Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä puljua suosittelet digikuvien teettämiseen valokuviksi ja perustelut siihen.
Ootko miettinyt, että tekisit jonkinlaista opasta valojen käytön suhteen, olet siinä lajissa kiistatta arvostettu.

No tuo hevonen:) Kulahtanut vanha tamma. Olisi niitä löytynyt lihaksikkaita urheiluhevosiakin. Ratsut on tietty isoja ja varmaan olisi Rami näyttänyt pienelle. Esimerkiksi ravureista olisi sitten löytynyt kohtuu mataliakin ja lihaksikkaita kutsit omaavia oriita. Ymmärrän kyllä, että hevosen löytäminen bodykuviin voi olla vaikeaa. Minun mielestä sen hepon olisi ainakin pitänyt pitää pää pystyssä uljaan näköisesti. Nyt kuitenkin toinen malli jäi pääkalun varjoon pahasti.

Mitä puljua suosittelet digikuvien teettämiseen valokuviksi ja perustelut siihen.
Ootko miettinyt, että tekisit jonkinlaista opasta valojen käytön suhteen, olet siinä lajissa kiistatta arvostettu.
Jos ihan kybäkuvaa tekee, niin melko sama missä tekee. Jos taas tekee isompia julisteita, niin mustesuihkutuloste on ainoa vaihtoehto. Tunnin kuva pystyy duunaamaan 100x70cm asti vakiokoossa mustesuihkuja ja laatua on, tulostettu on monta kertaa.

En itse oikein usko valokuvauksessa varsinaisiin opuksiin, ellei kyse ole puhtaasta tekniikasta, jossa ei ole mielipiteille ja tyyleille sijaa.

Valaisu on simppeliä, valo menee pisteestä A pisteeseen B. Sen tehoon voidaan vaikuttaa sekä sen valaisukulmaan.

No tuo hevonen:) Kulahtanut vanha tamma. Olisi niitä löytynyt lihaksikkaita urheiluhevosiakin. Ratsut on tietty isoja ja varmaan olisi Rami näyttänyt pienelle. Esimerkiksi ravureista olisi sitten löytynyt kohtuu mataliakin ja lihaksikkaita kutsit omaavia oriita. Ymmärrän kyllä, että hevosen löytäminen bodykuviin voi olla vaikeaa. Minun mielestä sen hepon olisi ainakin pitänyt pitää pää pystyssä uljaan näköisesti. Nyt kuitenkin toinen malli jäi pääkalun varjoon pahasti.
No meillä oli paikka määrätty missä kuvataan ja siellä määrätyt hevoset. Kun malli itse omistaa hevosen, niin on helpompi saada ko. meetvursti kuviin. Ainahan toki komeamman saisi jos etsisi ja soittelisi pitkin poikin. Usein kuitenkin järjestelyistä tulee turhan vaikeaa jos vaaditaan kaikki vimpan päälle. Kun kuvissa on autoja, niin joku voisi sanoa, että Bugatti Veyron olisi parempi ollut kuvassa, mutta kyllä näissä pitää usein mennä niillä mitä saadaan, ei välttämättä parhaalla mahdollisella.

Toki jos budjettia pistetään, niin sitten voidaan kyllä hommaa vaikka mitä.

Toki aina pyrin parhaaseen mahdolliseen vaihtoehtoon, mutta se budjetti, aina ei vain voi pistää rahaa haisemaan kovasti kun ei siinä ole oikein pointtia.

OK, ymmärrän kyllä. Vai oli sellainen tausta hevosella, selittää vielä paremmin. Mutta yli miljoona euroa juossutta nimimerkkini "Houston Laukkoa" et pääse niin vain kuvaamaan:) Siellä Laukon kartanossa olisi kyllä melkoiset puitteet kesällä kuvata.

Asiasta neljänteen, niin mikä on Miken omasta mielestä paras settisi?

Minä liputan Mantilan Susannan kuviin tunnelissa. Siinä oli massiivinen nainen laitettu KUITENKIN naismaisella tavalla tyttömäiseksi. Seksiä siinä oli, muttei liioiteltuna. Jotenkin pysäyttävästi oli lihaksikas tyttömäinen nainen karussa maisemassa iso ja samalla niin voimattoman pieni. Upeita kuvia. Minulla tulee ketjun ensimmäisestä kuvasta häiritsevän upealla tavalla mieleen, että nainen hallitsee karua ympäristöään tavalla joka ei ole mahdollista. Vaikeaa se on tuhannen sanan kuvaa purkaa sanallisesti muutamaan virkkeeseen. Hienoja kyllä ovat.

Kyllä varmaan Mariuksen setit ovat parhaita, etenkin telakka sekä vampyyrikuvat. Wannabe heroes sarjassa on myös haasteellista matskua photarin osalta.

Mantilan setissä oli karu mesta joo, potkin jaloista ruiskuja kun narkit oli pistellyt hihaan siellä.

1.jpg

VG7G2239-10.jpg

Niin ja ostivat muuten norjalaisen lehden kanneksi aikaisemmin meikän kuvan.

m13.jpg

Jos tulisin sun luokse safkaa niin mitä laittaisit kun ainoa vaihtoehto on tehdä alusta loppuun itse kotona?
Hmm, aika paha kun en ole mikään hyvä kokki tai en jaksa yleensäkään laittaa. Hakisin varmaan kauppahallista tuoretta lohifilettä, ne paistinpannulla sopiviksi. Kylkeen kunnon uutta perunaa ja kastiketta en kyllä osaisi itse väsää. Tuore kala kuitenkin peruspointtina. Jälkkäriksi olis pakko duunaa pannaria, jonka kanssa veivaisin caput Yemen mocha matarista punaiseen maitoon.

