Mike oletteko Allun kanssa koe ajaneet toisten Audeja, jos olette niin mitkä olivat mielipiteet toisten Audeista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun on pakko olla päälle 60v corollan omistaja.https://m.nettiauto.com/bmw/650/9145036?vifAdCount=9&vifNav=Y Siitä kunnon auto ja on nelivetokin. Unohdat ne riisikulhot
Kyllä jos on ihminen, joka haluaa mahdollisimman tasaisen ja harmaan, semmoisen ettei vain erotu porukasta vahingossakaan. Toi bemari on sanalla sanoen TYLSÄ ja mitäänsanomaton tasaisen konservatiivinen sisusta. Voisin kuvitella sen vanhuksen istuvan tonne ja ajelevan vähän alle rajoitusten vaikka perseen alla oliskin päälle 300hp. Toi bemari oikein huutaa tasaisen harmaata tylsyyttä koko ilmeellään. Juuri semmoista suomalaista paskatylsyyttä, jossa pyritään uppoutumaan massaan hyvin tehokkaasti.^ Makuasioita sano musti, mutta bmw mielestäni tyylikkäämpi noista.
Mielestäni tommone a3 vasta massaan sulautuukin ja on tasaisen harmaa, kun niitä tulee joka päivä kymmeniä vastaan, mutta 6 sarjan bemareita ei joka kulmalla vastaan tulekkaan.Kyllä jos on ihminen, joka haluaa mahdollisimman tasaisen ja harmaan, semmoisen ettei vain erotu porukasta vahingossakaan. Toi bemari on sanalla sanoen TYLSÄ ja mitäänsanomaton tasaisen konservatiivinen sisusta. Voisin kuvitella sen vanhuksen istuvan tonne ja ajelevan vähän alle rajoitusten vaikka perseen alla oliskin päälle 300hp. Toi bemari oikein huutaa tasaisen harmaata tylsyyttä koko ilmeellään. Juuri semmoista suomalaista paskatylsyyttä, jossa pyritään uppoutumaan massaan hyvin tehokkaasti.
Tää on kyllä se yleisin mittari urheilu- ja superautoilla ja merkit panostaa ihan älyttömästi tuolla testaamiseen ja parhaan kierroksen saamiseen.Siinä on kyllä paras speksi millä auto täytyy valita. Nyrren kierrosaika![]()
Tää on kyllä se yleisin mittari urheilu- ja superautoilla ja merkit panostaa ihan älyttömästi tuolla testaamiseen ja parhaan kierroksen saamiseen.

Niin no, täällä väiteltiinkin suorituskyvystä. Ei Mike varmaan mitään civicciä oo ostamassa kauppakassiksi. Ja eipä muuten tarkota nopea kierrosaika nykyään enää, että olisi käyttökelvoton normaalissa liikenteessä. Veikkaan, että porsche 918 on 100x mukavampi kauppakassiksi kun meidän naapurin seat toledo.Ei suinkaan?
Mutta kuten tuolla aiemmin todettiin, hyvä nyrren aika tarkoittaa pääsääntöisesti käyttökelvotonta autoa normaaliliikenteessä.
Niin no, täällä väiteltiinkin suorituskyvystä. Ei Mike varmaan mitään civicciä oo ostamassa kauppakassiksi. Ja eipä muuten tarkota nopea kierrosaika nykyään enää, että olisi käyttökelvoton normaalissa liikenteessä. Veikkaan, että porsche 918 on 100x mukavampi kauppakassiksi kun meidän naapurin seat toledo.
Kummasti tää vain päätä kääntää toisin kuin tylsät bemarit, joita on joka toisella bensalenkkarilla. Te bemari-ihmiset ootte kyllä helvetin omituisia. Kerro ihmeessä mikä auto sulla on, laita vaikka kuva. Verrataan sitten ihan huvikseen tehoja ja lookkia. Mä voin laittaa vielä sisältä valolistakuvat, samoin mustat nahat, tehdastummennukset, RS vanteet, virtual cockpit jne. Joten lopeta se vitun bemarin tyrlkyttäminen kun mä en ole mikään seniili tuppikulli, mä haluun että auto on nopee ja kätevä, sekä sen näköinen mistä ite pidän. Mä en mitään vitun pappamallin kotteroa ota koskaan. Sä et 2017 S3 nää hevonvittua liikenteessä, joten lopeta se paskanjauhaminen.Mielestäni tommone a3 vasta massaan sulautuukin ja on tasaisen harmaa, kun niitä tulee joka päivä kymmeniä vastaan, mutta 6 sarjan bemareita ei joka kulmalla vastaan tulekkaan.
Mike oletteko Allun kanssa koe ajaneet toistenne Audeja, jos olette niin mitkä olivat mielipiteet toistenne Audeista?
https://m.nettiauto.com/bmw/x6/9130498?vifAdCount=17&vifNav=Y Osta tommone ennemmi,iso auto, kunnon tehodieseli, näyttävä ja harman kardonin popit.Ja sovitaan että mä ajan millä haluan, vaikka tonnin paskalla. Mitään tolkkua ei uuden auton ostossa ole, mutta mä en elä tällä pallolla sillä perusteella, että ajattelen kaiken järjellä, mä meen kovin usein tunteella. Kauppaan pääsee Kiallakin, mutta kun ei se ole kiva omasta mielestä. Ja se RS3 koeajo oli kyllä kiva, on se vain makee peli. Nyt kun oon omistanut 2 ässää, toinen sedanina ja toinen sportbackina, niin tykkään enemmän sedanista.
Ja Bang & Olufsen kuulostaa paremmalta sedanissa, koska siinä subi on eri paikassa, Sportbackissa vararenkaan luona. Bassot on paljon diipimmät sedanissa. Enkä puhu paskaa, vaan ihan kokemuksesta kun sedanissa oli samat hifit.
No en osta, mulla olis jo jos haluaisin. Diisseliä en osta varmaan enää koskaan.https://m.nettiauto.com/bmw/x6/9130498?vifAdCount=17&vifNav=Y Osta tommone ennemmi,iso auto, kunnon tehodieseli, näyttävä ja harman kardonin popit.