OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kotikaupungin lehdessä oli aika rehellistä puhetta poliisin resursseista ihan johtavan poliisin sanomana. Tuli heti mieleen se teikäläisen auton naarmutus keissi. Täällä esim väkivalta rikoksen tutkinta-aika on puoli vuotta ja alle tonnin omaisuusrikoksiin noi ei lähde ajelemaan ollenkaan. On kyllä melkoseksi mennyt maailma. Eli jos teet siististi ilman turhaa ilkivaltaa sopivan kokoisen keikan niin se kiinnostaa vain uhria.

Eli jos naapurin mulkun moottorinrevittely vituttaa, voin käydä lyömässä tuulilasin sisään ja ketään ei kiinnosta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on alkanut tuo video pyorimaan itsestaan tuossa sivun ylalaidassa. Ei aina, mutta joskus. Erityisesti luurilla se on arsyttava kun se pitaa pysayttaa joka sivulla, ja tietty syo dataa myos. Ehka olen ainoa kun ei kukaan muu ole maininnut sita.
Mulla tekee samaa. Ihmettelin että miksi musiikki hävisi taustalta.
Sit aina sivua vaihtaessa teki saman.
 
Sen twitchin pop upin voi sulkea aina oikeasta yläreunasta ja se tulee takaisin sitten vasta seuraavassa striimissä. Voin mä toki jatkossa laittaa vain tekstipohjaisen ilmoituksen kun on lähetys.

Tuo pop upin automaattinen aukeaminen on mun mielestä kätevä. Lisää ainakin omia katselukertojen määrää, kun havaitsee striimin olevan päällä.
 
Tuo pop upin automaattinen aukeaminen on mun mielestä kätevä. Lisää ainakin omia katselukertojen määrää, kun havaitsee striimin olevan päällä.
Mut jos se tulis tekstipohjaisena tonne, eli ilmestyy musta ohut laatikko kun on striimi päällä. Sen sais kanssa pois ruksista mutta klikkaamalla pääsee katsomaan, eikä sitten äänet menisi kellään päälle.
 
Mut jos se tulis tekstipohjaisena tonne, eli ilmestyy musta ohut laatikko kun on striimi päällä. Sen sais kanssa pois ruksista mutta klikkaamalla pääsee katsomaan, eikä sitten äänet menisi kellään päälle.
Ääni tälle.
Sehän taitaa tällä hetkellä tulla mutena päälle, mutta katkaisee muut äänet (esim. Spotify) - näin ainakin iOS.
 
Laitetaan ihan boxina vaan se tonne sitten. Ei se striimi niin valtavasti enää ihmisiä kiinnosta muutenkaan, ei edes vihaajia, niin eipä tolla väliä.

Meinaatko jatkaa kuitenkin vielä striimaamista? Podcastit kuitenkin käsittääkseni pirun suosittuja niin jos Valavuori-tyyliin joskus striimissä vaikkapa paikalla joku mielenkiintoinen vieras niin varmasti katsojaluvut pomppais huolella :)
 
Ei tonne twitchiin vaan porukkaa tule ilman isompaa pop-uppia. 10 tyyppiä katsomassa, joka on melkoisen alhainen kun on yli 9000 seuraajaa. Tubessa taas tulee kyllä porukkaa vaikka ei mainostaisi missään.

En tiiä mikä tossa twitchin ilmotus hommassa kusee. Ei oo itelle tullu moneen kk ainuttakaan ilmoitusta ku oot onlinessa edes striimillä.


Ps. Toi paulin kanssa kuvatta treeni / kuvien otto video oli hyvä. Noita lisää, oli mielenkiintosta kattoa kuvaustilanteita, valoja, sekä valmiita kuvia sekasin.
 
En tiiä mikä tossa twitchin ilmotus hommassa kusee. Ei oo itelle tullu moneen kk ainuttakaan ilmoitusta ku oot onlinessa edes striimillä.
Joo, se bugaa siellä. Kukaan ei tiedä yli 9 tuhannesta seuraajasta että ole online kun Twitch ei voi korjata tota notifikaatiobugia. Turhauttavaa tehdä ja höpistä yksin.
 
Joo, se bugaa siellä. Kukaan ei tiedä yli 9 tuhannesta seuraajasta että ole online kun Twitch ei voi korjata tota notifikaatiobugia. Turhauttavaa tehdä ja höpistä yksin.

Ite tulis varmaan enemmän kateltua, mutta vaikeeta ku ei päivystä koko ajan koneella. Olis näppärä, jos olis vaikka aina tietty päivä tai kellonaika tai molemmat. Varmasti tulis enemmän tsekkailtua.
 
Back
Ylös Bottom