Ohan se, mutta ne on niin ajettuja.Eikös nuo ole aika lähellä rs:n hintaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohan se, mutta ne on niin ajettuja.Eikös nuo ole aika lähellä rs:n hintaa?
Mistäs tämä maisemakuva on ?
Taitaa olla vielä Suomen puolelta ennen rajaa jossain Muonion jälkeen.Mistäs tämä maisemakuva on ?
Muistelin, että Kemijärveltä Pelkosenniemen suuntaan ajettaessa maisema näyttää vähän tuolta ennen Pyhätunturia.Taitaa olla vielä Suomen puolelta ennen rajaa jossain Muonion jälkeen.
No kuule saatat tietää paremmin, koska en muista millään tarkkaa paikkaa kun noita kuvia on tosi paljon.Muistelin, että Kemijärveltä Pelkosenniemen suuntaan ajettaessa maisema näyttää vähän tuolta ennen Pyhätunturia.
Juu eipä sitä. Siitä on pieni ikuisuus kun olen tuolla päinkään liikkunut, mutta ensi kesänä täytyy varmentaa.No kuule saatat tietää paremmin, koska en muista millään tarkkaa paikkaa kun noita kuvia on tosi paljon.
Otin aikaisemmin jo iDriven kun sai vuodeksi 5 teraa tilaa. Mutta arvaas huvikses mitä noihin kestää uppaa kaikki mun raakakuvat? Mitä veikkaat? Ei ole eka palvelu jonka olen testiin ottanut, viimeisin sanoi, että estimated time remaining 5kk. Eikä ole mun netistä kiinni. Siinähän laitat kovalevyn rullaamaan putkeen melkein puoli vuotta, kerkee saatana hajoamaan siinä ajassa.Uppaa ne kuvat pilveen niin ei tartte pelata kovalevyn hajoamista. Raidi ei auta myos varkaudessa, tulipalossa jne.
Otin aikaisemmin jo iDriven kun sai vuodeksi 5 teraa tilaa. Mutta arvaas huvikses mitä noihin kestää uppaa kaikki mun raakakuvat? Mitä veikkaat? Ei ole eka palvelu jonka olen testiin ottanut, viimeisin sanoi, että estimated time remaining 5kk. Eikä ole mun netistä kiinni. Siinähän laitat kovalevyn rullaamaan putkeen melkein puoli vuotta, kerkee saatana hajoamaan siinä ajassa.
Raakakuvia niiden pitää olla jos niillä jotain aikoo vielä tehdä. Kisakuvat toki on jpg tuolla pakkiksen galleriassa aina tallessa. Katotaan nyt mitä se iDrive sanoo kun sinne alan uppaamaan. Ensimmäisenä kestää aikansa kun siirrän ulkoiselta kovolta sisäiselle kuvat, sieltä sitten vasta uppaus pilveen.Toki jos on kymmenia teroja dataa, aikaa voi menna kauan. Mutta raakakuvat voi ZIPata paljon pienemmiksi. Toinen strategia on muuntaa kaikki JPEG kuviksi. Toki moni asia muuttuu mahdottomaksi niilla verrattuna raakakuviin mutta jos kaikki raakakuvat tuhoutuu jostain syysta, ne JPEG kopsut varmasti lammittaa sydanta.
Jos pelkästään kuvat, niin 3 teraa. Ja siis kuvia tulee kokoajan lisää, eli backup pitää olla päivitettävä.Paljon dataa on kokonaisuudessaan? Mulla on pilvibackupin lisaksi kopio kannettavalla kovalevylla joka on piilotettu paikkaan jota on vaikea loytaa (murtovarkauden varalta). 8 teran kovalevyja saa reilulla 100 eurolla.
Mediumit on.Minkä kokoiset noi Gazozin harmaat pöksyt on mitkä sulla on tossa uusimmalla videolla?
Viimeinen nosto ei kylläkään mun mielestä ollut merkistä. Ei ainakaan sellaisesta merkistä, jota yleisesti tuona aikana vaadittiin.Merkistä