Luin eka että brenkkua :D.Ton takia mäkin vedän benkkua 1-2krt/vk. Ihan vaan varmuuden vuoksi.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luin eka että brenkkua :D.Ton takia mäkin vedän benkkua 1-2krt/vk. Ihan vaan varmuuden vuoksi.![]()
Eikä se hyvä tekniikkakaan suojaa loukkaantumisilta, siinä mun 210 penkissä ei ollut teknisesti mitään vikaa, mutta silti lihas simppelisti petti kuorman alla.
Eikös venytys oo suurempi mitä isompi kaari?Olisiko sinun tapauksessasi voinut olla turvallisempaa penkata suuremmalla yläselän kaarella jolloin rintalihakselle ei olisi tullut niin suurta venytystä?
Eikö lihaksen repeämä johdu aina lihaksen kireydestä / elastisuuden puutteesta? Tai siitä ettei lihas ollut kunnolla palautunut?
Eikös venytys oo suurempi mitä isompi kaari?
Alhainen missä mielessä?
Eikös venytys oo suurempi mitä isompi kaari?
Mut toisaalta kun jo se että teet sen kaaren, niin eikös se aseta rinnan venytykseen versus että makaisit lahnana penkillä? Eli eikös periaatteessa se ole +-0 että lahnana lasket tangon alemmas kuin kaarella jossa rinta jo valmiiks aavistuksen venytyksessä mutta tanko jää hivenen ylemmäsKuvittelisin että mitä lyhyempi nostomatka on (mitä kovempi kaari yläselässä) sitä lievempi venytys.

Kyllä mä uskon, että tuon repeämän aiheutti saman kohdan aikaisempi lievempi vamma ja sitten ihan simppelisti aivan hurja edeltänyt kuukausi, jolloin tein kaikenlaisia 200kg pudotussarjoja. Se 210 ei sillai painanut laskea alas, mutta siinä yksinkertaisesti lihaskudos ei kestänyt enää kuormaa. Ja kyllä se pitää sanoa, että huono venyvyys mulla oli rintalihaksissa aina ollut, tosin ei ole enää sattuneesta syystä. Nyt ne venyy todella hyvin.Olisiko sinun tapauksessasi voinut olla turvallisempaa penkata suuremmalla yläselän kaarella jolloin rintalihakselle ei olisi tullut niin suurta venytystä?
Eikö lihaksen repeämä johdu aina lihaksen kireydestä / elastisuuden puutteesta? Tai siitä ettei lihas ollut kunnolla palautunut?
Yleensä juuri ne puoli vuotta salilla käyneet syövät yli 300 grammaa proteiinia päivässä.No ei siis minun mielestä mikään alhainen, päinvastoin. Vertasin lähinnä muihin isoihin poikiin, jotka usein syövät sen 3 jopa 4 gemmiä proteiinia per painokilo päivässä. Ja jos Maikki tuosta 200g vielä alentaa, niin sitten ollaan alle 2g per painokilo. Mutta niin kuin Mike sanoi, niin uskon myös että 200g riittää lähes kenelle vaan, varsinkin jos ollaan plussalla ja syödään paljon hiiltä.
Mulla korkeet hiilarit tekee helvetin raskaan ja väsyneen olon. Teen fyysistä työtä ja keväällä muutin ruokavalioo niin että hiilareita reilusti alemmas ja rasvaa ylös, protskua pikkusen lisäsin. Kyllä huomas melkein heti miten kevyempi olo oli töissä ja ei hikikään jatkuvasti virrannut kuin tauoilla vetää protskua ja rasvaaProtsku ja rasva kun on korkeella, niin on aika raskas olo päivän ajan. Varsinkin jos ottaa proteiinit esim lihasta. 50g rasvaa oli mulle hyvä idea, mutta sen saaminen hyvistä lähteistä pitää varmistaa.
Protsku ja rasva kun on korkeella, niin on aika raskas olo päivän ajan. Varsinkin jos ottaa proteiinit esim lihasta. 50g rasvaa oli mulle hyvä idea, mutta sen saaminen hyvistä lähteistä pitää varmistaa.
No ei siis minun mielestä mikään alhainen, päinvastoin. Vertasin lähinnä muihin isoihin poikiin, jotka usein syövät sen 3 jopa 4 gemmiä proteiinia per painokilo päivässä. Ja jos Maikki tuosta 200g vielä alentaa, niin sitten ollaan alle 2g per painokilo. Mutta niin kuin Mike sanoi, niin uskon myös että 200g riittää lähes kenelle vaan, varsinkin jos ollaan plussalla ja syödään paljon hiiltä.

Ei noissa kinkuissa mitään vikaa ole. Ovat vielä helppoja. Mut syön kanaa, kalaa, lihaa. Vaihtelen aika paljon.Moikka!
Snapissa olen katsonut että syöt aika paljon leikkeleitä, esim riisin kanssa. Onko tässä joku idea vai miksi et ota protskuja laadukkaammista tuotteista?
Ei noissa kinkuissa mitään vikaa ole. Ovat vielä helppoja. Mut syön kanaa, kalaa, lihaa. Vaihtelen aika paljon.
Kun noihin leikkeleisiin on tosiaan lisätty kaikenlaisia lisäaineita, niin onko sulla jotain suosikkileikkeleitä (vähälisäaineisia), vai veteletkö vaan surutta kaikkia merkkejä?Ei noissa kinkuissa mitään vikaa ole. Ovat vielä helppoja. Mut syön kanaa, kalaa, lihaa. Vaihtelen aika paljon.