OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Joka on sopivasti katkaistu semmoisessa kohtaa, jossa selvis että pelkkä pränkki tehtiin kaverille. Nyt ne aikoo etsiä musta jonkun kuvan Thor Steinarin takki päällä ja syyttää natsiksi. Ja kyllä, monet firmat ottaa liian vakavaksi vajaat mailitkin. Kokemusta on monta kertaa kun saa selitellä jotain vammaista syytöstä. Ei tässä nyt ole ollut väliä sillä ikuisella kitinällä miten on taikinatykit ja manletti, mut tää vaikuttaa vähän isommin.

Sillä ei nyt ole mitään merkitystä mistä se on leikattu. Editoimatonhan tuo räntti on kuitenkin. Eikä tuo Böök ole edes mikään sinun kaverisi, niin ei tuo riitä selitykseksi, että "se oli vain pränki bro."

Ja siis olen siis itse tehnyt tuon ihan saman virheen, kun lähetin tekstiviesteinä uhkauksia "läpällä" eikä se auttanut oikeudessa paljoakaan kun sanoin, että en mä nyt oikeasti tarkoittanut sitä. Ehkä vähän auttoi mutta kuitenkin tuomio tuli.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sillä ei nyt ole mitään merkitystä mistä se on leikattu. Editoimatonhan tuo räntti on kuitenkin. Eikä tuo Böök ole edes mikään sinun kaverisi, niin ei tuo riitä selitykseksi, että "se oli vain pränki bro."

Ja siis olen siis itse tehnyt tuon ihan saman virheen, kun lähetin tekstiviesteinä uhkauksia "läpällä" eikä se auttanut oikeudessa paljoakaan kun sanoin, että en mä nyt oikeasti tarkoittanut sitä. Ehkä vähän auttoi mutta kuitenkin tuomio tuli.
Ei ole mun kaveri, mutta kyllä sen suu on käynyt aika törkeesti striimeissä kuukausia. Senkö takia nyt käyt asian kimppuun että sut on tuomittu? Mua ei ole koskaan. Turha sen takia paisutella koko naurettavaa keissiä.
 
Ei ole mun kaveri, mutta kyllä sen suu on käynyt aika törkeesti striimeissä kuukausia. Senkö takia nyt käyt asian kimppuun että sut on tuomittu? Mua ei ole koskaan. Turha sen takia paisutella koko naurettavaa keissiä.

No en tod. kunhan selvensin että tuo "se oli vaan präkki bro" ei käy selitykseksi jos tämä Böök vaikka nostaa sua vastaan syytteen. Kun tuossa mainitsit että "sopivasti siitä kohtaa leikattu"

Ja siis en usko että tästä Böökistä mitään edes kuulet. Kunhan vain selvensin että tuo "se oli vaan pränkki bro" ei tosiaan kumoa mitään mitä siinä räntissä uhoat.
 
joo, mäkin vain ihmettelin alunperin just vaan sitä, että onko tää positiivisten palautteiden antaminen "vastahyökkäyksenä" paras strategia, mutta kyllä sä varmasti parhaiten sen tiedät miten nämä hommat kannattaa hoitaa, kun näitä hässäköitä ollut ennenkin. Toi vain lähti sitten etenemään tuo kestustelu vähän raiteiltaan.

Ja onhan tämä nyt naurettavaa sekoilua koko jupakka, mutta kuitenkin odotettavissa kun ylilauta on vuosikaudet odottaneet pienintäkin "lipsahdusta" nauhotukset päällä.

Toivottavasti tuosta ei koidu mitään harmia kuitenkaan. Eihän toi homma nyt rehellisesti sanottuna ollut mitenkään vakavaa, enkä mäkään tuota hommaa ottanut tosissani sekuntiakaan kun livessä paikalla olin.
 
joo, mäkin vain ihmettelin alunperin just vaan sitä, että onko tää positiivisten palautteiden antaminen "vastahyökkäyksenä" paras strategia, mutta kyllä sä varmasti parhaiten sen tiedät miten nämä hommat kannattaa hoitaa, kun näitä hässäköitä ollut ennenkin. Toi vain lähti sitten etenemään tuo kestustelu vähän raiteiltaan. Ja tulen mähläämään jotain tulevaisuudessakin, mut pääasia että striimi on nyt ollut tosi positiivinen kun sitä paskaa ei naamalle heitetä kokoajan.

