Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos mä en ymmärrä lakia niin sä et autoja :)
Niin, no ei kai se ymmärryksestä kiinni ole kun juttujen perusteella odotin jotain tuomiopäivän konetta, mutta sitten kun livenä näin niin wrc-auto vei kaikilla mittareilla. Suurin yllätys tosiaan oli, että jopa äänet oli rajummat näissä wrc-autoissa. Juttujen perusteella kun odotti, että taivas mustenisi ja alkaisi salamoimaan kun b-ryhmäläisen täräyttää käyntiin ja, että ajossa mukulakivet lentelisivät ja pikkulapset ja naiset itkisivät pelosta. Mut mitään tälläistä ei tapahtunut ja livenä ainakin katsojan näkökulmasta katsottuna b-ryhmäläinen oli kesympi. Sitä se tuskin on ajajalle mutta kai sitä nyt katsojana voi pettyä, kun kaiken hehkutuksen jälkeen ei tuomiopäivää tullutkaan.

Nyt kun Mike olet fitnesstukun sanansaattaja niin voitko sanoa mikä hemmetti noiden pakettien tulemisessa oikein kestää verrattuna kilpailijoihin? Nyt ei ole oikeasti mikään postin juttu vaan tukulta saa odottaa pakettia aina yli viikon.

No niin bannattu mutta vastausta tarvii

Juuri tilasin vaihteluksi PostNord-kuljetuksella kätevämmän hakupaikan vuoksi, ja Ruotsista näyttää tulleen kamppeet 5 postipäivässä. (La tilasin, eilen tuli.) Normipostilla ilmeisesti Turusta menee yleensä ma illalla tilatessa to perillä. Onhan se muihin toimijoihin verran päivän handicappi. Otantaa on bannerin kautta tilauksille muutamalta vuodelta noin 15 tilausta, kertaakaan ei ole yli viikkoa mennyt.

Nyt en todellakaan mitään vihaa halua lietsoa mutta osaan aina odottaa että tukulta saa odottaa vastausta vähän pidempään. Mikä lie syy? Toinen mikä tukun tuotteissa ihmetyttää on tuoteselosteen puuttuminen. Suurimmasta osasta tuotteista ei ole tietoa paljon hiilaria ym. tuote sisältää. Voihan sen tuosta määristä laskea mutta edes asiakaspalvelu ei osaa vastata näihin :(

Kyllä mulle tukulta tulee yleensä jo seuraavana arkipäivänä ilmoitus(viimeistään sitä seuraavana), että lasti on lähetetty. Pari päivää kestää ja on lähi-ärrällä haettavissa.
Ja on jaloissa hyvin Mikellä kokoa. Vai onko nuo polvilämppärit, joka tekee efektin;)

Vai onko nuo polvilämppärit, joka tekee efektin
Ei onneksi sentään, isommalta näyttää ilman kun pisarakin siinä sitten näkyy. Oon saanut hurjasti kehitettyä kyykkytekniikkaa vapaassa ja nyt kun kyykkään smithissä, niin jumaleissön kun saa kontrollilla isojakin kuormia kyykättyä. Vois Sihvosen kanssa tehdä reisivideon kun keretään.

Ei onneksi sentään, isommalta näyttää ilman kun pisarakin siinä sitten näkyy. Oon saanut hurjasti kehitettyä kyykkytekniikkaa vapaassa ja nyt kun kyykkään smithissä, niin jumaleissön kun saa kontrollilla isojakin kuormia kyykättyä. Vois Sihvosen kanssa tehdä reisivideon kun keretään.
Joo, on hyvin lihaa jaloissa. Tästä olikin jo siellä Sihvosen ketjussa muistaakseni juttua. Mulla kun ei noi polvet oikein kyykkyä kestä, smith on antanut mahdollisuuksia ja siinä saa kyllä keskityksen lähes täysin jalkoihin

Ja jumankauta miten paljon mä olen tehnyt sen eteen että reidet kasvaisi. Mä olen käynyt semmoisia vitun kuolematreenejä läpi, että oksat pois. Sitten nostanut nyt kyykkyjen avulla voimaa kovasti ja samalla kokoajan parantaen kontrollia. Jalkaliikkeissä mikään ei ole aliarvostetumpaa kuin negatiivinen osa nostoa. Alas pitää mennä reisillä, ei kuorman avulla vaparina.

Näin olen käsittänyt, että olet jo vuosia rääkännyt jalkoja lähes yli-inhimillisen kivun rajoilla. On niitä videoita katsottu. Tätä kaavaa on itsekin tullut pari vuotta toteutettua. Ja negat on paljon mukana itselläkin. Paljon tulee tehtyä volyymiä, jotta polvet kunnossa seuraavassa treenissä. Pudotuksilla myös paljon kikkailen ja failureen tietty

Ja jumankauta miten paljon mä olen tehnyt sen eteen että reidet kasvaisi. Mä olen käynyt semmoisia vitun kuolematreenejä läpi, että oksat pois. Sitten nostanut nyt kyykkyjen avulla voimaa kovasti ja samalla kokoajan parantaen kontrollia. Jalkaliikkeissä mikään ei ole aliarvostetumpaa kuin negatiivinen osa nostoa. Alas pitää mennä reisillä, ei kuorman avulla vaparina.
Teetkö nykyisin miten paljon erikoistekniikoita jalkatreeneissa? Tai eroaako kyykyn jälkeiset liikkeet entisestä millään?

Teetkö nykyisin miten paljon erikoistekniikoita jalkatreeneissa? Tai eroaako kyykyn jälkeiset liikkeet entisestä millään?
Eroaa sillä, että olen siirtynyt pitkälti vapaaseen- ja smithkyykkyyn ja niissä erikoistekniikoita ei ihan samalla tapaa voi käyttää. Pudotussarjoja jaloille voi noissa tehdä, samoin toistonopeusvariaatioita, mutta esim pakkotoistoja ei. Sitten taas kiun hackiin mennään, niin siinä lähes aina pakkotoistoja ja pudotuksia, toki riippuen miten kovat kyykyt on alla. Jos pelkkä hack-treeni pitäis tehdä, niin täydet mausteet tulis.

Jalkaliikkeissä mikään ei ole aliarvostetumpaa kuin negatiivinen osa nostoa. Alas pitää mennä reisillä, ei kuorman avulla vaparina.

Eräs entinen painonnoston olympiavoittaja neuvoo videoillaan tekemään kyykyt aina hitaalla negalla ja vauhdilla ylös ja samaa näkee voimanostopuolella. Tietysti eri lajeja eri tavoittein, mutta reidet näillä tyypeillä on melkoisia jöötejä, joten johonkin tuo tyyli johtaa.

Voihan se hidas, henkilöstä riippuen hidas, olla hyvä lihaksen kasvatukseen kyykyissäkin. Varmaan myös haetaan sitä rauhallista ja kontrolloitua tekemistä, jossa ei välttämättä niin helpolla loukkaannu kuin tiputtamalla suoraan ylhäältä 200+ kiloa harteilla. Aika useat ainakin IPF voimanostajat tekee videoillaan ainakin apuliikkeenä hitaita alaslaskuja kyykyissä, jolla varmaan myös opetetaan sitä kehoa siihen oikea oppiseen kyykkytekniikkaan kuin saadaan kevyemmällä kuormalla suurempaa rasitusta myös lihaksistolle.

Back
Ylös Bottom