Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida herneet kovin hyvin vatsassa sulaa. Olisko se syy siihen et alkaa paukuttaan.Siis jos se alkaa pierettään, niin ei se sitten kovinkaan hyvin imeydy.
Joskus ajattelin että laittais myyntiin erikoistekniikkatreenejä. Yksittäisiä rajuja vetoja. Mut sit taas mun kanssa pääsee rahaa vastaan treenaan kovaa ja se on parempi kun oon mukana ja ohjastamassa.Ootko ikinä ajatellut, että alkaisit myymään valmiita treeniohjelmia? Sulta löytyy varmasti niin paljon erilaisia työkaluja treeneihin, että varmasti olisi kysyntää tosissaan treenaavien keskuudessa.
Sulla on isotuloisen veroprossa niin aika kova hinta pitäis laittaa treenille että tuosta jäis mitään käteen. Maksaako kukaan 80-100 euroa tunnin treenistä?Joskus ajattelin että laittais myyntiin erikoistekniikkatreenejä. Yksittäisiä rajuja vetoja. Mut sit taas mun kanssa pääsee rahaa vastaan treenaan kovaa ja se on parempi kun oon mukana ja ohjastamassa.
Joskus ajattelin että laittais myyntiin erikoistekniikkatreenejä. Yksittäisiä rajuja vetoja. Mut sit taas mun kanssa pääsee rahaa vastaan treenaan kovaa ja se on parempi kun oon mukana ja ohjastamassa.
Sulla on isotuloisen veroprossa niin aika kova hinta pitäis laittaa treenille että tuosta jäis mitään käteen. Maksaako kukaan 80-100 euroa tunnin treenistä?
Varmaankin, mutta ei keski-ikäinen perheenäiti pystymetsästä voi lähteä tekemään kovan intensiteetin bodaustreenejä. (En ainakaan minä neuvoisi.)Ironistahan tässä on se, että kyllä ne keski-ikäiset perheenäidit on valmiita maksamaan tuollaisia summia esim. ison kuntosaliketjun personal trainereille, joiden tietotaito ei aina ole kovin hääviä. Eli kyllähän tuollainen 50-100e tuntiveloitus olisi aivan normaalia, tehtiin siinä tunnilla sitten mitä tahansa. Jotain osviittaa antaa vaikka se, että pitkän linjan erikoislääkäri laskuttaa usein työstään yli 400 euroa tunnilta. Joten ei nyt tuollainen 50-100e ole mikään mahdottomuus maksaa keskiverto veronmaksajalle.
Outoa koska mainokset tulee viimeisenä eikä ne voi hidastaa sivustoa. Hidasteleeko muilla, mulla ei. Toi domain tosiaankin lataa hitaasti, mutta ei se meidän palvelimella ole. Vedetääs takas, saattaa olla yksi analytics mainosmyynnin päässä. Mutta siis hidasteleeko kaikilla?Tällainen asia mitä ennen ei ole ollut: forumin sivut latautuvat tosi hitaasti. Kaikki teksti ja kuvat, ja mainokset tulevat nopeasti, mutta viimeisenä firefox ilmoittaa että muodostetaan yhteyttä osoitteeseen kiwi44.leiki.com, ja se kestää 10-20 sekuntia, jopa enemmän. Nettiyhteys kunnossa, firefox päivitetty, adblockkia ei ole, jne, siis kaikki täällä päässä kunnossa.?
Ei mitään hajua. Loppuu ku loppuu, katotaan sit. En sit tosin tiedä koska kollektiivinen keskusteluntarve ihmisiltä katoaa, maailmalla forumit voivat hyvin. Se olis aika onnetonta keskustella mistään jos forumeita ei olisi.Mitäs Mike on aatellut tehdä pakkiksen jälkeen? Ei tää varmaan ikuisesti tuloa tee?