Ja onhan tämä nyt naurettavaa sekoilua koko jupakka, mutta kuitenkin odotettavissa kun ylilauta on vuosikaudet odottaneet pienintäkin "lipsahdusta" nauhotukset päällä.

Toivottavasti tuosta ei koidu mitään harmia kuitenkaan. Eihän toi homma nyt rehellisesti sanottuna ollut mitenkään vakavaa, enkä mäkään tuota hommaa ottanut tosissani sekuntiakaan kun livessä paikalla olin.
Kyllä ne odottaa silmä kovana ja kun tarpeeksi kauan odottaa, niin joku juttu tapahtuu kuten esim Twitchissa näkyi vahingossa lightroomissa nakukuva. Eipä kestänyt kun alta minuutti ja ne raportoi sen ja bannit pariksi päivää. Saan olla tosi tarkka kokoajan kun avaan sivuja tai selaan kuvia. Pitää katsoa kaikki etukäteen.
 
Cool.
Ei ois tullu ilman Miken seuraamista tilattua tätäkään!
He-le-vetin siisti!
Ja mikä parasta näissähän on toi kosketusnäytön puute aiheuttanut sen, että akkukestokin lienee todella hyvä.
 

Liitteet

  • 20200909_194226.jpg
    20200909_194226.jpg
    85,4 KB · Katsottu: 448
No en tod. kunhan selvensin että tuo "se oli vaan präkki bro" ei käy selitykseksi jos tämä Böök vaikka nostaa sua vastaan syytteen. Kun tuossa mainitsit että "sopivasti siitä kohtaa leikattu"

Ja siis en usko että tästä Böökistä mitään edes kuulet. Kunhan vain selvensin että tuo "se oli vaan pränkki bro" ei tosiaan kumoa mitään mitä siinä räntissä uhoat.
Ei muuten nosta. Suomessa tehdään rikosilmoitus, joka menee ensin syyteharkintaan ja syyttäjä lopulta nostaa tai on nostamatta syytteen. Kansalainen ei nostele syytteitä. 😉
 
Ihmettelen et miten helvetissä Thor Steinarin takki tekee natsiks?

Mutta kuitenkin. Positiivista palutetta käyty antaa Gazoz ja Fitnestukkuun (y) Vitun järjetöntä ja sairasta tollanen toiselle hallaa tekeminen.

Ps. Olin aikeissa tilata valkoisen Casion mut toi musta onkin pirun siisti kädessä (y)
 
Ihmettelen et miten helvetissä Thor Steinarin takki tekee natsiks?

Mutta kuitenkin. Positiivista palutetta käyty antaa Gazoz ja Fitnestukkuun (y) Vitun järjetöntä ja sairasta tollanen toiselle hallaa tekeminen.

Ps. Olin aikeissa tilata valkoisen Casion mut toi musta onkin pirun siisti kädessä (y)
Kiitos, jos tilailet, niin sigussa on linkkiä kelloon.
 
Ihmettelen et miten helvetissä Thor Steinarin takki tekee natsiks?

Thor Steinar on vuosia ollut kansallismielisten/oikeistolaisten/uusnatsien/mitä nimitystä ikinä haluaakaan käyttää mieleen. Ja tietty joissain paidoissa esim teksti "44th division" yhdistetään natsisaksaan.
Ja jostain syystä kaikki viikinkimeiningit/riimut mielletään myös tosi usein kanssa uusnatsien jutuiksi. Mutta imo Steinarilla on siistejä kledjuja ja mulle on aivan yks paskanhailee
mitä kukin päällään pitää. Itsellänikin oli joskus Steinarin rotsi mutta kulutin puhki :---(
 
Ihmettelen et miten helvetissä Thor Steinarin takki tekee natsiks?

Mutta kuitenkin. Positiivista palutetta käyty antaa Gazoz ja Fitnestukkuun (y) Vitun järjetöntä ja sairasta tollanen toiselle hallaa tekeminen.

Ps. Olin aikeissa tilata valkoisen Casion mut toi musta onkin pirun siisti kädessä (y)

Kaikki jotka käyttävät asusteita joista voi haukkua natsiksi ovat ilmeisesti natseja.

Ei se vaadi kuin sen, että paitaan on painettu rautaristi niin jollakin on sukat solmussa.
 
Back
Ylös Bottom