OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Siis miksi tuo olisi vitsi?
380 euroa, 16 palvelukertaa, 23,75€/kerta. Parturi vajaan neljän viikon välein vuoden ajan.
Ei toi mun mielestä mitenkään pahalta hinnalta kuulosta ja vähänkin lyhyempi fleda niin kyllä aikavälikin olisi aika passeli.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös ne luopuneet tuosta jonon ohi kortista? Nyt kultajäsenyydellä saa shampoon erikoishintaan.
Toivottavasti ovat ymmärtäneet. Olihan toi nyt ihan hoopo systeemi ja jotenkin varmaan noille partureille kiusallisin, kun vähän väliä joutuu selittelemään, kun porukka kyselee, miks toiset menee jonossa ohi. Ite istuskelin joskus ensin tunnin verran kun oli jonoa, sitten siinä vaiheessa kun oli just tulossa oma vuoro, niin alko jostain virtaamaan näitä klubilaisia jonon ohi. Kaiken kruunas joku parikymppinen jätkä, joka lompsi sisään ja huiklas jo ovella, että "täältä tulee klubilainen", sitten veti sinne parturituolille jollain ihme moonwalkilla, katse meihin kuolevaisiin, joilla ei klubikorttia ollut 😂 siinä vaiheessa vitutti ja lähdin menemään, mutta jälkikäteen ajateltuna kyllä ihan hauskaa.
 
Siis miksi tuo olisi vitsi?
380 euroa, 16 palvelukertaa, 23,75€/kerta. Parturi vajaan neljän viikon välein vuoden ajan.
Ei toi mun mielestä mitenkään pahalta hinnalta kuulosta ja vähänkin lyhyempi fleda niin kyllä aikavälikin olisi aika passeli.
Siis ei siinä hinnassa mitään ihmeellistä vaan siinä, että tuo 380e hinta ei lainkaan takaa sitä, että pääset parturiin, kulta ja platina kortilla toivoa on
 
Dove Men+Care nestesaippuaa käyttänyt jo vuosia. Snadisti kosteuttaa, tuoksu ok ja hinta järjellinen. Ei ainakaan omasta mielestä mitään juoksevaa kusta, enempi geelimäinen.
 
Toivottavasti ovat ymmärtäneet. Olihan toi nyt ihan hoopo systeemi ja jotenkin varmaan noille partureille kiusallisin, kun vähän väliä joutuu selittelemään, kun porukka kyselee, miks toiset menee jonossa ohi. Ite istuskelin joskus ensin tunnin verran kun oli jonoa, sitten siinä vaiheessa kun oli just tulossa oma vuoro, niin alko jostain virtaamaan näitä klubilaisia jonon ohi. Kaiken kruunas joku parikymppinen jätkä, joka lompsi sisään ja huiklas jo ovella, että "täältä tulee klubilainen", sitten veti sinne parturituolille jollain ihme moonwalkilla, katse meihin kuolevaisiin, joilla ei klubikorttia ollut 😂 siinä vaiheessa vitutti ja lähdin menemään, mutta jälkikäteen ajateltuna kyllä ihan hauskaa.
Minun mielestäni hoopoa on tulla parturiin, joka perustuu klubijärjestelmään, ilman että kuuluu klubiin. Ilman jäsenyyttä hinnat eivät olleet mitenkään houkuttelevat. Sittemmin vaihdoin muualle kun tuli rajat kuinka monta kertaa saa palvelua käyttää vuodessa. Ymmärrän kyllä kun osa kävi liki päivittäin ottamassa kampauksen ja pesun.
 
Minun mielestäni hoopoa on tulla parturiin, joka perustuu klubijärjestelmään, ilman että kuuluu klubiin. Ilman jäsenyyttä hinnat eivät olleet mitenkään houkuttelevat. Sittemmin vaihdoin muualle kun tuli rajat kuinka monta kertaa saa palvelua käyttää vuodessa. Ymmärrän kyllä kun osa kävi liki päivittäin ottamassa kampauksen ja pesun.
No jaa, eipä täällä päin ainakaan sitä klubikorttia tainnut olla kun ehkä yhdellä kymmenestä kävijästä. Sattui vain huono tuuri tuolloin. Samapa tuo onko se hinta 32 vai 28 euroa kun joskus ja jouluna käy.
 
Siis ei siinä hinnassa mitään ihmeellistä vaan siinä, että tuo 380e hinta ei lainkaan takaa sitä, että pääset parturiin, kulta ja platina kortilla toivoa on
Sulla on yksi kokeilukerta ja väität noin?

Opiskeiljat saa tuon hopeakortin 250e/vuosi, tosin silloin oli vain rajatut kellonajat kun sai käydä. Itse ainakin pidin ihan näppäränä, eikä koskaan tarvinnut jonottaa 10 minuuttia pidempään kun oppi tuntemaan hiljaiset kellonajat. Aina pääsi parturiin kun sitä tarvitsi, aika harvoin noita kulta/platinakorttilaisia tuli ohi. 3 vuotta oli tuo kortti, sen jälkeen löivät tuon 12x rajoituksen vuoteen niin vaihdoin muualle. :) Nyt työläisenä olisi tarkoitus tuo kulta-jäsenyys taas ottaa
 
Black Friday ostoshuumassa eksyin eräälle saligenren pukeutumiseen erikoistuneelle nettisivustolle. Ilokseni huomasin, että jo valmiiksi alennetuista hinnoista sai vielä 10 pinnan lisäalennuksen koodilla PAKKOTOISTO. Kylläpä tuli hyvä fiilis. Hyvää ja asiakaslähtöistä duunia Pakkikselta. Kiitos Mike!
 
Toivottavasti ei istuta lentokoneessa vierekkain ikina.
No, usko tai älä, mutta ihminen ei haise kaatopaikalle vaikka ei itseään hinkkaisi saippualla päivittäin.
On vain totuttu tapa, että pitäähän nyt herranjumala sentäs iho pestä saippualla. Ei pidä, ellei sitten ole vaikka auton alla itseään sotkenut öljyyn ja likaan.


Mitä mieltä tästä on ihonhoidon ammattilainen?

Lääkärikeskus Aavan ihotautien erikoislääkäri Laura Bouchard ei näe suihkusaippuaa tarpeellisena iholle.




– Itse en yleensä suosittele suihkusaippuaa. Se poistaa iholta luonnollisen suojan ja rasvakerroksen, jolloin ihosta tulee huokoisempi, ja se kuivuu ja ärtyy helpommin.
 
No, usko tai älä, mutta ihminen ei haise kaatopaikalle vaikka ei itseään hinkkaisi saippualla päivittäin.
On vain totuttu tapa, että pitäähän nyt herranjumala sentäs iho pestä saippualla. Ei pidä, ellei sitten ole vaikka auton alla itseään sotkenut öljyyn ja likaan.


Mitä mieltä tästä on ihonhoidon ammattilainen?

Lääkärikeskus Aavan ihotautien erikoislääkäri Laura Bouchard ei näe suihkusaippuaa tarpeellisena iholle.




– Itse en yleensä suosittele suihkusaippuaa. Se poistaa iholta luonnollisen suojan ja rasvakerroksen, jolloin ihosta tulee huokoisempi, ja se kuivuu ja ärtyy helpommin.

Kiitos linkista mutta ei muuta mielipidettani. Laura saa haista jos niin tahtoo. En itse valita hirveasti ihon huokoisuudesta (mita helvettia tuo edes tarkoittaa) ja kuivumisesta (ei ole ongelma) mutta ilman saippuaa ei vaan tule puhdasta. Silloin talloin jos joutuu kaymaan suihkussa ilman saippuaa, ei tule yolla nukkumisesta mitaan kun iho tuntuu paskaiselta, ja olo on muutenkin tunkkainen. Asia nyt on vaan niin etta persereika, sukupuolielimet ja kainalot haisee takuulla jos niita ei pese saippualla - sanoipa tutkimukset mita tahansa.
 
Kiitos linkista mutta ei muuta mielipidettani. Laura saa haista jos niin tahtoo. En itse valita hirveasti ihon huokoisuudesta (mita helvettia tuo edes tarkoittaa) ja kuivumisesta (ei ole ongelma) mutta ilman saippuaa ei vaan tule puhdasta. Silloin talloin jos joutuu kaymaan suihkussa ilman saippuaa, ei tule yolla nukkumisesta mitaan kun iho tuntuu paskaiselta, ja olo on muutenkin tunkkainen. Asia nyt on vaan niin etta persereika, sukupuolielimet ja kainalot haisee takuulla jos niita ei pese saippualla - sanoipa tutkimukset mita tahansa.
Jokaisella oikeus toki mielipiteeseensä.
Mutta kun mainitsit sukupuolielimet, niin oletko koskaan kuullut tai lukenut, kuinka naisille ei suositella alakerran pesuun muuta kuin vettä? "itsepuhdistuva uuni" se hieno termi mitä usein kuullut.
Haisee kuin silakkalaatikko jos lotraa saippualla liikaa. On olemassa hyviä ja huonoja bakteereita (vai bakteereja...ihan sama).
Ne hyvät kun tuhoaa iholtaan, lopputuloksena on se, että haiset, kun huonot ottaa vallan. Sitten ollaan tilanteessa, että "pakkohan" sitä saippuaa on käyttää päivittäin.

Enkä nyt oleta että mielipidettäsi muuttaisit, eikä sillä ole etes mitään väliä, kunhan höpötän. Jokainen omalla tyylillään.
 
Se on jännä kun jokaikisessä työpaikassa on ollut se yksi kiintiöhaisuli. Omasta mielestään ei haise, vaikka edes työtuolille ei kukaan voi istua tuommoisen jälkeen kun tuoli haisee niin perseelle. Veikkaan, että nämä on samaa porukkaa, ketkä ei vaatteitaankaan välitä kovin usein pestä ellei niissä ole näkyviä tahroja. Hikitreenin jälkeen verkkaritkin vaan nostetaan himassa kuivumaan ja käytetään niitä vielä seuraavallakin kerralla ennenkuin pestään. Tottahan se on, että harva kehtaa suoraan haisulille sitä sanoa vaikka mielestäni pitäisi voida sanoa, koska häpeä on yksinomaan haisulin. Muuttakoon metsän keskelle erakoksi jos ei kiinnosta muita ihmisiä ajatella sen vertaa.
 
Veikkaan, että nämä on samaa porukkaa, ketkä ei vaatteitaankaan välitä kovin usein pestä ellei niissä ole näkyviä tahroja. Hikitreenin jälkeen verkkaritkin vaan nostetaan himassa kuivumaan ja käytetään niitä vielä seuraavallakin kerralla ennenkuin pestään.
...Niin, nythän siis kuvailit vain ihmisen, joka on kuin kävelevä kaatopaikka kaikinpuolin.
Joku jonka ruokavalio on kaljaa, nuuskaa, tupakkaa, kebabbia, valkosipulia...Eikä pese vaatteitaan. No totta helvetissä haisee. Vaikka kävisi suihkussa.

Mutta mistä minä olen puhunut, on normaalin ihmisen käytös, vain ilman ylimääräistä saippuan kulutusta. Ja sitäkin käyttää tarvittaessa, mutta ei turhaan.
Huvittavaa ollut pari kertaa, kun omaa tuoksua on kehuttu :LOL: Eli ei ole selityksenä, että oma nenä vain tottunut.
 
Ja voidaan sopia kaikkien mieliksi, että olen väärässä, niin ei tarvitse jauhaa tästä enempää.
Ei tämä miksikään muutu, kuin uskonnosta väittelisi.

Hyvää joulua ja uutta vuotta
T: Saatana :barefoot:
 
Kiitos linkista mutta ei muuta mielipidettani. Laura saa haista jos niin tahtoo. En itse valita hirveasti ihon huokoisuudesta (mita helvettia tuo edes tarkoittaa) ja kuivumisesta (ei ole ongelma) mutta ilman saippuaa ei vaan tule puhdasta. Silloin talloin jos joutuu kaymaan suihkussa ilman saippuaa, ei tule yolla nukkumisesta mitaan kun iho tuntuu paskaiselta, ja olo on muutenkin tunkkainen. Asia nyt on vaan niin etta persereika, sukupuolielimet ja kainalot haisee takuulla jos niita ei pese saippualla - sanoipa tutkimukset mita tahansa.
Itseasiassa se reikä ei haise. Vain paskan kuorruttama iho siinä ympärillä.
 
Itseasiassa se reikä ei haise. Vain paskan kuorruttama iho siinä ympärillä.
On sulla outo käsitys persereijästä. Kyllä se on se reikä joka haisee kun sieltähän sitä paskaa tulee, ETKÖ SÄ YMMÄRRÄ. Ensin pyyhitään paperilla ja bide otetaan vasta sitten kun sitä tarvitaan, ei kellään niin heikot kädet voi olla.
 
On sulla outo käsitys persereijästä. Kyllä se on se reikä joka haisee kun sieltähän sitä paskaa tulee, ETKÖ SÄ YMMÄRRÄ. Ensin pyyhitään paperilla ja bide otetaan vasta sitten kun sitä tarvitaan, ei kellään niin heikot kädet voi olla.
Mietippä oikein tarkkaan voiko reikä haista. Haasta kaikki aivosolusi ja mieti.
 
Back
Ylös Bottom