OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Joo, Kuopion metron hinnat päätetään stadissa. Kyllä tää mun juttu koskee vain ja ainoastaan Helsinkiä jossa ei tossa metron hinnottelussa paljon järkeä ole.
Jos tämä ei ollut ovelaa sarkasmia niin se vain alleviivasi Slyrskan pointtia.
Itse asun kehä 1 sisällä ja IMO AB kausilippu on kyllä sen verran edukas etten hintoja nyt järjettömäksi haukkuisi. Tietenkin yksittäinen lippu on suhteessa kalliimpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tämä ei ollut ovelaa sarkasmia niin se vain alleviivasi Slyrskan pointtia.
Itse asun kehä 1 sisällä ja IMO AB kausilippu on kyllä sen verran edukas etten hintoja nyt järjettömäksi haukkuisi. Tietenkin yksittäinen lippu on suhteessa kalliimpi.
Tuolla nyt tietysti kannustetaan siirtymään täysin julkisiin. Itselle kertabussilippu Onnibussin pysäkille on kalliimpi, kuin se Onnibussin matka Tampereelta Helsinkiin.

Onko jo liian seksikkäät pöksyt vai?

Liitteet

• Screenshot_2020-02-18-11-25-33.png
    Screenshot_2020-02-18-11-25-33.png
    264,3 KB · Katsottu: 396
Mike. Älä välitä äpäristä. Se jengi on ihan vitun säälittävää.
Jos oman elämän sisältö on se, että kirjoitellaan mitä sinä tai joku muut teet niin ei silloin mene kovin hyvin omassa elämässä.
Kyseiset luuserit pelaa vain sinun pussiisi, saat ilmaista mainosta. Jokainen järkevä lukija tajuaa, että heidän kirjoitusten taustalla on kateellisuus tai katkeruus.
SKABOOM MIKE!!
Kyllä Mike on vahvasti osasyyllinen saamaansa huomioon, tietää sen myös itsekkin.

Kyllä Mike on vahvasti osasyyllinen saamaansa huomioon, tietää sen myös itsekkin.
Joo, ostin auton, macin, laitoin kellokuvan nettiin, ne on triggereitä. Syylllinen olen pitkälti kun olen olemassa. Vaikka olisin syyllinen, niin ei toi ole oikein missään mittakaavassa jos mua kohdellaan kuin murhaajaa.

No nyt kun kysyit.
Eikös ne kaukaa tulleet aikuiset miehet just snäpistä niitä pikkutyttöjä pyydystelleet.
Kymmenissä tapauksissa juuri se snäppi oli ja on se paikka, josta ne "ruman lopun tarinat" sai alkunsa. Minä en tiedä ketään yli 25-vuotiasta miestä joka on snäpissä.

Jaahas mitäs muuta sinne Suomi maidanille, marco :D Ja onhan snäppi esimerkiksi Mikellä, ptvatasella, jne jne. Suurimmalla osalla myös omista plus 25-vuotiaista kavereista.

Aika monessakin paikassa. Itse kuljen joka paikkaan ympäri vuoden pyörällä, eikä koskaan ole ruvennut vituttamaan auton puute. Kaikki alle 10min polkaisun päässä ja jos tarve pidemmälle matkalle niin vuokraan auton tai menen taksilla. Sekään ei vituta.

Ei myöskään rasauta tippaakaan se, kenellä on auto ja kenellä ei. Jokainen tehköön oman valintansa.

Kannat 2 kauppakassia ruokaa fillarin sarvissa talvella? Vai käytkö pelkästään lähisalessa? Tietysti jos käy ni taitais olla halvempaa omistaa se auto ja käydä isommassa marketissa ku ostaa ruuat tuolta.

Vielä kun fillareilla osattais ajaa stadissa, mutta ei, mennään miten sattuu. Pahimpia on ne spandex-spedet jotka on autoja ja jalankulkijoita miten nyt itelle passaa.

Ja nämä spandex-spedet jaksaa ruikuttaa esimerkiksi tavaraa kuljettaville kavereille, kun eivät pysäköi keskustassa tielle (koska ei mahdollista) vaan saattaa vähän olla kävelytien puolella. Noita videoita välillä kiertää ja kyllä vituttaa noiden kuskien puolesta.

Ja nämä spandex-spedet jaksaa ruikuttaa esimerkiksi tavaraa kuljettaville kavereille, kun eivät pysäköi keskustassa tielle (koska ei mahdollista) vaan saattaa vähän olla kävelytien puolella. Noita videoita välillä kiertää ja kyllä vituttaa noiden kuskien puolesta.
Joo, kyllä sillon ollaan valmiita menemään pyörätietä kun siihen ei ole mahdollisuus, mutta sitten kun on baanaa ja muuta, niin ei, mennään autojen seassa ja punaisten tullessa ollaankin kävelijöitä ja kohta taas naaman edessä sotkemassa.

Joo, kyllä sillon ollaan valmiita menemään pyörätietä kun siihen ei ole mahdollisuus, mutta sitten kun on baanaa ja muuta, niin ei, mennään autojen seassa ja punaisten tullessa ollaankin kävelijöitä ja kohta taas naaman edessä sotkemassa.
Vähintään yhtä paljon vituttaa, kun vedetään mutkaisilla maanteillä vähintään kolme rivissä eikä varmana tehdä tilaa vaikka tulis autoa edestä ja takaa. Ollaan niin polkevinaan sitä 60-80km/h tai jotain.
Teoriani on että harrastepyöräilijät on itsetuhoisia keski-ikäisiä jotka pakenee vaimoa ja toivoo että auto työntäis ojaan

Eihan tuohon tekstiin perustuvat kohdennetut mainokset ole niin yllattavia mutta se on suorastaan torkeaa etta kun puhut jostain, yllaripyllari luuri ehdottaa sita hakusanaksi. Google vakoilee minka kerkeaa ja sanalla Huawein bisnekset menee kuralle vakoilusyytosten takia vaikka todisteita ei olla esitetty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom