OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A


Tämä on hyvä Japani aiheinen ohjelma. Ainakin Disney+ palvelussa nähtävissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta jos laki astuu voimaan huomenna, niin miten ne voi tuomita sen rikkomisesta jos ei ole annettu mahdollisuutta rekisteröityä? Sama kun autolla ajaessa tarttee olla ajokortti, mutta ajokorttia ei pääsis mistään suorittamaan.
Tuskinpa ovat tuomitsemassa. Suorittaa sen rekisteröinnin ja tentin sitten, kun sellaiset on tarjolla. Siihen asti lentelee, kuten tähänkin saakka.
 
Toi Japskien oikeuslaitos on kyllä melkoinen. Mutta siellä saa kyllä sitten vähän isommin ryssiä, että joutuu tonne. Dronen lentäminen saattais olla ulkomaalaisen osalta jotain vakoiluntynkää ja varmaan kuulusteltais enemmän. Mut pikkurikkeissä noi ei pahemmin vaivaa. Oltiin Sihuyassa syömässä ja katselin ulos. Siinä joku fillaroi punaisia päin. Joku kyttä siinä tuli eteen ja kun kaveri koitti mennä ohi, tämä vain siirtyi aina eteen, ei edes ottanut kiinni figestä. Lopuksi se kirjoitti lapun (sakko varmaan) ja fillaristi pääsi eteenpäin.

Tupakoinnista on myös etukäteen tiedossa rangaistus ja se oli jossain vaiheessa 3000 jeniä. Eli jos poltti ulkona väärässä paikkaa, niin sakko, sisällä toki sai McDonalsissakin vetää.
 
Forkkuja hakattu muutama viikko kovaa. Onko kehitystä?

5E078556-4FD6-4D86-9D22-A2B46FAC7EFA.jpeg
 
Mitä tuo tarkoittaa, sitäkö, että forkkutreeni on polttanut niistä paikallisesti rasvaa ?
Mulla ainakin jaloissa toimii boditreeni pääosin sillain että erottuvuutta tulee, uria alkaa ilmestyä sinne tänne ja suonet pintaan vaan ympärysmittaa on tosi tosi hankala kasvattaa. Niin voin kuvitella tuon efektin forkuissa kans.
 
Forkuthan yleensä on aika rasvattomat jos vähänkään treenaa.

Toki yksilöllistä koska edellisen firman työnjohtaja oli keskivartalo lihava vanha mies mutta helvetinmoiset kyrpäsuonet forkuissa 😅 Touhusi paljon vapaa-ajalla harrasteautojen parissa niin ehkä se muttereiden availu pitänyt kyynärvarret tikissä
 
2020 paska vuosi mutta onneksi Mike tarjosi loistavaa katsottavaa. Toivottavasti 2021 saadaan myös sitä sammaa!! Hyvää uutta vuotta Mike!
 
2020 paska vuosi mutta onneksi Mike tarjosi loistavaa katsottavaa. Toivottavasti 2021 saadaan myös sitä sammaa!! Hyvää uutta vuotta Mike!
Kyllä saadaan, mahdollisesti päivittelen vielä kamerakalustoa tässä vuoden aikana. Stilleihin ja nopeaan vloggaamiseen olis Canon R, podcastit ja striimit Canon C100mk2 ja ajattelin pääkameraksi sitten salivideoihin Blackmagic cinema 6K kameraa. Dronea sovellan kanssa vuoden aikana jonkinverran.

Podcastit on ylivoimaisesti suosituimpaa sisältöä mitä mä teen, mutta kun niissä mä en pääse laisinkaan toteuttamaan sitä mitä oikeasti haluan, eli visuaalista silmää ja editointia. Se vain on mulle se miksi ylipäätänsä kuvaan. Esim tämmöisen laitteiston omaaminen 15k tilaajan tube kanavalla on järjetöntä, mutta kun mä itse tykkään eniten siitä tekemisestä ja visuaalisesta luovuudesta. 6K BM kameran dynamiikka on hurja ja sen kun pistää ton Cinema linssin kanssa, niin jälki olis upeeta.
 
Pioneer cut kiinnityksellä, puolen tuuman välein reiät. Hintaa 330 euroa. Larry Wheelsillä on kanssa Pioneerin vyö.

Onko vielä ollut hyvä vyö / ootko päässyt vertaamaan SBD:n pikalukkovyöhön?

Ite tässä pohdiskelen 13 mm paksun Pioneer Cutin (ipf-hyväksyttynä A7Europen kautta) 200 € kuluineen vs. SBD olis 203 € kuluineen. Pirun vaikee päättää...
 
Ite tässä pohdiskelen 13 mm paksun Pioneer Cutin (ipf-hyväksyttynä A7Europen kautta) 200 € kuluineen vs. SBD olis 203 € kuluineen. Pirun vaikee päättää...
Itellä SBD, noin 20x käytetty ja vaihtaisin suoraan Pioneerin tai Wahlandersin vyöhön ihan vaan siksi, että en tykkää tuosta, että vyön ylimääräinen osa menee vyön "sisäpuolelle". Toki tähän varmaan tottuu vielä.
 
Back
Ylös Bottom