OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Hyvää syntymäpäivää Mike!

Ite tulee usein vaihdettua kun en ole sellaista erinomaista suihkusaippuaa löytänyt. Tällä hetkellä Head&Shoulder
sekä Bulldog original shower gel käytössä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnittelut karvan verran nuoremmalle merkkipäivästä!

Ystävällisin terveisin tasan yhden päivän Mikea vanhempi entiteetti :)
 
Mitäs suihkusaippuaa porukka käyttää? Oletteko löytäneet mitään erityisen hyvää? Palmolivet ja muut testattu, Live ihan ok. Fila ihan paskaa, pelkkää vetistä litkua joka valuu heti alas ja loppuu siten aika nopeaan. Axet ja Rexonat kanssa testattu.
Dermosilin hajutonta ja mautonta.

Jostain syystä kainalo ei kestänyt Dermosilin roll on deoa, vaikka ne pitäis olla niin ihoystävällisiä. Muuten on olleet hyviä tuotteita kyllä.
 
Mitäs suihkusaippuaa porukka käyttää? Oletteko löytäneet mitään erityisen hyvää? Palmolivet ja muut testattu, Live ihan ok. Fila ihan paskaa, pelkkää vetistä litkua joka valuu heti alas ja loppuu siten aika nopeaan. Axet ja Rexonat kanssa testattu.
Itse olen tykästynyt tähän - sisältää hiiltä, joten puhdistaa tehokkaasti. Ei tuoksu liian voimakkaalle ja muuntuu hinkatessa sopivan liukkaaksi vaahdoksi.
loreal-men-expert-shower-gel-total-clean-300-ml-big-2x.png
 
Se vetisyys syö miestä, mä aina laitan kämmenelle sitä ja sitten purkki toisella kädellä pois. Jos litkua, niin se valuu helvettiin heti.
Koitapa joskus näitä lasten shampoita, ovat helvetin hyvän tuoksuisia ja vaahtoavat paljon.
En nyt muista merkkejä mut esim tokmanneilta saa jollain eurolla.
 
Itsehän jättäisin markettien vermeet kauppaan. Paras mitä on tullut jo 4 vuotta käytettyä on M-roomin omat hoitoaineet ja shampoot. Ero kuin yöllä ja päivällä markettipaskaan verrattuna. Riittää ihan pieni tippa ja ei tarvitse kuin 1-2x viikkoon pestä.
 
M-room on kyllä ihan pätevä palvelu, hintaan 380e/vuosi ei tarvitse jonottaa kuin tunti parturiin, 495e pääsee jopa nopeasti ja hiustuotteetkin saa samasta paikasta!
Eikös ne luopuneet tuosta jonon ohi kortista? Nyt kultajäsenyydellä saa shampoon erikoishintaan.
 
Back
Ylös Bottom