OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jättääkö joku tosiaan tuon takia adblockin käyttämättä? Mä oon käyttänyt varmaan 5 vuotta tota joka paikassa, ei paljoo mainokset häiritse.
Mä näen asian niin, että se on lähinnäkin ylläpitäjää kohtaa reilua olla käyttämättä Adblockkia. Ei noi muutamat mainokset nyt niin hirveästi häiritse.

Jos nyt joku adblockia haluaa käyttää, niin minä en sille mitään voi. Toivoisin kuitenkin tukea sivustolle, vaikka Pakkotoisto onkin aika itsestäänselväksi tullut monelle, se vain on. Videot vain ilmestyy, sivusto on 24/7 auki ympäri vuoden, ollut 18 vuotta. Se päivä kun vedän piuhan seinästä, niin teillä tulee ikävä.

Se päivä kun vedän piuhan seinästä, niin teillä tulee ikävä.

Nimenomaan. Mutta maailmassa on tietty prosentti loisia joita ei kiinnosta osallistua mihinkaan vaan otetaan vastaan kaikki mita ilmaiseksi saadaan ja valitetaan paalle. Omassa suvussakin kaksi raikeaa tapausta. Jarkyttavia loisia ja sosiaalipummeja.

Jos nyt joku adblockia haluaa käyttää, niin minä en sille mitään voi. Toivoisin kuitenkin tukea sivustolle, vaikka Pakkotoisto onkin aika itsestäänselväksi tullut monelle, se vain on. Videot vain ilmestyy, sivusto on 24/7 auki ympäri vuoden, ollut 18 vuotta. Se päivä kun vedän piuhan seinästä, niin teillä tulee ikävä.

IRC:n käytön lopetettuani, kyllä sitä hetken oli ikävä. Mutta niin ne ajat ja tavat muuttuu.

Noissa teemoissa on melkonen homma, niin ei niitä ihan pienellä perusteella ala modaamaan. Tumma tausta ja valkoinen teksti forumilla on kyllä yhtään pidemmässä sessiossa todella raaka silmille. Ja kun Pakkotoistolla keskimääräinen aika joka vietetään, on 7-10minuuttia, niin tumma tausta on aivan kuolema.

Eräällä toisella foorumilla missä on sama XenForo käytössä, niin on valittavissa tumma teema ja kyllä siinä silmä lepää merkittävästi paremmin kuin valkoisella. Eli ihan käyttäjäkokemusta ajatellen suosittelen ottamaan testiin. Kukin pystyy vaihtamaan tumman ja vaalean teeman välillä mielensä mukaan.

Eräällä toisella foorumilla missä on sama XenForo käytössä, niin on valittavissa tumma teema ja kyllä siinä silmä lepää merkittävästi paremmin kuin valkoisella. Eli ihan käyttäjäkokemusta ajatellen suosittelen ottamaan testiin. Kukin pystyy vaihtamaan tumman ja vaalean teeman välillä mielensä mukaan.
Sen tekeminen on kamalaa, pitäis ottaa valmis sitten jostain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom