Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kulahtanut vanha tamma. Olisi niitä löytynyt lihaksikkaita urheiluhevosiakin. Ratsut on tietty isoja ja varmaan olisi Rami näyttänyt pienelle. Esimerkiksi ravureista olisi sitten löytynyt kohtuu mataliakin ja lihaksikkaita kutsit omaavia oriita. Ymmärrän kyllä, että hevosen löytäminen bodykuviin voi olla vaikeaa. Minun mielestä sen hepon olisi ainakin pitänyt pitää pää pystyssä uljaan näköisesti. Nyt kuitenkin toinen malli jäi pääkalun varjoon pahasti.Jos ihan kybäkuvaa tekee, niin melko sama missä tekee. Jos taas tekee isompia julisteita, niin mustesuihkutuloste on ainoa vaihtoehto. Tunnin kuva pystyy duunaamaan 100x70cm asti vakiokoossa mustesuihkuja ja laatua on, tulostettu on monta kertaa.Mitä puljua suosittelet digikuvien teettämiseen valokuviksi ja perustelut siihen.
Ootko miettinyt, että tekisit jonkinlaista opasta valojen käytön suhteen, olet siinä lajissa kiistatta arvostettu.
No meillä oli paikka määrätty missä kuvataan ja siellä määrätyt hevoset. Kun malli itse omistaa hevosen, niin on helpompi saada ko. meetvursti kuviin. Ainahan toki komeamman saisi jos etsisi ja soittelisi pitkin poikin. Usein kuitenkin järjestelyistä tulee turhan vaikeaa jos vaaditaan kaikki vimpan päälle. Kun kuvissa on autoja, niin joku voisi sanoa, että Bugatti Veyron olisi parempi ollut kuvassa, mutta kyllä näissä pitää usein mennä niillä mitä saadaan, ei välttämättä parhaalla mahdollisella.No tuo hevonenKulahtanut vanha tamma. Olisi niitä löytynyt lihaksikkaita urheiluhevosiakin. Ratsut on tietty isoja ja varmaan olisi Rami näyttänyt pienelle. Esimerkiksi ravureista olisi sitten löytynyt kohtuu mataliakin ja lihaksikkaita kutsit omaavia oriita. Ymmärrän kyllä, että hevosen löytäminen bodykuviin voi olla vaikeaa. Minun mielestä sen hepon olisi ainakin pitänyt pitää pää pystyssä uljaan näköisesti. Nyt kuitenkin toinen malli jäi pääkalun varjoon pahasti.
Siellä Laukon kartanossa olisi kyllä melkoiset puitteet kesällä kuvata.

Hmm, aika paha kun en ole mikään hyvä kokki tai en jaksa yleensäkään laittaa. Hakisin varmaan kauppahallista tuoretta lohifilettä, ne paistinpannulla sopiviksi. Kylkeen kunnon uutta perunaa ja kastiketta en kyllä osaisi itse väsää. Tuore kala kuitenkin peruspointtina. Jälkkäriksi olis pakko duunaa pannaria, jonka kanssa veivaisin caput Yemen mocha matarista punaiseen maitoon.Jos tulisin sun luokse safkaa niin mitä laittaisit kun ainoa vaihtoehto on tehdä alusta loppuun itse kotona?
Ei ole keitintä enää, Salminen vei mennessään. Teen himassa vain pressoja ja capuja.Juotko kotona ollenkaan perus markettikahvia kuten juhlamokka tai presidentti, jos juot niin mitä?
Oletko mielestäsi hyvä vävypoika?:D
Jos tuo on elämäntarkoitus niin soromnoo:D
Ehkä kuitenkin homman nimi on toteuttaa elämänsä aikana juuri niitä asioita, jotka ovat itselle tärkeitä. Sitten kun kuolee, niin kaikki loppuu joka tapauksessa. Aivan sama vaikkei jäljelle jäis mitään, jos elämä on ollut ehanaa.
No joo...liian syvälliseksi menee![]()
Kansallisteatteri, upea linnake. Diggaan tuosta tornimaisesta lookista ja se on varsin hyvällä paikalla.Kolme siisteintä rakennusta Helsingistä? Arvostelukriteerit vapaat.