OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

800_0771.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matkustelusta en juurikaan välitä mutta jos joskus päätän reissata niin kiitos Miken, Japani menee kyllä kärkeen vaihtoehdoista.

Ootko Islannissa Mike käynyt?

Meikäläisen poika oli melkein viikon Islannissa pääsiäisen aikoihin. Vuokrasivat auton ja ajelivat ainakin muutamana päivänä. Tykkäsi olla siellä, vaikka sää oli välillä tuulista ja sateista.

On kyllä erinomaisia kuvia,sai itse samalla matkan Japaniin kuvien kautta,on se ihan erilainen maa ku suomi.
Itsellä ei ole tullu matkusteltua eli oon juntti,kerran kävin VikingLinella ja olihan se erilaisempaa menoa ku meidän soutuveneellä vaikka siinäki oli kuus kyytissä,mutta jos joskus alan häivyn täältä niin Miken kuvien ja juttujen peruteella Japani on varmaan ihan kärkimaita missä halusin käydä.
Mitä Mike lennot ja majoitus kustantaa noin suurinpiirtein tulla päin,ei tarvi kuitista alkaa katsomaan. Ja onko siellä millanen hintataso noin yleensä ravintoloissa ja kaupoissa?

Mitkäs linssit oli reissussa mukana?
Noi perus, 24-70mm/2.8. 35mm Zeiss, 85mm/1.4

Söitkö sushia?
En yhtään.

On kyllä erinomaisia kuvia,sai itse samalla matkan Japaniin kuvien kautta,on se ihan erilainen maa ku suomi.
Itsellä ei ole tullu matkusteltua eli oon juntti,kerran kävin VikingLinella ja olihan se erilaisempaa menoa ku meidän soutuveneellä vaikka siinäki oli kuus kyytissä,mutta jos joskus alan häivyn täältä niin Miken kuvien ja juttujen peruteella Japani on varmaan ihan kärkimaita missä halusin käydä.
Mitä Mike lennot ja majoitus kustantaa noin suurinpiirtein tulla päin,ei tarvi kuitista alkaa katsomaan. Ja onko siellä millanen hintataso noin yleensä ravintoloissa ja kaupoissa?
Lennot ees taas siinä 700 euron molemmin puolin, aika usein alle 700 euron tarjouksia tulee Finskille. Hotellit Suomen hintatasoa, mutta Japanissa ei kannata maksaa neliöistä vaan ehdottomasti sijoituksesta. Minnekkään perseeseen ei kannata mennä, vaan Tokiossa Shinjukun alueella, tai Shibuya.

Suositut

Back
Ylös Bottom