Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tässä yksi lisää

Liitteet

• 20170105_195741.webp
    20170105_195741.webp
    1,4 MB · Katsottu: 1 892
ihan ok kunto 40v kaverille.mutta lopettakaa nyt se että millonka kisalavoille tosta kirees ni se on just alle 80kg.siellä onkin sitten nyyssölät vastassa.
Siinä alle ysin ylivoimaisen mestarin vieressä. Ihan ok kunto.

Saanen kritisoida, niin mun käsitys 40v miehistä on PIKKAISEN erilainen. En mene samaan kategoriaan vitun missään.

Muuten en kommentois mitään, mut pakko kun Jonne on rantautunut Pakkotoistolle asti :D

LESKINEN.webp

Viimeksi muokattu:
Sulla ilmeisesti menee noi jonnet ihan oikeesti ihon alle kun kokoajan pitää niistä jauhaa?
T. Vanha jarru, luultavasti jonne sun mielestä

Jännä miten meillä rakkaassa kotimaassa on aina katkera, kateellinen yms, jos edes vähän arvostelee jonkun tekemisiä/sanomisia.Täysin tuntematon kaveri tulee heittämään et Mike on selkeesti -80kg kamaa ja pitäisi vaan poskea kääntäen hyväksyä asia?Siinä on kaksi kaveria kuvassa ja toinen heistä voitti kultaa syksyllä -90kg sarjassa.Eikö Mike mielestäsi saa kommentoida millään tavalla viestejä, joiden selkein pointti tuntuu olevan ihan silkka vittuilu?Se että vastaa huutelijalle samalla mitalla, ei mielestäni aina voi tarkoittaa sitä että olisi mennyt niin helvetisti tunteisiin.

onhan tuo nyt helvetin kova kunto, mutta jos leskisen kanssa olis lavalla vierekkäin niin saattais näyttää "vähän" erilaiselta vertailulta

Nimenomaan ios, ja ihan sama meneekö i-luurilla vai i-pädillä, ei auta. Testasin vielä oikein tätä varten.

Ei sitten. Joo ihan lämpimikseni vaan kitisen.

No mutta hyvä jos tulee antiblockeri, olenpahan sitten pakotettu olemaan käymättä täällä.
Koita asentaa muita selaimia. Esim Opera selain on hyvä mobiili/padi laitteissa. Itsellä Opera pääsääntöisesti käytössä mobiililaitteilla ja mainokset ei oikein haittaa tai piirry huonosti näytölle.

Jännä miten meillä rakkaassa kotimaassa on aina katkera, kateellinen yms, jos edes vähän arvostelee jonkun tekemisiä/sanomisia.Täysin tuntematon kaveri tulee heittämään et Mike on selkeesti -80kg kamaa ja pitäisi vaan poskea kääntäen hyväksyä asia?Siinä on kaksi kaveria kuvassa ja toinen heistä voitti kultaa syksyllä -90kg sarjassa.Eikö Mike mielestäsi saa kommentoida millään tavalla viestejä, joiden selkein pointti tuntuu olevan ihan silkka vittuilu?Se että vastaa huutelijalle samalla mitalla, ei mielestäni aina voi tarkoittaa sitä että olisi mennyt niin helvetisti tunteisiin.
Juuri noin, toi on ihan älytön ja todella epäreilu tilanne. Fakta on se, että näillä huutelijoilla on mennyt ihon alle. Mä en ole ottanut mun eronkaan osalta mitään kantaa mihinkään huuteluun, vaikka siitä on revitty kuulemma aivan mielettömät riemut. Jotenkin älytöntä, että suhde on tyyliin 5000 paskaviestiä ja 1 viesti multa, niin miten mulla on mennyt silloin tunteisiin :D

onhan tuo nyt helvetin kova kunto, mutta jos leskisen kanssa olis lavalla vierekkäin niin saattais näyttää "vähän" erilaiselta vertailulta
Totta helvetissä ja pitää nyt muistaa, että minä itse en ole väittänyt yhtään mitään missään vaiheessa. Älkää nyt vain kääntäkö tätä niin, että mä olen jotenkin huudellut mitään.

Voinko pyytää että ei aleta nyt negaamaan, en jaksais.

Juuri noin, toi on ihan älytön ja todella epäreilu tilanne. Fakta on se, että näillä huutelijoilla on mennyt ihon alle. Mä en ole ottanut mun eronkaan osalta mitään kantaa mihinkään huuteluun, vaikka siitä on revitty kuulemma aivan mielettömät riemut. Jotenkin älytöntä, että suhde on tyyliin 5000 paskaviestiä ja 1 viesti multa, niin miten mulla on mennyt silloin tunteisiin :D

Tuntuu nykyään olevan muotia leimata ihminen katkeraksi,rasistiksi, tai narsistiksi.Vaikka yrittäisi miten asiallisesti puhua maahanmuutosta niin rasismikortti sieltä lyödään pöytään.Arvostelee Sipilän ja Bernerin aivan sikamaisia toimia pumpata viimeiset rahat pois keskiluokalta=katkera.Ihmettelee ääneen muutaman kaverin pari vuotta putkeen jatkunutta teston piikittämistä=oot vaan katkera kun et saa itse samoja tuloksia aikaiseksi.

Lähinnä olen huolissani Suomen tulevaisuudesta ja kaverieni tulevaisuudesta.Ei mitään tekemistä katkeruuden kanssa, mutta aina tuon sanan kuulee kun vähääkään kyseenalaistaa jonkun asian järkevyyttä.

Mä olen ihmisenä mennyt niin monen tunteisiin vain olemalla, että voidaan lopettaa kokonaan lässytys, että mulla olisi mennyt tunteisiin. Mun suuntaan sitä kuraa tulee, minä taas en huutele juurikaan mitään paskaa kuin ajoittain ja silloinkin mulla on aihetta, kuten nyt Virtamon ja Laaksosen keissit. Ja sit todellisuudessa niitä patologisimpia vihaajia on alle 5, ne seuraa mua somessa päivittäin ja kaivaa 15 vuoden ajalta musta juttuja Pakkotoistolta ja tekee niistä sitten tätä päivää. Ja loppujen lopuksi, mitään pahaa mä kellekään en ole tehnyt, elänyt vain unelmaani.

Letku ja Mika nyt ovat astetta isompia/kovempia kavereita, mutta uskon, että jos kumpikin olisi kisakireydessä ja muutenkin kunnossa, niin Jukan kanssa Mike saisi kovan kisan aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom