Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ainakin teippi tarttuu.Taitaa olla polypropeeni kennolevyä. Jos on sitä niin liimat ja maalit ei tartu kauhean hyvin.
Ihan normaalia ulkomainoksissa käytettävää kennolevyä, mikä teipataan aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Eli teippi kyllä tarttuu tuohon hyvin. Paras valinta tohon sun touhuun, koska kevyt ja säänkestävä.
Juuri näin. Toki se auttaa mua tosi paljon, että olen ihmisiä kuvannut ja oppinut valaisemaan, niin pitää tässä hommassa skaalata kaikki alaspäin. Syväterävyyksillä on tosi iso merkitys näissä kuvissa ja se pitää olla just eikä melkein. Erittäin kivaa kuvattavaa ja yksi osa-alue, jonka haluan hallita hyvin.Varmasti haastava ja ammatillisesti antoisa kehittävä projekti kuvata figuureja. Vaikka muusta kuvaamisesta paljonkin kokemusta niin tuossa taitaa tulla paljon kryptisiä tilanteita vastaan?
Hyvin monella on selkeä kuva tästä, koska tässä taas yksi pointti joka eroaa valtavasti ihmisten kuvaamisesta. Figuureilla kun ei tosiaan ole persoonaa ja hyvin harvoin edes ilmeitä, saati vaihdettavia ilmeitä, niin se tekee vielä vaikeampaa kuvan luomisesta. Nuo pitää saada jollain tapaa eloon. Joissain kalliimmissa figuureissa on esim setti silmiä ja ilmeitä kai voi joissain vähän veivaa.Nämä figuurikuvat ovat siitä mielenkiintoisia, kun ei tuollaisilla elottomilla nukeilla ole mitään karismaa, jonka varaan kuvan rakentaisi. Kuvaajahan nämä tilanteet rakentaa alusta loppuun eloisaksi. Itseltäni ei moinen onnistuisi kuin enintään vahingossa
PorvooMihin päin Jyväskylässä menette skedeilemään, onko ollut vielä puhe?
Jees eipä täs kummempii... Duunis oon ja fäppäilen aikani kuluks