, joka on tullut hiljattain päivittäiseen käyttöön ja myös jää käyttöön. Mistä ravinteesta mahtoi olla kyse?
 
Sivukorvalla kuuntelin perjantain striimiä ja Mike puhui jostain lisäravinteesta, joka on tullut hiljattain päivittäiseen käyttöön ja myös jää käyttöön. Mistä ravinteesta mahtoi olla kyse?
Toi Ghost, vähän hintavaa, mutta mä en omalla kohdalla usko placeboon enää kaikkien vuosien jälkeen.

 
Miten te jotka Cyberpunkin palautitte Sonylle, ootte saaneet rahat takas? Mä en ole saanut vieläkään.
Minä sain, vajaan kuukauden niitä odottelin. Sitten oli pleikkarille tullut ilmoitus, että pyyntösi on käsitelty ja mielestäni jokin pieni päivitys oli tullut Cyberpunkkiin.
 
Ei ollut mikään hyvä ostos toi Weebillin mikkilisäosa. Vaikka orignaali valmistajan osa, se antibalansoi gimballin kun siihen mikin laittaa. Kameraa ei vasemmalle enempää saa siirrettyä.
Sulla on sitten sen verran kevyempi kamera ja linssi kuin mulla. Mä taas en saa mikin kanssa tasapainoitettua ilman sitä lisäosaa koska painopiste nousee liian ylös.
 
Sulla on sitten sen verran kevyempi kamera ja linssi kuin mulla. Mä taas en saa mikin kanssa tasapainoitettua ilman sitä lisäosaa koska painopiste nousee liian ylös.
R6 ja STM linssi on tosi kevyt. Mut joo, en voi käyttää mikkiä gimbalin kanssa.
 
Back
Ylös Bottom