Juotko kotona ollenkaan perus markettikahvia kuten juhlamokka tai presidentti, jos juot niin mitä?

Oletko mielestäsi hyvä vävypoika?:D
Ei ole keitintä enää, Salminen vei mennessään. Teen himassa vain pressoja ja capuja.

En ole kova sukuloimaan, joten en ole mikään hyvä vävykään.

Jos tuo on elämäntarkoitus niin soromnoo:D

Ehkä kuitenkin homman nimi on toteuttaa elämänsä aikana juuri niitä asioita, jotka ovat itselle tärkeitä. Sitten kun kuolee, niin kaikki loppuu joka tapauksessa. Aivan sama vaikkei jäljelle jäis mitään, jos elämä on ollut ehanaa.

No joo...liian syvälliseksi menee:david:

Olennaista on tehdä asioita, jotka ovat kokonaisuden kannalta tärkeitä. Niitä, joita vielä vahempanakin - perspektiiviä ja viisautta kartuttaneena - jaksaa pitää tärkeinä ja uhrauksien arvoisina. Jos tiettyä henkistä pääomaa, ja siten kykyä arvostaa näitä pysyviä arvoja, ei kartu ajoissa, voi monien osalta olla myöhäistä enää muuttaa suuntaa ja ottaa junaa kiinni.

Jos 15 vuotiaana mikään ei voittanut läppäpyttyä tai kiljua Kontulan ostarilla, aika harvaa se enää puhutteli 18 vuotiaana. Tai aika harvaa se puhutti silloinkaan. Jos 18 vuotiaana taas fanitti Halmetta, Cenaa ja suuria hauksia, ei se välttämättä enää ole minkäänlaisten uhrauksien arvoista kun on saanut, esim. 3-kymppisenä, toteuttaa myös älyllistä kapasiteettiaan ja saanut siitä jopa tunnustusta, ihailua ja mahdollisuuksia toteuttaa itseään monialaisesta (=rahaa). Terveitä elämäntapoja ja liikunnallisuutta tietysti sinällään moni fanittaa iästä riippunatta, mutta nehän eivät juuri uhrauksia vaadikaan. Vastaavasti urakeskeinen ja älyllispanoitteinen minä-keskeisyys saattaa sekin tulla tiensä päähän kun on saanut repun pohjalle muutakin kuin hatarat haaveet ja..kas...9 tapaukselle 10stä se tarkoittaa keskittymistä epänarsistisempiin arvoihiin: läheisiin ihmissuhteisiin ja elämäneväiden antamiseen jälkeen jääville. Keskittymistä johonkin, joka on itseä suurempaa.

Tilinpäätöstä tehdessähän sen sitten näkee mitä kaikesta jää viivan alle...toisilla se tulee aikaisemmin, toisille vähän myöhemmin. Kaikille on kuitenkin hyötyä, mitä paremmin aamenta edeltävät arvostukset osaa kuvitella ja viesä arkisiin päätöksiinsä per tänään.

Ok, mistä minä mitään tiedän. Kunhan olen sivusta ihmisten polkuja seurannut:kippis1:

Kolme siisteintä rakennusta Helsingistä? Arvostelukriteerit vapaat.
Kansallisteatteri, upea linnake. Diggaan tuosta tornimaisesta lookista ja se on varsin hyvällä paikalla.

kansallisteatteri.jpg

Johanneksen kirkko, uusgoottinen rakennelma, just siisti.

2531830542_3fb8f587b2.jpg

Erottajan paloasema, ei voi olla tykkäämättä, ihan vitun tyylikäs.

Erottajan_paloasema.jpg

Extrana vielä ruotsalainen teatteri, taitaa olla funkkista.

45-406iso.jpg

Makkaratalo on sympaattinen rumilus. Stora Enson talo taas on ihan käsittämätön veto ja missä miljöössä. Vieressä Uspenskin upea katedraali ja Katajanokan jugendit, eikä yhtään vituta katsoa taaksepäin espalle. Aivan järjetön rakennelma.

Mut kolme ruminta näin äkäisesti.

1. Merihaka kokonaisuudessaan, vittu mikä slummi ja niin hyvällä paikalla. Kuin suoraan venäläisestä elokuvasta.

Merihaka,_Helsinki_in_winter_1.jpg

2. Huvilakatu 9-11. Suomen hienoimmalla kadulla aivan käsittämätön veto. Tuon historia olisi kiva tietää, miten noin kauniille kadulle on saatu edes lupa rakentaa noin vitun ruma talo. Katu on varmaan yksi Suomen kalleimmista asua, mutta älkööt hämääntykö, tuossa talossa neliöhinta on varmaan puolet noiden piparkakkutalojen hinnoista. Alla kuvat myös siitä kauniista puolesta.

photo.php

Huvilakatu.jpg

photo.php

photo.php

3. Pasilan asema. Näyttää Tapiolan keskustalta, voisi olla mummojen ulkouimala. Hyi helvetti. Sopii kyllä Pasilan katukuvaan, se on rumaa aluetta ylipäätänsä.

Pasilan-asema.jpg

Back
Ylös Bottom