Sama Tjäreborgin kanssa, 3k€ jumissa siellä ja kohta 2 kk mennytEi oo paljoa Finnairilta rahoja kuulunut 1.5 kuukaudessa lennoista jotka perui. Tosin ovat venyttäneet sitä maksuaikaa nyt kahteen kuukauteen. Kaippa ne takas maksaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama Tjäreborgin kanssa, 3k€ jumissa siellä ja kohta 2 kk mennytEi oo paljoa Finnairilta rahoja kuulunut 1.5 kuukaudessa lennoista jotka perui. Tosin ovat venyttäneet sitä maksuaikaa nyt kahteen kuukauteen. Kaippa ne takas maksaa.
Olisko ollut eka keikka sinne?Mulle Finnair makso liput takas 1kk 2pv sen jälkeen ku ite peruivat. Aluksi sanoivat käsittelyn olevan 2kk. Tällä hetkellä pitäis olla Tokiossa mut ei olla saatana.
Olisko ollut eka keikka sinne?
Eka kerta on aina siistein kun on aivan kujalla kaikesta ja kaikki on ihmeellistä Japanissa.Olisi ollut joo. Ja syksyllä oli tarkoitus mennä pyörähtämään Okinawa ja Quam kierros.
Keskisen kello ainaskin netissä kannattaa katsoa. Mä voisin jonkun myydä kans iteltä.Kellot alkaneet kiinnostelmaan viime aikoina. Mitä Mike suosittelee tuolta G-Shockin mallistosta? Onko näitä pääkaupungin liikkeissä jossain hyvä valikoima, niin pääsisi valikoimaan?
No selitä nyt sitten miten mä olen vielä hengissä enkä ole tehnyt itsemurhaa? Miten se on mahdollista? No siksi koska steroidit eivät aiheuta itsemurhia, vaan masennukset ja muut. Myllylä teki itsemurhan, voidaanko siis syyttää steroideja, hiihtoa, uran loppumista, alkoholia vain mitä? Kaikkia voidaan, mutta sun tapauksessa valitaan vain se yksi, koska voidaan sitten haukkua muut lapselliseksi jos ne ei peesaa sun arpomista.
Mielenkiintoista ja tyylikästä! Tuota ideaahan voisi soveltaa muihinkin pienoismalleihin ja vaikka editoida mallin johonkin oikean koon kuvaan.Aloitin uuden pikku alalajin kuvauksessa, näitä miniatyyrimaisemia on hauska kuvaa. Tilasin kiinasta jo hienon Mandalorian Star Wars black series hahmon jolla voi tehdä makeita kuvia. Profoton A1 valon hain tänään noita kuvauksia varten.
katso liitettä 217996
katso liitettä 217997
Tää oli just se mistä mikelle höpötin striimissä, mut en muistanu mikä auto siinä kuvassa oli. Sairaan magee ja niin on noi miken tekeleetkin.Tuosta tulee mieleen tama
This Lamborghini Huracan Model Was Photographed On A Treadmill
Go behind the scenes of a mind-blowing photo series created during one shooter's quarantine.www.motortrend.com