Toki maksat verotusarvon mukaan lisää veroa käytännöstä riippuen joko palkan päälle tai osana palkkaa.
Voi voi ei ilmeisesti ollu riittävästi nyt sarkasmia mun viesteissä.
Kyllä tiedän tasan tarkkaa mitä autoiluni maksaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki maksat verotusarvon mukaan lisää veroa käytännöstä riippuen joko palkan päälle tai osana palkkaa.
Nää on niitä tyttöjä jotka kattoo niitä autoja eikä sua. Ens viikolla se istuu jo toisen miehen bemarin kyydissä ;)Euroista viis mut tytöt niin tykkää ku on bemari tai audi
Sillo mullakin jos uus nakkipiilo kyydissä , joten kaikki bemmikuskit voittaa kovaa ajoo vaan pojatNää on niitä tyttöjä jotka kattoo niitä autoja eikä sua. Ens viikolla se istuu jo toisen miehen bemarin kyydissä ;)
Tulee käsitreeniTuleeko Sihvosen kanssa jossain vaiheessa videota ? Kaameessa kunnossa mies.
Miten kantasuomalaisuus liittyi nyt yhtään mitenkään mihinkään?
Taksipalvelutkin tais ainakin pääkaupunki alueella mennä vähän vituiks sen uudistuksen myötäJulkisilla kulkeminen on kyllä ihan täyttä paskaa. Ainoo mihin astun on lentokone tai taksi jos kännissä.
Eiköhän ne elämänkoululaiset istu siellä kusisessa bussissa, kun kunnon kansalaiset istuu autossa.Mitä muuta elämän kouluun?
Varmasti noin jos asuu alueella mistä hyvät liikenne yhteydet ja duuniin pääsee hyvin julkisilla. Itsellä ei toivoakaan tuollaisesta. Pelkkää duunimatkaa tulee päivässä reippaat 50 kilsaa ja julkisilla tuon kulkeminen aivan persiistä. Yhteen suuntaan vähintään kahdella eri dösällä tai dösällä ja junalla, aikaa matkaan reipas tunti yhteen suuntaan lyhimmiilläänkin parhaillaan reilusti yli puoltoista tuntia. Se yli pari tuntia päivässä olis sit pois kaikesta muusta ajasta.Yksi parhaita päätöksiä oli pistää auto paaliksi ja alkaa kulkemaan julkisilla. Jo pelkästään sen takia, että ne "ostin tän, tuon, sen auton ja siinä on sitä, tätä, tota" -paskan määrä väheni vähintään 70%. Kun sanoo, ettei ole autoa niin vain tyhmin kymmenys alkaa sen jälkeen selittämään omasta autostaan. Muut ymmärtää, ettei kiinnosta vittuakaan mikä peltilehmä sulla on. Säästetyn rahamäärän aiheuttama elintason nousu on täysin suhteeton siihen, että istut jossain metallimöykyn sisässä ruuhkassa.
Missä on sit niin hyvät kulkuyhteydet suomessa, että autottomuus ei rupea vituttamaan? Itse asun stadin keskustan liepeillä ja pelkästään salille meno julkisilla kestää vähintään sen puoltuntia, tai pidempään, kun vuoroja peruttu jne, autolla oon salin pihassa vartissa. Tai mites kaupassakäynnit? Helvetin kivaa raahata ruuhkasporassa ostoskasseja ja muita.Varmasti noin jos asuu alueella mistä hyvät liikenne yhteydet ja duuniin pääsee hyvin julkisilla. Itsellä ei toivoakaan tuollaisesta. Pelkkää duunimatkaa tulee päivässä reippaat 50 kilsaa ja julkisilla tuon kulkeminen aivan persiistä. Yhteen suuntaan vähintään kahdella eri dösällä tai dösällä ja junalla, aikaa matkaan reipas tunti yhteen suuntaan lyhimmiilläänkin parhaillaan reilusti yli puoltoista tuntia. Se yli pari tuntia päivässä olis sit pois kaikesta muusta ajasta.
Juuri noin. Tuossa on jo tarpeeksi syytä olla auto käytössä. Jokainen tietysti valitsee itse kulkuneuvonsa. Onham tuo auton pitäminen ihan helvetin kallista.Missä on sit niin hyvät kulkuyhteydet suomessa, että autottomuus ei rupea vituttamaan? Itse asun stadin keskustan liepeillä ja pelkästään salille meno julkisilla kestää vähintään sen puoltuntia, tai pidempään, kun vuoroja peruttu jne, autolla oon salin pihassa vartissa. Tai mites kaupassakäynnit? Helvetin kivaa raahata ruuhkasporassa ostoskasseja ja muita.
Missä on sit niin hyvät kulkuyhteydet suomessa, että autottomuus ei rupea vituttamaan?
Fillarilla pääsee varmaan joka kaupungissa liikkumaan kivasti. Mua vituttaa autollisuus. Siis oma. Vihaan koko peltikasaa.Missä on sit niin hyvät kulkuyhteydet suomessa, että autottomuus ei rupea vituttamaan?
Joo, Kuopion metron hinnat päätetään stadissa. Kyllä tää mun juttu koskee vain ja ainoastaan Helsinkiä jossa ei tossa metron hinnottelussa paljon järkeä ole.Valitettavasti myös koko maata koskevat päätökset tehdään kehä kolmosen sisällä
Kuopion metro.Joo, Kuopion metron hinnat päätetään stadissa. Kyllä tää mun juttu koskee vain ja ainoastaan Helsinkiä jossa ei tossa metron hinnottelussa paljon järkeä ole.