OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mites, onko Mike jo tsekannut venäläisen The Coma scifileffan trailerin? Vaikuttaa aika perkeleen komeelta. Ja mielenkiintoinen idea
Hurjan näköistä, dialogi näyttää olevan sitten ihan kusista, mut kyllä toi on katottava.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
deadpool4.jpg

Toikin taitaa olla kanssa jatkuvaa ilmaa. Tommoista ne käyttää noissa kuvauksissa, paine ladataan pumppaamalla ja se pääsee kerralla.

s-l1600.jpg

Vieläkö on hakusessa? Multa löytyisi vastaava tarpeettomana. Ei ole avattu viemäreitä (siihen aika tehoton), pari kertaa mini-ilmapalloja puhallettu. Voisin vaihtaa sen vaikka auton shoppaukseen johonkin siistiin maisemaan...

Olet sä Mike vaan hemmetin taitava kameravelho! Kaikessa. Ekana tykästyin bodyvideoihin ja aloitin itse myös kuntoilemaan. (y) Muutama viikko sitten katsoin innolla, kun muokkasit autoa uuteen taustaan. Jotenkin todella mielenkiintoista vaikka oma kuvanmuokkaus on tasoa Microsoft Paint. Ja nyt tämä uusin villitys on ehkä siistein koskaan. :rock: Erittäin hauskoja tyylikkäitä! Kiitos.

Snadi probleema, yksinkertainen asia, toteutus vaikeaa. Elikä nyt tarttetaan apuja. 2 neliömetrin kokoista 100x100cm kovaa levyä jotka eivät taivu jos esim laittaa pystyyn lattialle ja tukee jollain. Toinen on vaaleanharmaa ja toinen tummemman harmaa. Olen etsinyt vaikka perkele mitä ja mulle tarjottin yli 300 euron alumiinilevyjä, en aio maksaa tota vertaa. Puhdas harmaan sävy, ei mitään tekstuuria saa olla. Muovi? Pahvi? Styrox? Puu? Sisäkäyttöön tulee, eli ministudion lattiaksi ja seinäksi.

Osta levyt ja liimaa päälle tarra, paperi, kangas tai maalaa. Eli riippuen tarvittavasta pinnan tekstuurista, niin sen mukaan päällinen.

Tarraa saa mattana tai kiiltävänä. Jos taas laitat kangasta, niin suhteellisen helppo vaihtaa, jos vaikka nastoilla laittaa reunoilta kiinni tai vaikka muutamalla naulalla.

Osta levyt ja liimaa päälle tarra, paperi, kangas tai maalaa. Eli riippuen tarvittavasta pinnan tekstuurista, niin sen mukaan päällinen.

Tarraa saa mattana tai kiiltävänä. Jos taas laitat kangasta, niin suhteellisen helppo vaihtaa, jos vaikka nastoilla laittaa reunoilta kiinni tai vaikka muutamalla naulalla.
Mutta mistä ne levyt? Semmoiset jotka pysyy muodossaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom