Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noi ainakin kestää helvetin kauan.Palasaippuaa - kaikki juoksevat on ihan perseesta.
Dermosilin hajutonta ja mautonta.Mitäs suihkusaippuaa porukka käyttää? Oletteko löytäneet mitään erityisen hyvää? Palmolivet ja muut testattu, Live ihan ok. Fila ihan paskaa, pelkkää vetistä litkua joka valuu heti alas ja loppuu siten aika nopeaan. Axet ja Rexonat kanssa testattu.
Itse olen tykästynyt tähän - sisältää hiiltä, joten puhdistaa tehokkaasti. Ei tuoksu liian voimakkaalle ja muuntuu hinkatessa sopivan liukkaaksi vaahdoksi.Mitäs suihkusaippuaa porukka käyttää? Oletteko löytäneet mitään erityisen hyvää? Palmolivet ja muut testattu, Live ihan ok. Fila ihan paskaa, pelkkää vetistä litkua joka valuu heti alas ja loppuu siten aika nopeaan. Axet ja Rexonat kanssa testattu.
Sama täällä...veti ihan mansikan punaiseksi, ja ihan jäätävä kutina.Jostain syystä kainalo ei kestänyt Dermosilin roll on deoa, vaikka ne pitäis olla niin ihoystävällisiä. Muuten on olleet hyviä tuotteita kyllä.
Tota vois kyllä testata. Välillä tuppaa mustapäitä tulemaan selkään ihan vitusti ja noi hiilipohjaiset tuotteet on ainakin kasvohoidossa itsellä tepsinyt mustapäihinItse olen tykästynyt tähän - sisältää hiiltä, joten puhdistaa tehokkaasti. Ei tuoksu liian voimakkaalle ja muuntuu hinkatessa sopivan liukkaaksi vaahdoksi.
katso liitettä 225141
Koitapa joskus näitä lasten shampoita, ovat helvetin hyvän tuoksuisia ja vaahtoavat paljon.Se vetisyys syö miestä, mä aina laitan kämmenelle sitä ja sitten purkki toisella kädellä pois. Jos litkua, niin se valuu helvettiin heti.
Kukin tyylillään mut oma persereikä ja väliliha jää haisemaan pelkällä vedellä pestessä.En ole vuosikausiin käyttänyt shampoota tai saippuoita. 2-3 kertaa päivässä suihku. Iho virheetön.
M-room on kyllä ihan pätevä palvelu, hintaan 380e/vuosi ei tarvitse jonottaa kuin tunti parturiin, 495e pääsee jopa nopeasti ja hiustuotteetkin saa samasta paikasta!
Eikös ne luopuneet tuosta jonon ohi kortista? Nyt kultajäsenyydellä saa shampoon erikoishintaan.M-room on kyllä ihan pätevä palvelu, hintaan 380e/vuosi ei tarvitse jonottaa kuin tunti parturiin, 495e pääsee jopa nopeasti ja hiustuotteetkin saa samasta paikasta!
Mites legot, pesetkö pelkällä vedellä vai jätätkö peräti pesemättä päivittäin ?En ole vuosikausiin käyttänyt shampoota tai saippuoita. 2-3 kertaa päivässä suihku. Iho virheetön.
Olihan tää läppä?M-room on kyllä ihan pätevä palvelu, hintaan 380e/vuosi ei tarvitse jonottaa kuin tunti parturiin, 495e pääsee jopa nopeasti ja hiustuotteetkin saa samasta paikasta!
No oli enkä minä tiedä miten nykyään toimivat, itse kerran empiirisesti menin sinne ilman jäsenyyttä odottelemaan ja katsoin kauanko hopea/kultajäsenet jonottaaOlihan tää läppä?