Onko täysin sattumaa, että Staypro mainostaa nyt tuossa erinäköisiä työvälineitä esim hiomakoneita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se sattumaa ole, nykyajan tekniikka netissä haistelee aika tehokkaasti sisältöä. Se on vähän sama kun käyt jossain Union5 lähellä forumissa niin pam, netissä näkyy sitten firman mainoksia.Onko täysin sattumaa, että Staypro mainostaa nyt tuossa erinäköisiä työvälineitä esim hiomakoneita.
Taisin koittaa sitä joskus, en muista yhtään tykkäsinkö. En varmaan kun en muista.Mike sä kun tykkäät paljon Skyrimistä, niin ootko pelannut The Elders Scrolls Onlinea? Pirun koukuttava peli.
Verenkierto vilkastuu melkoisesti päänahassa. Tuskin mitään apua, mutta ilmeisesti tuntuu varmaan ihan mukavalta.
Laskin sillai ton että kerkesin ennen lomas vetään. 1-2 päivää oli aina lepoa. Smolovin juttua vois koittaa kun aloitan uuden systeemin.Otitko sittenkin ton ohjelman ihan niin kuin kirjoitettu kolme treeniä viikossa eli yleensä vain yksi välipäivä treenien välissä? Muistelen, että alkuun puhuit että aiot levätä kaksi päivää joka välissä.
Onko smolov jr kyykkyohjelma tuttu? Smolov Jr. Program - Smolov Squat Program Tuota olisi siisti seurata kun testaat takakyykylle mitä tapahtuu.
Tensor fasciae lataeMeni vähän ohi, mikä paikka otti hittiä kyykkyprokkiksessa? Tensionerit?
Huomenna sitten Japaniin ja teen sieltä 2 striimiä Twitchiin. Instan puolella @pakkismike on sitten muuta matskua. Nikonilla kaikki makeimmat kuvat, etenkin jos kelit on kohdillaan kun Fujia lähden kuvaamaan.
World of tanksia tuli ainakin aikanaan pelattua kännykällä, jos ei parempaakaan tekemistä ollu. :DJa mikäs olis koneeseen paras peli iPhonelle aikaa kuluttamaan?
Ei tarvitse olla huolissaan, ne varmaan vaihtaa vaan sytytystulppia siellä. Denson paskat ulos ja NGK iridiumit kehiin.Finski ylläripylläri yli tunnin myöhässä. Kerran oottelin kentällä koneessa 2 tuntia lähtöä kun kone ei lähtenyt käyntiin.
Kokeile sit sitä ihan kokonaista ohjelmaa äläkä jr:ää. Se nimittäin kasvattaa kasan uusia karvoja rintaan.Smolovin juttua vois koittaa kun aloitan uuden systeemin.
No laitetaan takaisin niin, että se katoaa hekten päästä. En vain osaa ymmärtää minkälaisia virityksiä jengillä on kun olen testannut ton puhelimella, safarilla, chromella, operalla, firefoxilla jne jne. Silti aina jollain bugaa, mä olen aivan varma että vika on sielläpäässä jos yksinkertaista ruksia ei saa painettua. Mä haluun nähdä sen ongelman, en vain ymmärrä.Noin viikko tai pari sitten alkoi esiintyä teknistä ongelmaa. Twitch-banneri ei lähde pois ollenkaan. Sen ylälaita peittyy läppärillä kirjanmerkkipalkin alle (Chrome käytössä) ja se peittää myös oikean yläkulman ruksin, mistä ikkunan voisi sulkea. Banneri peittää noin kolmanneksen ruudusta ja käytännössä palstan lukeminen on minulle nyt mahdotonta aina kun striimi on käynnissä. Ongelma on sen verran paha, että sille olisi kiva saada joku ratkaisu. Tämä tapahtuu siis joka kerta.