Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


kasittelyt-19.jpg


http://ceramicpro.fi/nanokeraaminen-suojaus-auton-kaikille-pinnoille/
Tää on kyllä must vähänkin kalliimpaan kiesiin. Ei tarvitse kuumotella jokaista kiveniskua ja lisää myyntiarvoa.
 
onko sua jo pyydetty ylen toisenlaisten frendien uudelle kaudelle? :D välillä kyllä miettii että onko esim toi kysyjä kaaleppi tosissaan? Vai pelkkä trolli.

Veikkaan, että Kaaleppi ei taida kovinkaan paljon liikkua ihmisten ilmoilla tai ylipäätänsä nähdä ihmisiä kasvokkain.
 


Mites tossa viparikävelyssä, onko mitään varsinaista eroa ottaako askeleet ja viparit samalla puolella vai ristiin? Muistaakseni Utti tai joku teki vähän samanlaista liikettä jollain videolla. Onko pointti vaan härnätä omaa motoriikkaa vai hyötyykö tosta vastakkaisen jalan askeleesta jotenkin muuten?
 
Mites tossa viparikävelyssä, onko mitään varsinaista eroa ottaako askeleet ja viparit samalla puolella vai ristiin? Muistaakseni Utti tai joku teki vähän samanlaista liikettä jollain videolla. Onko pointti vaan härnätä omaa motoriikkaa vai hyötyykö tosta vastakkaisen jalan askeleesta jotenkin muuten?
Kyllä siinä on pointtina täysin eliminoida kehon tuoma mekaaninen apu. Jos astuisit samalla jalalla, olisi sulla tukijalka silloin painon puolella ja kykenisit hieman saamaan siitä mekaanista etua. Eli ristiaskel eliminoi todella tehokkaasti kaiken keskivartalon heijauksen. Kannattaa tuo ajatella kuten marssisi eteenpäin, eikä niinkään kävelisi. Selkeän tarmokkailla askelilla säntillisesti eteenpäin ja antaa sen liikkeen jatkua luonnollisena.
 
Mitä luokkaa tommoinen suojaus on? Vastaako se yliteippaamista, joka on sitten puoltoista tonnia Audille. En mä mitään teippiä halua kun eka on maksettu mansikoita erikoisväristä.

Kun tuo firma tekee suojausteippauksen, niin autosta irrotetaan kaikki mikä lähtee irti ja suoja vedetään jokaikiseen rakoon ja koloon. Tehdään kuin yliteippaus ja antaa saman suojan. Otat kirkaan, läpinäkyvän kalvon, niin erikoisväri näkyy normaalisti. Kalvo on sen verran laadukasta, ettei se edes kellastu joten auto näyttää kokoajan freesiltä. Kallis erikoismaali kannattaa kyllä suojata. A3:n teippaus näyttää maksavan nettisivun mukaan vajaa 2000€.

Sitten kun myyt/vaihdat Audin uuteen, niin kalvon alta paljastuu uudenveroinen maali. Maalipinnan kunto vaikuttaa aina jälleenmyynti arvoon.

Kannattaa kysyä tuolta firmalta onko jotain vanteiden suojaamiseen.

Sen verran osaajia ovat, että monet uudet Ferrarit, Porschet, Lamborghinit, Bentleyt jne. käy saamassa suojakalvon ennen kuin niillä lähdetään ajamaan.
 
En mä lähde laittamaan, valkoinen S3 oli moitteettomassa kunnossa kun vaihtoon meni, ei kiveniskuja eikä muutakaan. Mulla on aina kovavahat päällä autossa, syksyllä ja keväällä vedän aina käsittelyn. Pesetän käsin, vahautan säännöllisesti, auto on suurimman osan ajasta pois auringosta ja kylmästä, läpi vuoden lämpimässä tallissa suojassa. Ja vanteissa ei mikään kalvo kyllä sitten loppupeleissä auta mitään. Jos metalli taipuu rotvallinreunaan, niin siinä taipuu kalvo paljon sitä ennen, ei se nyt metallia kestävämpää ole. Ja mun vaihtovälillä ei maali mihinkään sillai mene kuten valkoisessa huomattiin.
 
Joo eihän se maalipinta nyt missään paskassa kunnossa ole ikinä max 1-3v vanhoissa autoissa. Saa olla todella huonosti pidetty.
 
Back
Ylös Bottom