Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuo kovin matala olekaan. Juuri siinä ja siinä, että on vähän miinuksen puolella ainakin kun tässä kyykätään kokoajan. 90-92 paino heiluu päivästä riippuen ja droppaa aina lepopäivinä.Millä perusteella nuo nyt on matalat? Yli 3000 kcal kuitenkin..
Ei ne mulle matalat ole. Muistakaa, että me kaikki ollaan yksilöitä. Olen sitä ihmetellyt, että aina sanotaan kovaan treeeniin "Se joka toimii sulle, ei välttämättä toimi muille". Sitten kuitenkin ollaan suoralta kädeltä sanomassa että kalorit on alhaiset. Ei se nyt vain mene niin.
Isoin syy lienee, ettei kulutus mikään mahdoton tässä hommassa ole ja toisekseen, kaikki aina unohtaa kun mua verrataan ties mihinkä, että ikää on 44v.
Vertasin vain itseeni. Olen muutaman kilon painavampi (mutta sulla on lihasta enemmän), olen muutaman vuoden vanhempi ja teen toimistotyötä. Tällä hetkellä treenipäivien makrot ja kalorit meillä on lähes samat, mutta lepopäivinä syön vain intran verran vähemmän, eli 2950 kCal ja silti mullakin paino tippuu pikkuhiljaa.Eihän tuo kovin matala olekaan. Juuri siinä ja siinä, että on vähän miinuksen puolella ainakin kun tässä kyykätään kokoajan. 90-92 paino heiluu päivästä riippuen ja droppaa aina lepopäivinä.
Mä olen saattanut ja varmaan olenkin ryssinyt vähän metaboliaa syömällä väärin. Nyt kuitenkin onni onnettomuudessa saan syödä mukavasti ja silti pysyn tässä kunnossa. Nyt on vuosi ja 1kk ilman anabolisia takana.Vertasin vain itseeni. Olen muutaman kilon painavampi (mutta sulla on lihasta enemmän), olen muutaman vuoden vanhempi ja teen toimistotyötä. Tällä hetkellä treenipäivien makrot ja kalorit meillä on lähes samat, mutta lepopäivinä syön vain intran verran vähemmän, eli 2950 kCal ja silti mullakin paino tippuu pikkuhiljaa.
Kyllä se tällä treenitahdilla vain tyhjää kroppaa heti. Tosin nyt se paino on 400g määrillä taas tänä aamuna dropannut 90kg.Mikäs muuten siinä on, että lepopäivänä paino tippuu? Nesteitä poistuu kropasta?
No treenitehot ei ole samat kun glykogeenit on down.mitä se haittaa jos se tyhjää
Mennään tällä nyt sen aikaa, että nähdään millon alkaa putoamaan 400g hiilareillakin. Sitten nostellaan.Aiokko kaua vetää tolla ruualla? Tai onko aikomuksena nostella vielä jossai vaiheessa ja ottaa vähä painoo lisää? Lihan muodossa tietty.
Mä en oo Mike, mut ajattelin nyt kumminkin sanoa mielipiteeni asiaanMitkä ovat omat havaintosi ja mielipiteesi seuraavasta: Jos nuori/salitreenin alkuvaiheessa oleva henkilö(t) alkavat treenaamaan porukassa jossa kokeneemmat käyttävät douppia niin onko myös todennäköista että nämä nuoretkin sortuvat helpommin ennemmin tai myöhemmin roinaamaan kun sitä tietoa asiasta/mahdollisuus saada aineita on luonnostaan helposti kuin jos treenaisivat vain natujen kanssa. Omat havaintoni tämän suhteen ovat selkeät mitä tullut seurattua muuan voimanostopainotteisella salilla (olet vetänyt Halmon kanssa treenejä tällä salilla mutta jätetään paikan nimi toistaiseksi mainitsematta). Muuan munuaisensa jo paskoneen mutta edelleen salilla heiluvan tyypin vakitreeniseurassa on ollut jannuja jotka ovat varmasti muidenkin silminnähden siirtyneet hiljan roinaamaan, niistä sivareista ja ulkoisenolemuksen nopeasta muutoksesta ei todellakaan voi erehtyä kun harjaantuneella silmällä katsoo. Omissa silmissäni tuollaiset varttuneemmat puoliksi jatkoajalla olevat neuloja taskuistaan liki roikottavat ulkoisestikin vastenmielisennäköiset liki persereikää myöten tatuoidut roinaukot ovat saleilla todellinen syöpä joita nuorten pitäisi pystyä välttelemään viimeiseen asti. Väitän itse että kynnys roinaamisen aloittamiseen on paljon matalampi jos treeniseura sitä luonnostaan tuo kuin tarjottimella.
Seura tekee kaltaisekseen, eikä tässäkään poikkeusta ole. Niin sitä huonolla tuurilla nuori voi ajautua huumeiden pariin jos niitä kaveripiirissä käytetään jne jne. Siinä mun mielestä vastuu on tällä käyttäjäryhmällä, joiden ei pitäisi suhtautua kevytkenkäisesti käyttöön saati kannustaa siihen.Mitkä ovat omat havaintosi ja mielipiteesi seuraavasta: Jos nuori/salitreenin alkuvaiheessa oleva henkilö(t) alkavat treenaamaan porukassa jossa kokeneemmat käyttävät douppia niin onko myös todennäköista että nämä nuoretkin sortuvat helpommin ennemmin tai myöhemmin roinaamaan kun sitä tietoa asiasta/mahdollisuus saada aineita on luonnostaan helposti kuin jos treenaisivat vain natujen kanssa. Omat havaintoni tämän suhteen ovat selkeät mitä tullut seurattua muuan voimanostopainotteisella salilla (olet vetänyt Halmon kanssa treenejä tällä salilla mutta jätetään paikan nimi toistaiseksi mainitsematta). Muuan munuaisensa jo paskoneen mutta edelleen salilla heiluvan tyypin vakitreeniseurassa on ollut jannuja jotka ovat varmasti muidenkin silminnähden siirtyneet hiljan roinaamaan, niistä sivareista ja ulkoisenolemuksen nopeasta muutoksesta ei todellakaan voi erehtyä kun harjaantuneella silmällä katsoo. Omissa silmissäni tuollaiset varttuneemmat puoliksi jatkoajalla olevat neuloja taskuistaan liki roikottavat ulkoisestikin vastenmielisennäköiset liki persereikää myöten tatuoidut roinaukot ovat saleilla todellinen syöpä joita nuorten pitäisi pystyä välttelemään viimeiseen asti. Väitän itse että kynnys roinaamisen aloittamiseen on paljon matalampi jos treeniseura sitä luonnostaan tuo kuin tarjottimella.
Intelin vastaavalla absoluutinen teho on kovempi ,mutta niin on myös hinta.Jos absoluuttinen teho on tarkeinta AMDn 64 ytimen (32 fyysista) threadripper CPU on aika kova peli
Ai että jokainen joka käyttää lääkkeitä, on automaattisesti joku niiden kauppias? :DKyllä tärkeintä on haalia uusia asiakkaita.