OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin Hessu ottanut vastaan uuden velipuolen. Nyt syövät jo samasta kupista samaan aikaan. Leluista tosin on kovin mustis, että niitä ei Hopon kannata ottaa.
Sinänsä jännä jos antaa syödä samasta kupista samaan aikaan mut sit lelut on nou nou, useesti koira on just omasta ruokakupista tarkka et kuka siihen saa koskea.

Sinänsä jännä jos antaa syödä samasta kupista samaan aikaan mut sit lelut on nou nou, useesti koira on just omasta ruokakupista tarkka et kuka siihen saa koskea.
Hessu on kovin sosiaalinen otus ja ehkä liiankin ihmisrakas. Samoin se on kovin kiltti muita koiria kohtaan, eikä koskaan hauku ulkona kellekään. Se haukkuu vain innoissaan jos pääsee vapaaksi ja haluaa sitten haukkumalla saada muutkin juoksemaan. Hopoa se ei kurita kuin vain satunnaisesti, eikä me siihen puututa kun saavat selvittää omat välinsä ja lauman järjestyksen keskenään.

Samahan se tää yks voimanostaja joka syytteessa ex muijansa murhasta.
Vähän vedetty mutkia suoraks että hormonien syy.
Tyyppi kyl selitti että hermot kireellä kuurin aikana, mut väitän että ongelmat ihan muualla.
No kyllä jostain syystä joillain menee monellakin tapaa psyyke kuurittelulla romuksi. Oon sen verran vanha että ehdin näkemään monenlaista käyttäjää ja jostain syystä osasta tuli aivan sekopäitä yhtään liioittelematta. Persoona muuttui monella, ja joillain todella vakavia ongelmia. Tosi moni myös ei ollut millänsäkään. Kyllä on itsemurhia sekä väkivaltarikoksia ja ihan murhia Suomessa paljon jotka olis jääny tapahtumatta ilman kuurittelua. Silti toki väärin väittää että läheskään kaikista tulisi hermoheikkoja impulssikontrollin menettäjiä. Ja kun jotain surullista tapahtuu niin älytöntä ja pimeää alkaa ilkkua ja pilkata, oli sitten taustat mitä vaan. Luulisin että toisten kuolemiin pilkallisesti suhtautuvat ihmiset saa jossain vaiheessa omille kintuilleen kunnolla.

Tokihan ne lääkkeetkin vaikuttavat mutta se juurisyy on aika usein siellä taustalla. Esim se masennus. Lääkkeet sitten voivat buustata niitä piileviä tai taustalla olevia luonteenpiirteitä. Itse aika tasainen luonne, niin mitään suurempia ongelmia ei ollut käytön aikana eikä jälkeenpäinkään. Tuttu sen sijaan masentui täysin lopettamisen jälkeen kun omat tasot oli mitä oli. Joutuipa kerran jopa osastohoitoon. Päätti myöhemmin päivänsä oman käden kautta mutta silloin ei enää lääkkeet olleet kuvioissa. Masennus ja muut ongelmat kylläkin.Eräs samalla salilla käynyt oli luonteeltaan aika temperamenttinen, mutta höyry päällä kävi kuumana kuin hellankoukku. Monta kertaa lähti ovet paukkuen kesken treenin kun ei joku asia mennyt herran mielen mukaan ja hermot meni. Minullekin huusi joskus pää punaisena kun hermot meni johonkin. Lapsuudenaikainen paras ystäväni päätti päivänsä puolestaan eronsa jälkeen. Ja tuli täysin puskista kaikille. Hankalia juttuja joihin syitä on monia. Ei niitä lääkkeitä pelkästään ehkä kannata syyttää. Monen tekijän summia tuollaiset usein ovat

Ja paljonko herralla olikaan kokemusta lääkkeistä? Kovimpia huutelijoita ovat ne, jotka eivät omaa mitään käsitystä koko asiasta. Sulla ei ole MITÄÄN käsitystä miten ne toimii ja mitä ne aivoille tekee. Steroidien toimintamekanismi ei ole edes mikään mielialalääkkeiden tapainen, muuten niitä määrättäisiin siihen tarkoitukseen, mutta leikitään nyt sitten sun saippuakuplamaailmassa, vihataan yhdessä kaikkea vierasta ja ollaan niin olevinaan jeesuksia. Mahtavaa. Lopputulema, sä et tiedä mitään steroideista mitä ne tekee, joten mitä se tekee sun selityksestä? Täysin pelkkää iltalehden tasoista lätinää.

No sehän ei taas suoranaisesti kuulu sinulle. Sen verran kuitenkin näin YLEISELLÄ tasolla huomautan kokemusasiantuntijaa, että sitä käytännön kokemusta ja tietotaitoa voi kerätä muutenkin, kuin oman käytön kautta. Siinä voit ihan rauhassa arvailla kuinka paljon kokemusta ja käsitystä minulla aiheesta on, mutta kyllähän se totuus taitaa kuitenkin olla niin, että kovimpia huutelijoita ovat ne, jotka eivät mitään ymmärrä ja ne, jotka itse käyttävät. En ymmärrä mistä saat käsityksen, että vihaisin yhtään mitään muuta, kuin sitä naurettavaa paskanjauhantaa aiheen ympärillä.

Etkös sä ole kuitenkin sen verran myöntänyt itsekkin, että masentuneen ei kannata ottaa Treniä, koska masentuu entisestään?
Trenillä yksinään on vähän niinkuin ainoana steroidina vaikutusta serotoniiniin, se ei ole yleinen vaikutus mikä tulee kaikilla. Ja sekin on yksilöllistä mitä treni tekee. Mutta lopetaan tämä ja sovitaan vaikka että hulluksi tekee, jatketaan mukavimmista asioista.

Mietin pitkään kommentoinko tätä asiaa. Niin vahva kokemuspohja asiasta löytyy, että päätin lyhyen kommentin jakaa.

Minulla diagnosoitiin n. viisitoista vuotta takaperin vakava masennus, joka myöhemmissä tutkimuksissa osoittautui kaksisuuntaiseksi mielialahäiriöksi. Nyt olen kolmekymppinen ja salitaustaa löytyy kymmenisen vuotta. Ensimmäinen kosketus lääkkeisiin tuli n. kuutisen vuotta takaperin. Oman kokemukseni mukaan lääkkeillä, pääosin testosteronilla on ollut huomattavan positiivinen vaikutus mielialaan ja mielenterveyteen. Toki, suurin apu on ollut kehonrakennuksen vaatima rutiini päivittäisessä elämässä. Luontaisia testotasoja minulta ei ikinä mitattu, mutta epäilen niiden olleet reilusti viitearvojen alapuolella, joka selittää paljolti roinan jeesiä omaan mielenterveyteen.

Käyttö ei ole ikinä aiheuttanut agressiivisuutta ja useiden vuosien "ura" ravintolan ovella sujui ilman ensimmäistäkään ylilyöntiä. Roinan myötä kohonnut libido sen sijaan on aiheuttanut useasti ongelmia elämään.

Jokunen vuosi sitten aloin käyttämään treniä ja vaikutukset olivat aivan saatanalliset! Todella raju itsetuhoisuus, pelkotiloja, itkukohtauksia duunipaikalla. Treni on sen tason myrkky että se pitäisi hävittää maailmasta! Mikään kehitys ei ole sen olon arvoista joka mulle trenistä tuli. Vierestä on saanut katsoa, mitä sama aine tekee (osalle) mieleltään terveillekin ihmisillä. Aivan saatanasta koko tuote.

Arvostan sun näkemyksiä usein, mut osaat sä kyllä vitun lapsellinenkin olla.
No selitä nyt sitten miten mä olen vielä hengissä enkä ole tehnyt itsemurhaa? Miten se on mahdollista? No siksi koska steroidit eivät aiheuta itsemurhia, vaan masennukset ja muut. Myllylä teki itsemurhan, voidaanko siis syyttää steroideja, hiihtoa, uran loppumista, alkoholia vain mitä? Kaikkia voidaan, mutta sun tapauksessa valitaan vain se yksi, koska voidaan sitten haukkua muut lapselliseksi jos ne ei peesaa sun arpomista.

Ei oo paljoa Finnairilta rahoja kuulunut 1.5 kuukaudessa lennoista jotka perui. Tosin ovat venyttäneet sitä maksuaikaa nyt kahteen kuukauteen. Kaippa ne takas maksaa.

Mulle Finnair makso liput takas 1kk 2pv sen jälkeen ku ite peruivat. Aluksi sanoivat käsittelyn olevan 2kk. Tällä hetkellä pitäis olla Tokiossa mut ei olla saatana.

Kyllä, pohjalla on se masennus, joka ei tartte kamalasti potkua kun menee itsetuhoiseksi. Se voi olla työpaikan menetys, alkoholi, eri lääkkeet, parisuhteen kaatuminen. Joka tapauksessa syy on se masennus. Mutta kun bodarI tappaa itsensä, syy ei ole masennuksessa, vaan lääkkeissä.
Tai masennus johtuu pakostakin lääkkeistä. Ilman näitähän ei voisi olla masennusta 🙄

Suositut

Back
Ylös Bottom