OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tulee oleen aika tuskaa katsella kun meen Tokiossa kiertään kaikki lähialueen G-Shock liikeet. Mulla on yksi valkoinen Gulfmaster ja sekin taitaa olla ainoa joka Suomessa on myynnissä, Japanissa sitten luonnollisesti kaikkia malleja miljoona versiota.

Screenshot-2020-01-27-at-2.30.36.jpg

Mutta se mitä mä sieltä aion metsästää, on tämä Transformers figuuri kellon kanssa, olis aivan must saada. Ebayssa vajaa 500 euroa myyvät ja uskoisin sen irtoavan Japanista alle 400.

Optimus Prime kello ja figuuri.

Transfomers-X-G-Shock-DW6900-IV-Watch-1.jpg

View: https://youtu.be/ZKQuCwVK_Pw

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fitnesstukulle tullut oma klusteridextriini myyntiin ja on nyt tarjouksessa -20%. Mä käytän pelkästään nykyään tota hiilarimuotoa.

Cluster Dextrin
Star Nutrition Highly Branched Cyclic Dextrin koostuu Cluster Dextrin® -ainesosasta. Se on erittäin tehokas hiilihydraatti, joka nautitaan juomalla ennen treeniä ja sen aikana.

• Helposti sulava hiilihydraatti, joka on hellävarainen vatsalle
  • Edesauttaa ylläpitämään vakaata verensokeritasoa – ehkäisee väsymystä treenin aikana
  • Auttaa saamaan energiaa nopeasti ja pitkäkestoisesti treenin aikana
  • Sekoittuu hyvin veteen
  • Hyvä hiilihydraatti käytettäväksi treenin yhteydessä
Highly Branched Cyclic Dextrin on ainutlaatuinen hiilihydraatti, joka sopii käytettäväksi täydellisesti ennen treeniä ja sen aikana. Se antaa lihaksille nopeasti, runsaasti ja tasaisesti energiaa ja kulkeutuu nopeasti vatsasta, mikä ehkäisee vatsaongelmia treenin aikana.

Mitä on Cluster Dextrin?
Cluster Dextrin® on tuotemerkkisuojattu erittäin haarautuneen syklisen dekstriinin muoto. Cluster Dextrin® -dekstriinissä on joukko kemiallisia ominaisuuksia, joiden ansiosta se on parempi kuin useat muut hiilihydraatit.

• Se kulkeutuu vatsasta nopeasti, mikä ehkäisee vatsaongelmia tuotteen nauttimisen jälkeen. Ennen treeniä ja sen aikana nautittu suuri hiilihydraattimäärä voi muuten olla vatsalle ongelmallinen.
  • Se nostaa nopeasti verensokeritasoa ja pitää sen korkealla pitemmän aikaa kuin muut urheilussa käytettävät hiilihydraatit. Se edesauttaa lihaksia saamaan energiaa nopeasti ja pitkäkestoisesti tuotteen nauttimisen jälkeen. Se ehkäisee väsymystä treenin aikana.
Highly Branched Cyclic Dextrin, 400g

Millä tavalla eroaa vaikka vs osmo muuta ku hintaa about 3x?

Viimeksi muokattu:
Millä tavalla eroaa vaikka vs osmo muuta ku hintaa about 3x?
Se on vain yksinkertaisesti nopein imeytymään. Enkä siis pakota ketään sitä ottamaan, mutta kunhan ilmoitin kun se on noille tullut myyntin ja itse sitä Supercarbsia vedän aina.

Se on vain yksinkertaisesti nopein imeytymään. Enkä siis pakota ketään sitä ottamaan, mutta kunhan ilmoitin kun se on noille tullut myyntin ja itse sitä Supercarbsia vedän aina.

Joo eiku ihan mielenkiinnosta vaa kysyin. Yleensä erot on tosi marginaalisia noissa. Eihän se nyt sillain kallista ole jos 30g vaikka ottaa treenin yhteyteen mut sit jos pumppaa x asian takia hiilaria ni sit se alkaakin jos jonkun verran tulee hintoihinsa. Sitte toisaalta ku vertaa vaikka malto ja osmo ni omalle kohdalle ero on ku yöllä ja päivällä. Toinen ei tahdo imeytyä ollenkaan.

Onko Mike nähnyt miltä Peter Molnar näyttää tällä hetkellä? On himmaillut aika lailla kun näyttää pituushyppääjältä, jolla on isot kintaat.

More plates more dates- kanavalla Tubessa kaveri spekuloi asialla. Ehkä on vaan tehnyt fiksusti, tiedä häntä.

Toivottavasti on vain offilla, 50-60 paunaa on lähtenyt aika lyhyessä ajassa. Mutta eihän tuolla muutenkaan ihan paskat geenit ole, niin voi olla että on vaan tehny Levronet.

Levrone oli tosiaan samantapaisessa kunnossa monesti sen 3-4kk ennen olympiaa ja sitten eristäytyi valmistautumaan. Varmaan joku 1:100 000 000 miehestä omistaa sellaiset geenit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom