Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
What.Äkkiä oli Miken vanhat treenit päätyneet GetBigille asti...
Ihme paikassa kyllä video.Tais olla joku niistä kuvaketjuista. Ei niissä juuri kommentoida. Löytyisköhän se vielä....
[edit] https://www.getbig.com/boards/index.php?topic=628579.160350
@Mike , tosta rullaa alaspäin. Voi olla sattumakin. Vai postasitko videota tänne?
Ei ole, otin jo yhteyttä firmaan joka noita fiksaa.Onko sulla Mike sellaista värkkiä millä vhs:ät saa digitalisoitua?
Nyt selvisi syy sun nimenvaihtoon MikeksiVanhoja kun muistelee niin aikanaan oli Filmtown tai Makuuni Tampereella hauska kun menin leffaa vuokraamaan. Sanoivat että mulla on palauttamaton leffa. Sanoin että ei ole, niin ne kysyi että onko mun syntymäpäivä 28.11, sanoin että joo. Selvisi sitten että alueella asui saman niminen kaveri joka oli syntynyt 28.11.1975 kun mä olin 28.11.1974.
Vertti varmaan tekee lähemmäs 200kg ton. Mä varmaan max 170 jos alkais tosissaan vetään.Pistäppä Vertille toi haaste tai vielä parempi jos käyt kuvaamassa sen. Vedän itse ton myöhemmin satkulla , huvikseen.
Voisihan @Mywor tehdä ton 200kg?
Olkiluodossa ei ole venäläisiä reaktoreita, ne on ruotsalaisia.Tietäisit vastauksen ensimmäiseen kysymykseesi, jos yhtään aiheeseen perehtyisit etkä öyhöttäisi täällä vastaavasti kuin kuten porukka iltalehden kommentiosiossa kun tuota aihetta sivutaan.
Paljon tuolla mennyt vituilleen, mutta vaikea enää mitään sössiä kun enää ei edes mitään rakenneta. Suurin osa viivästyksistä johtui Suomen helvetin tarkasta lupapolitiikasta, johon eivät ranskalaiset varautuneet. Lisäksi kun rakennetaan ensimmäistä uuden tyyppistä reaktoria kuten tuo Olkiluoto 3 tai EPR (tai oikeastaan mitä tahansa yhtä monimutkaista) niin yllättäviä ongelmia löytynee aina. Esimerkiksi tuo hanhikiven reaktorityyppi taas on jo "massatuotannossa" oleva venäläinen VVER-reaktori ja esimerkiksi venäläisten 80-luvulla rakentamat Olkiluoto 1/2 valmistuivatkin 4 vuodessa johtuen paljolti siitä, että niiden rakentamisesta oli jo runsaasti kokemusta.
Entäs @Einomiesporkkakoski ? Semmosia kyykkysarjoja tullut eetteriin että lähtee varmaan helpolla tähän mukaan.Vertti varmaan tekee lähemmäs 200kg ton. Mä varmaan max 170 jos alkais tosissaan vetään.
Luulen että @Einomiesporkkakoski saa tehtyä ton 200 kilolla. Tuli myös heti mieleen kun katsoin videon.Entäs @Einomiesporkkakoski ? Semmosia kyykkysarjoja tullut eetteriin että lähtee varmaan helpolla tähän mukaan.
Olkiluodossa ei ole venäläisiä reaktoreita, ne on ruotsalaisia.
Taidat sekoittaa loviisaan......
Mielenkiintoista. Ensi kuussa voin mahdollisesti koittaa. Kyllä veikkaan, että 220kg pitäs ainakin mennä suht kivuttomasti.Entäs @Einomiesporkkakoski ? Semmosia kyykkysarjoja tullut eetteriin että lähtee varmaan helpolla tähän mukaan.
Sit jos tähän sais vielä mukaan muita voimahirmuja niin tulis hyvä leikkimielinen kisa, kuten @Thompzon @NurmiksonMielenkiintoista. Ensi kuussa voin mahdollisesti koittaa. Kyllä veikkaan, että 220kg pitäs ainakin mennä suht kivuttomasti.
Väitän, että aika varmasti Hautala vetää tämän läpi ihan vain omalla kyykyn 10 toiston maksimipainolla.Sit jos tähän sais vielä mukaan muita voimahirmuja niin tulis hyvä leikkimielinen kisa, kuten @Thompzon @Nurmikson
Ei kannata, siihen loppuu keskustelu siellä striimeissä sitten. Ei riitä jäseniä keskustelemaan. Sitten kun niitä alkaa olemaan 500 (niin varmaan, ei ikinä) on perustetta laittaa member-chat.Ootko Mike harkinnut että laittaisit sen youtube chatin pelkästään jäsenille? Tuli vaan mieleen.. itse maksan pelkästään siitä podcastista sen 4,99 kuussa (vaik ei tarvitsis mutta pitää tukea tottakai) , niin voisin kuvitella että jonnetkin saattais maksaa 5e vaan sen takia että pääsis kirjottamaan sulle tyhmiä kommentteja... tavallaan kääntäisit niiden pakkomielteen omaksi taloudelliseksi hyödyksi.. tai jotain.