OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko täysin sattumaa, että Staypro mainostaa nyt tuossa erinäköisiä työvälineitä esim hiomakoneita.:LOL:
Ei se sattumaa ole, nykyajan tekniikka netissä haistelee aika tehokkaasti sisältöä. Se on vähän sama kun käyt jossain Union5 lähellä forumissa niin pam, netissä näkyy sitten firman mainoksia.

En tosin itse tosta välitä, parempi vaan että jotenkin edes liittyy mainonta aiheeseen ja omiin kiinnostuksen kohteisiin.

Verenkierto vilkastuu melkoisesti päänahassa. Tuskin mitään apua, mutta ilmeisesti tuntuu varmaan ihan mukavalta.

Päänkopan yli menee myös fascia, kalvonkäsittely hiuksia vetämällä ja päänahkaa käsittelemällä vaikuttaa myös niska-/hartiaseudun kireyksiin rentouttavasti, päänahassa on myös todella paljon hermopisteitä, se taas vaikuttaa koko kehoon rentouttavasti.

Otitko sittenkin ton ohjelman ihan niin kuin kirjoitettu kolme treeniä viikossa eli yleensä vain yksi välipäivä treenien välissä? Muistelen, että alkuun puhuit että aiot levätä kaksi päivää joka välissä.

Onko smolov jr kyykkyohjelma tuttu? Smolov Jr. Program - Smolov Squat Program Tuota olisi siisti seurata kun testaat takakyykylle mitä tapahtuu.
Laskin sillai ton että kerkesin ennen lomas vetään. 1-2 päivää oli aina lepoa. Smolovin juttua vois koittaa kun aloitan uuden systeemin.

Meni vähän ohi, mikä paikka otti hittiä kyykkyprokkiksessa? Tensionerit?
Tensor fasciae latae

Huomenna sitten Japaniin ja teen sieltä 2 striimiä Twitchiin. Instan puolella @pakkismike on sitten muuta matskua. Nikonilla kaikki makeimmat kuvat, etenkin jos kelit on kohdillaan kun Fujia lähden kuvaamaan.

Nää Japanin kuvat on kyllä yhtiä parhaampia! Välilä tuntuu etttä itekki ois Japanissa ku niitä kattoo:rock:

Noin viikko tai pari sitten alkoi esiintyä teknistä ongelmaa. Twitch-banneri ei lähde pois ollenkaan. Sen ylälaita peittyy läppärillä kirjanmerkkipalkin alle (Chrome käytössä) ja se peittää myös oikean yläkulman ruksin, mistä ikkunan voisi sulkea. Banneri peittää noin kolmanneksen ruudusta ja käytännössä palstan lukeminen on minulle nyt mahdotonta aina kun striimi on käynnissä. Ongelma on sen verran paha, että sille olisi kiva saada joku ratkaisu. Tämä tapahtuu siis joka kerta.

Noin viikko tai pari sitten alkoi esiintyä teknistä ongelmaa. Twitch-banneri ei lähde pois ollenkaan. Sen ylälaita peittyy läppärillä kirjanmerkkipalkin alle (Chrome käytössä) ja se peittää myös oikean yläkulman ruksin, mistä ikkunan voisi sulkea. Banneri peittää noin kolmanneksen ruudusta ja käytännössä palstan lukeminen on minulle nyt mahdotonta aina kun striimi on käynnissä. Ongelma on sen verran paha, että sille olisi kiva saada joku ratkaisu. Tämä tapahtuu siis joka kerta.
No laitetaan takaisin niin, että se katoaa hekten päästä. En vain osaa ymmärtää minkälaisia virityksiä jengillä on kun olen testannut ton puhelimella, safarilla, chromella, operalla, firefoxilla jne jne. Silti aina jollain bugaa, mä olen aivan varma että vika on sielläpäässä jos yksinkertaista ruksia ei saa painettua. Mä haluun nähdä sen ongelman, en vain ymmärrä.

Miten ilmeessä pop-uppi voi peittää mitään ylälaidasta kun se on oikeassa alareunassa?

Selitä uusiksi mulle, koska mä en vain tajua minkälainen viritys sulla on jos 500px korkea pop-up peittää koko ruudun about.

Screenshot 2019-05-13 at 13.34.31.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom