OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ei oo paljoa Finnairilta rahoja kuulunut 1.5 kuukaudessa lennoista jotka perui. Tosin ovat venyttäneet sitä maksuaikaa nyt kahteen kuukauteen. Kaippa ne takas maksaa.
Sama Tjäreborgin kanssa, 3k€ jumissa siellä ja kohta 2 kk mennyt

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot 2020-05-11 at 16.08.25.png

Kellot alkaneet kiinnostelmaan viime aikoina. Mitä Mike suosittelee tuolta G-Shockin mallistosta? Onko näitä pääkaupungin liikkeissä jossain hyvä valikoima, niin pääsisi valikoimaan?

Kellot alkaneet kiinnostelmaan viime aikoina. Mitä Mike suosittelee tuolta G-Shockin mallistosta? Onko näitä pääkaupungin liikkeissä jossain hyvä valikoima, niin pääsisi valikoimaan?
Keskisen kello ainaskin netissä kannattaa katsoa. Mä voisin jonkun myydä kans iteltä.

No selitä nyt sitten miten mä olen vielä hengissä enkä ole tehnyt itsemurhaa? Miten se on mahdollista? No siksi koska steroidit eivät aiheuta itsemurhia, vaan masennukset ja muut. Myllylä teki itsemurhan, voidaanko siis syyttää steroideja, hiihtoa, uran loppumista, alkoholia vain mitä? Kaikkia voidaan, mutta sun tapauksessa valitaan vain se yksi, koska voidaan sitten haukkua muut lapselliseksi jos ne ei peesaa sun arpomista.

Mä sanoin sua lapselliseksi, koska mä jaoin ihan hyvässä hengessä tietoa asiasta (anabolisten vaikutus aivoihin) ja sä kuittasit sen täysin älyttömällä kommentilla.

En oo mitään noista väittänyt, enkä siksi mielestäni oo edes rakentavan keskustelun nimissä velvoitettu vastaamaan noihin. En ole väittänyt, että anabolisten käyttö johtaa itsemurhaan. Esimerkiksi jenkeissä yksinään käyttäjiä arvioidaan olevan n. 1-3 miljoonaa. (Havainnollistaen: pääkaupunkiseudulla asuu reilu miljoona ihmistä.) Sä varmaan tajuat, et tollasesta ihmismassasta ei voi vetää yksilön kokemusten perusteella mitään johtopäätöksiä. Fakta on, että edes valistuneet eivät tiedä vastausta tähän kysymykseen.

Laitan ehkä sanoja nyt sun suuhun, mut ollaan ilmeisesti samaa mieltä siitä, että itsemurha on aiheena tosi monimutkanen ja harvoin pystytään yhtä asiaa syyttämään. Ehkä joku läheisen kuolema, itämaissa häpeä tms. on poikkeuksia (vahvaa mutua).

Aloitin uuden pikku alalajin kuvauksessa, näitä miniatyyrimaisemia on hauska kuvaa. Tilasin kiinasta jo hienon Mandalorian Star Wars black series hahmon jolla voi tehdä makeita kuvia. Profoton A1 valon hain tänään noita kuvauksia varten.

punisher.jpg

Screenshot-2020-05-13-at-19.08.05.jpg

Aloitin uuden pikku alalajin kuvauksessa, näitä miniatyyrimaisemia on hauska kuvaa. Tilasin kiinasta jo hienon Mandalorian Star Wars black series hahmon jolla voi tehdä makeita kuvia. Profoton A1 valon hain tänään noita kuvauksia varten.

katso liitettä 217996

katso liitettä 217997
Mielenkiintoista ja tyylikästä! Tuota ideaahan voisi soveltaa muihinkin pienoismalleihin ja vaikka editoida mallin johonkin oikean koon kuvaan.

Tuosta tulee mieleen tama

The-Art-of-Racing-in-the-Rain-Lamborghini-Huraca%CC%81n-Scale-Model-Photo-Series-by-Kunal-Kelkar-3.jpg
Tää oli just se mistä mikelle höpötin striimissä, mut en muistanu mikä auto siinä kuvassa oli. Sairaan magee ja niin on noi miken tekeleetkin.

Nämähän on siitä hyviä, et vain mielikuvitus rajana minkälaisia kuvia haluaa ottaa/tehä.

Mielenkiintoista seurattavaa tämä 👌

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom