- Ikä
- 34
Kerro toki lisää kun nyt aloititJees eipä täs kummempii... Duunis oon ja fäppäilen aikani kuluks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro toki lisää kun nyt aloititJees eipä täs kummempii... Duunis oon ja fäppäilen aikani kuluks
Mitä vittua! Toihan on vaikee temppu!? Aivan puskista tää kickflip!Kickflippi
Jos olis aikaa treenaa, niin muutamassa viikossa näkisitte olliet betoniporsaan yli, rail slidea jne.Mikeltä olis makea nähdä lisääkin skeitti hommia! Ite pitänyt lajia aina coolina ja yllätyin, kuinka hyvin lähtee!
Jos olis aikaa treenaa, niin muutamassa viikossa näkisitte olliet betoniporsaan yli, rail slidea jne.
No aika monta vuotta kerkesin skedettään ja tuloksena murtunut sormi ja polvessa jotain rustojuttua(ei ole pahemmin haitannut 30 vuoteen). Nyt kun 10 minuuttia testaili, niin helvetin kipeä ranne kun kaaduin. Vähän ilkeä ottaa tätä massaa vastaan ja lujemmassa vauhdissa menis aivan varmaan jotain rikki isommin.Miten suurena näkisit loukkaantumisriskin tavallista skeittaria reilusti painavampana, jos tuohon harrastukseen lähtisit?
Jees eipä täs kummempii... Duunis oon ja fäppäilen aikani kuluks
Todella hienoja!
Tuosta voisi äkkiseltään kuvitella, että on oikeasti talvella tuiskussa otettu