OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Ihmetytti kun Levrone sanoi siinä, että Cutlerin olisi pitänyt voittaa 2001. Toi Ronnien kondis ihan eri levelillä muihin.

maxresdefault.jpg
Tämä ja leveä selkä takaa olivatkin ainoat poset joissa Coleman näytti selkeästi paremmalta. Muistaakseni Ronnie itsekkin yllättyi voitostaan.
cutler1.jpg

Viimeksi muokattu:
keskitätkö nuo kaikki hh treenin ympärille? vai pitkin päivää?
Testaan parhaan tavan. 100g hiilareilla pitää miettiä päivän kulku etukäteen, sitten taas 300 grammassa ei niin väliä enää. Tänään aamulla kaurapuurosta osa ja sitten treenijuomassa ja treenin jälkeisessä ateriassa 2130 treenin aikaan on seuraavat hiilarit.

Eikö sun kroppa kestä hiilaria isoilla määrillä vai miten sulla on noin vähän sitä yleisesti? Hidas metabolia? Eipä kaloritkaan päätä huimaa, varsinkaan nuilla 100g päivillä. Ihmettelen vain, kun itse olen vajaa 70kg ja hiilaria menee +400g päivässä.

Eikö sun kroppa kestä hiilaria isoilla määrillä vai miten sulla on noin vähän sitä yleisesti? Hidas metabolia? Eipä kaloritkaan päätä huimaa, varsinkaan nuilla 100g päivillä. Ihmettelen vain, kun itse olen vajaa 70kg ja hiilaria menee +400g päivässä.
Metabolia huono, ollut aina aika hidas ja olen ollut huono syömään. Mutta tässä nyt koitetaan tällä systeemillä sitä elvyttää. Ei voi mitään. Näillä 100g hiilareilla paino putoaa silti samaa vauhtia tankkauksesta kuin nollahiilareilla, eli kilon päivässä. 100g hörähtää jo kaikkeen muuhun toimintaan.

250 ihan kaloreiden takia ja koen, että se on riittävä. Prodet tulee lihasta, kanasta, herasta, intrasta ja kaurapuurosta.

Aattelet siis proden n. 2.5 x painokilo ? Etkö siinä vähän alle 100kg ollut.
Ihan mielenkiinnosta kun itse tässä ns. dieettailen ja opettelen syömään puhtaasti. Tuntuu etten saa millään prodea tarpeeksi, saati kaloreita.
Noh, putoaa paino mutta tarkotus olis mahdollisimman hitaasti vain pudotella ja saada protskut ainakin riittämään.

Aattelet siis proden n. 2.5 x painokilo ? Etkö siinä vähän alle 100kg ollut.
Ihan mielenkiinnosta kun itse tässä ns. dieettailen ja opettelen syömään puhtaasti. Tuntuu etten saa millään prodea tarpeeksi, saati kaloreita.
Noh, putoaa paino mutta tarkotus olis mahdollisimman hitaasti vain pudotella ja saada protskut ainakin riittämään.
Miten et voi saada prodea tarpeeksi? 10% jauhelissa on 100g protskua 400g paketissa. Ihme hörinältä taas kuulostaa.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Vetääkö kaikki vähintään paketillisen tai kaksi jauhelihaa päivässä ? Tai jotain muuta lihaa. Mikä määrä vaikka grammoina teillä on lihaa per Ateria esim. ?
Joo purkista/jauholla ois helppo täydentää kyllä, mutta jos pyrkis sen ruuasta saamaan. Vaikka 150-200g.

Vetääkö kaikki vähintään paketillisen tai kaksi jauhelihaa päivässä ? Tai jotain muuta lihaa. Mikä määrä vaikka grammoina teillä on lihaa per Ateria esim. ?
Joo purkista/jauholla ois helppo täydentää kyllä, mutta jos pyrkis sen ruuasta saamaan. Vaikka 150-200g.

Tuo 150-200g protskua tulee ainakin itsellä hyvin helposti..ilman palkkaria, enkä laske mitään aminoita protskumääriin.
4 seka-ateriaa päivässä, eivätkä ne varsinaisten protskulähteiden määrät mitään päätähuimaavia ole.

Varmaan huomioit että tuohon proteiinimäärään lasketaan siis kaikki, kun makroja lasketaan? Jos syödään esimerkiksi 150g kaurahiutaleita päivässä, tulee jo pelkästään sieltä 20-21g proteiinia. Jos on varsinaisista proteiinilähteistä laskettu saatavan vaikkapa 2g proteiinia per arvioitu rasvaton painokilo (enempi kuin riittävä määrä), tulee tuommoinen 150-200 grammaa jopa dieetilläkin helposti täyteen jos ei nyt 50-kiloisesta treenaajasta puhuta. Puhumattakaan plussakaloreilla ollessa.

Tuo 150-200g protskua tulee ainakin itsellä hyvin helposti..ilman palkkaria, enkä laske mitään aminoita protskumääriin.
4 seka-ateriaa päivässä, eivätkä ne varsinaisten protskulähteiden määrät mitään päätähuimaavia ole.

Varmaan huomioit että tuohon proteiinimäärään lasketaan siis kaikki, kun makroja lasketaan? Jos syödään esimerkiksi 150g kaurahiutaleita päivässä, tulee jo pelkästään sieltä 20-21g proteiinia. Jos on varsinaisista proteiinilähteistä laskettu saatavan vaikkapa 2g proteiinia per arvioitu rasvaton painokilo (enempi kuin riittävä määrä), tulee tuommoinen 150-200 grammaa jopa dieetilläkin helposti täyteen jos ei nyt 50-kiloisesta treenaajasta puhuta. Puhumattakaan plussakaloreilla ollessa.

Aivan.
Kyllä mä ihan kalorilaskuriin kaiken yritän laittaa ja silti protskut jää alle.
Ei harmainta aavistusta paljonko itsellä olis Rasvaton paino mutta jos tonne +160g sais edes protskut päivässä niin luultavasti se olis riittävä.
Aamupala, lounas, päivällinen, iltapala. Joskus tuonne välipalaa väliin, riippuen milloin mistäkin.

Tosta kaurahiutaleesta vaikka esimerkiksi niin aamupalaksi vedän kaurapuuron mutta eihän siihen tule kuin 30-50g hiutaleita.

mitä liikkeitä mike tekee nykyään rinnoille?
Mä teen vahvat esiväsytykset pec deckissä ja taljoissa että saan punnerrusainot alemmas. Voimaa on ihan liikaa punnerruksiin ja isoja painoja ei vain uskalla käyttää. Eli runnon tyyliin 10x10 alle ennenkuin punnerran yhtään.

Aivan.
Kyllä mä ihan kalorilaskuriin kaiken yritän laittaa ja silti protskut jää alle.
Ei harmainta aavistusta paljonko itsellä olis Rasvaton paino mutta jos tonne +160g sais edes protskut päivässä niin luultavasti se olis riittävä.
Aamupala, lounas, päivällinen, iltapala. Joskus tuonne välipalaa väliin, riippuen milloin mistäkin.

Tosta kaurahiutaleesta vaikka esimerkiksi niin aamupalaksi vedän kaurapuuron mutta eihän siihen tule kuin 30-50g hiutaleita.

Noh, jos lähdetään olettamuksesta että jokaisella aterialla on varsinainen proteiinikomponentti, josta saat vaikka 25-40g proteiinia, niin sen pitäisi olla varsin riittävä. Loppu hoituu itsestään. Ja kyllä heraroheiini on oikein hyvä proteiinikomponentti, vaikka en sitä itse jokaisella aterialla pääasiallisena lähteenä käyttäisi. Varsinkin dieetillä nälkäkontrolli on parempi kun ruoka on kiinteää.

Brian Ahlsruhen videolta tällänen idea:
Kyykyssä tankoon puolet ykkösmaksimista.
3min aikaa tehdä max määrä toistoja, tanko kokoajan niskassa. 3min lepoa. Sen jälkeen 2min aikaa tehdä max määrä toistoja. 2min lepoa. Lopuksi minuutti aikaa tehda max määrä toistoja.

Noh, jos lähdetään olettamuksesta että jokaisella aterialla on varsinainen proteiinikomponentti, josta saat vaikka 25-40g proteiinia, niin sen pitäisi olla varsin riittävä. Loppu hoituu itsestään. Ja kyllä heraroheiini on oikein hyvä proteiinikomponentti, vaikka en sitä itse jokaisella aterialla pääasiallisena lähteenä käyttäisi. Varsinkin dieetillä nälkäkontrolli on parempi kun ruoka on kiinteää.

Onko tuolle heran välttämiselle jokaisella aterialla jotain muutakin perustetta kuin oma mieltymys? Kiinnostaa tietää, kun joskus tuota tulee lähes joka aterialla vedettyä. Nälkäkontrollin kanssa ei ole ongelmaa, pikemminkin päinvastoin.

Onko tuolle heran välttämiselle jokaisella aterialla jotain muutakin perustetta kuin oma mieltymys? Kiinnostaa tietää, kun joskus tuota tulee lähes joka aterialla vedettyä. Nälkäkontrollin kanssa ei ole ongelmaa, pikemminkin päinvastoin.

Eipä juuri muuta kuin oma mieltymys, tykkään jäystää lihatuotteita, paistettuja kananmunia yms :barefoot: Käytän itsekkin heraa päivittäin.

Siitä ei ole haisua olisiko terveyden puolesta (pitkällä aikavälillä) parempi jos varsinaiset proteiininlähteet olisivat monipuolisemmat kuin 'pelkkä' hera. Jos nyt oikeasti optimoisi, niin iltapalalla ainakin heran sijaan ottaisin jotain hieman hitaammin aminoita luovuttavaa kuin hera. Aamullahan nopeasti imeytyvä protskun lähde sen sijaan on yön paaston jäljiltä oikein hyvä asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom