Taisin vetää hernekeittoa viimeksi armeijassa.Millos Mike on viimeks syöny hernekeittoa?
Hernekeitto.
Hernekeitto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisin vetää hernekeittoa viimeksi armeijassa.Millos Mike on viimeks syöny hernekeittoa?
Hernekeitto.
Melko lähellä jo.
Onko mike tehnyt itse hernekeittoa vai tyydytkö valmiisiin?Melko lähellä jo.
En ole ikinä tehnyt itse hernekeittoa, mutta se voisi olla parempaa itse veivattuna.Onko mike tehnyt itse hernekeittoa vai tyydytkö valmiisiin?
Hernekeitto
Ei voisi vaan on. Yöksi herneet likoamaan ja seuraavana päivänä kattilaan, sekaan kilo pari palvilihaa ja pitkä keittäminen. On muuten hyvää.En ole ikinä tehnyt itse hernekeittoa, mutta se voisi olla parempaa itse veivattuna.
Ei voi olla kovin hyvää ravintoa jos alkaa perse laulamaan hernekeitosta.Ei voisi vaan on. Yöksi herneet likoamaan ja seuraavana päivänä kattilaan, sekaan kilo pari palvilihaa ja pitkä keittäminen. On muuten hyvää.
Ainoa huono puoli on et peräskselilla alkaa sellanen rummutus et siinä heikompia hirvittää ja kalsarit kiittää.......
Hernekeitto
Mitenkäs tuolla päin maailmaa muuten suhtaudutaan julkijuopotteluun?Kovia ne on vetämään viinaa. Kabukichoon kun menee, niin se oksentavien nuorten naisten määrä on hämmentävä.
Kun tarkemmin miettii, niin ne ei juo kadulla mitään alkoholia.Mitenkäs tuolla päin maailmaa muuten suhtaudutaan julkijuopotteluun?
Puhutko nyt ravintoarvosta vai mausta? Ravintoarvo hernarilla tuskin kummonen on mut makuhan on makuasia josta on aika turha kiistellä jokaisella se on omansa. Ei meillä ainakaan hernaria syödä kuin erittäin harvoin mut hyväähän se on silloin kun sitä syö.Ei voi olla kovin hyvää ravintoa jos alkaa perse laulamaan hernekeitosta.