Jotenkin tuntui että siellä oli nyt enemmän jengiä kuin viime vuonna.Eikö tuo ole normaalia hiljaisempi iltapäivä Tokiossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tuntui että siellä oli nyt enemmän jengiä kuin viime vuonna.Eikö tuo ole normaalia hiljaisempi iltapäivä Tokiossa?
Joo, ne ehkäisee sen leviämistä, kyse ei ole itsensä suojaamisesta.Pelkää että ne itse levittää pöpöjä. Eikös tuo muotijuttukin oo jossain?
Toi on kyllä hieno piirre monissa aasialaisissa. Suomalainen aivastaa käteen ja tulee sen jälkeen kättelemään. Kukahan vitun taukki senkin on keksinyt? Käteen aivastaminen on varmaan pahempi kuin aivastaa vapaasti ilman mitään estettä, kunhan nyt ei suoraan päin naamaa aivasta.Joo, ne ehkäisee sen leviämistä, kyse ei ole itsensä suojaamisesta.
Ite olen taas kuullut, että kyse on nimenomaan siitä ettei he itse saisi tartuntaa muilta. Tämä siis japanilaisilta itseiltään kuultua.Joo, ne ehkäisee sen leviämistä, kyse ei ole itsensä suojaamisesta.