OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot_20200213-222804.jpg

Joku kombutsa mainos

Ootko ikinä ajatellut, että alkaisit myymään valmiita treeniohjelmia? Sulta löytyy varmasti niin paljon erilaisia työkaluja treeneihin, että varmasti olisi kysyntää tosissaan treenaavien keskuudessa.
Joskus ajattelin että laittais myyntiin erikoistekniikkatreenejä. Yksittäisiä rajuja vetoja. Mut sit taas mun kanssa pääsee rahaa vastaan treenaan kovaa ja se on parempi kun oon mukana ja ohjastamassa.

Tällainen kiinnostaisi, varmaan Mayorsilla treenit? Tuohon kun saisi yhdistettyä samalla kuvaukset, kourallisen hyvänlaatuisia bodauskuvia niin olisi sellainen paketti, jonka voisi ostaakin.

Joskus ajattelin että laittais myyntiin erikoistekniikkatreenejä. Yksittäisiä rajuja vetoja. Mut sit taas mun kanssa pääsee rahaa vastaan treenaan kovaa ja se on parempi kun oon mukana ja ohjastamassa.
Sulla on isotuloisen veroprossa niin aika kova hinta pitäis laittaa treenille että tuosta jäis mitään käteen. Maksaako kukaan 80-100 euroa tunnin treenistä?

Sulla on isotuloisen veroprossa niin aika kova hinta pitäis laittaa treenille että tuosta jäis mitään käteen. Maksaako kukaan 80-100 euroa tunnin treenistä?

Ironistahan tässä on se, että kyllä ne keski-ikäiset perheenäidit on valmiita maksamaan tuollaisia summia esim. ison kuntosaliketjun personal trainereille, joiden tietotaito ei aina ole kovin hääviä. Eli kyllähän tuollainen 50-100e tuntiveloitus olisi aivan normaalia, tehtiin siinä tunnilla sitten mitä tahansa. Jotain osviittaa antaa vaikka se, että pitkän linjan erikoislääkäri laskuttaa usein työstään yli 400 euroa tunnilta. Joten ei nyt tuollainen 50-100e ole mikään mahdottomuus maksaa keskiverto veronmaksajalle.

Ironistahan tässä on se, että kyllä ne keski-ikäiset perheenäidit on valmiita maksamaan tuollaisia summia esim. ison kuntosaliketjun personal trainereille, joiden tietotaito ei aina ole kovin hääviä. Eli kyllähän tuollainen 50-100e tuntiveloitus olisi aivan normaalia, tehtiin siinä tunnilla sitten mitä tahansa. Jotain osviittaa antaa vaikka se, että pitkän linjan erikoislääkäri laskuttaa usein työstään yli 400 euroa tunnilta. Joten ei nyt tuollainen 50-100e ole mikään mahdottomuus maksaa keskiverto veronmaksajalle.
Varmaankin, mutta ei keski-ikäinen perheenäiti pystymetsästä voi lähteä tekemään kovan intensiteetin bodaustreenejä. (En ainakaan minä neuvoisi.)
Suuri riski loukkaantua ja eihän se palaudu viikkoihin, jolloin epämiellyttävä kokemus voi vain latistaa liikuntamotivaatiota.
Pitäis olla pitempi valmennus (”bodauskurssi”), jotta vois alkaa tehdä niitä erikoistekniikoita.

Tällainen asia mitä ennen ei ole ollut: forumin sivut latautuvat tosi hitaasti. Kaikki teksti ja kuvat, ja mainokset tulevat nopeasti, mutta viimeisenä firefox ilmoittaa että muodostetaan yhteyttä osoitteeseen kiwi44.leiki.com, ja se kestää 10-20 sekuntia, jopa enemmän. Nettiyhteys kunnossa, firefox päivitetty, adblockkia ei ole, jne, siis kaikki täällä päässä kunnossa.?

Tällainen asia mitä ennen ei ole ollut: forumin sivut latautuvat tosi hitaasti. Kaikki teksti ja kuvat, ja mainokset tulevat nopeasti, mutta viimeisenä firefox ilmoittaa että muodostetaan yhteyttä osoitteeseen kiwi44.leiki.com, ja se kestää 10-20 sekuntia, jopa enemmän. Nettiyhteys kunnossa, firefox päivitetty, adblockkia ei ole, jne, siis kaikki täällä päässä kunnossa.?
Outoa koska mainokset tulee viimeisenä eikä ne voi hidastaa sivustoa. Hidasteleeko muilla, mulla ei. Toi domain tosiaankin lataa hitaasti, mutta ei se meidän palvelimella ole. Vedetääs takas, saattaa olla yksi analytics mainosmyynnin päässä. Mutta siis hidasteleeko kaikilla?

Valentine's day ei kyllä ole *ystävän* päivä, vaan pikemminkin rakkaan, rakastetun tai jonkun sortin heilan päivä siellä mistä se on kotoisin.
Veikkaan että Suomessa brändättiin ystävän päiväksi, koska loogisin suomen kieleen sopiva käännös olisi rakkaan päivä.
Ja niinku joku joskus totesi "rakkaus" on ihan hirveä sana noin suutuntumalta ja ikävä sanoa. Olikohan se joskus aikanaan Uutisvuodossa tjsp. kun Tervo&Taberman mietti sitä, että "I love You" kuulostaa siltä kuin kaataisi mannapuuroa virtaavaan veteen ja "minä rakastan sinua" kuulostaa siltä kun vetäisi lumiketjuja jossain peltihormissa.
Hirveä sana tuo suomen kielen "rakkaus", kuulostaa joltain verbiltä, sisälmyksien ulosvedolta, kohteen ollessa vielä hengissä.
Ei ihme että ollaan näin jäyhää kansaa ja vaikea osoittaa tunteita.
Mutta hyvää ystävän päivää kaikille kaikesta tästä huolimatta! =D

Mitäs Mike on aatellut tehdä pakkiksen jälkeen? Ei tää varmaan ikuisesti tuloa tee?
Ei mitään hajua. Loppuu ku loppuu, katotaan sit. En sit tosin tiedä koska kollektiivinen keskusteluntarve ihmisiltä katoaa, maailmalla forumit voivat hyvin. Se olis aika onnetonta keskustella mistään jos forumeita ei olisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom