Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tätä firmaa on pakko suositella tuossa suojakalvo asiassa http://automatrix.fi/. Eli tuo suojakalvo suojaa auton maalipintaa mm. kiven iskeytymiltä ja jopa jonkun innokkaan fanin avaimella tekemältä naarmuutukselta. Kalvoa saa läpinäkyvänä tai sitten voi valita haluamansa värin, kuvion, jne.

Hinnakashan se on, mutta varsinkin tuollaisen erikoisauton, kuin sinulle on, suojaaminen on ihan hyvä juttu.
Mitä luokkaa tommoinen suojaus on? Vastaako se yliteippaamista, joka on sitten puoltoista tonnia Audille. En mä mitään teippiä halua kun eka on maksettu mansikoita erikoisväristä.

Mikäs se on? Naarmuja en ainakaan pesussa saa, koska en pese koskaan harjoilla, vaan aina vien käsinpesuun.
Suojakalvo. En hinnoist tiedä, mutta usein ei tarvitse koko autoa vetää tuolla, vaan ainostaan kriittisimmät paikat. Kestää kyllä ihan kaiken mahdollisen kiveniskusta avaimeen, eikä tuota kalvoa voi mitenkään nähdä.

Mulla ei ikinä ole avaimella vedetty autoa, eikä kiveniskujakaan ole viimevuosina tullut. Mutta sitten taas vanteet, voi kiliin vittu sanon minä kun kalliit vanteet vedät kerralla naarmuille johonki saatanan kanttarelliin. Vanteissa pitäis olla joku perkeleen timanttiseos pinnassa. Ei paljoo enää huvita ostella kalliita kun ne AINA menee vituiksi kuitenkin.

Uppimassa seuraava pätkä.

12.webp

Mitääh, joko se selkää painaa menemään. Hyvästi näyttää paranevan. Hieno juttu.
Ei sitä voi ihan kokonaisvaltaisesti vetää, vaan pitää olla venytyksen kanssa tarkkana. Selkä ja rinta ovat niin synergiassa kun niitä treenataan, että siinä hätäisesti tehtynä voipi sattua tässä kohtaa vielä. Edestä vetoja pelkästään ja kulmasoutukin todella kapealla Dorianin tyyliin ettei venytä liikaa. Alatalja kolmiokahvalla ja sitten hallittuja hammereita koneessa. Mutta siis anyways, aivan hurja tahti palautumisessa ottaen huomioon damagen. Ajattelin siis, että en jää tuleen makaamaan, vaan kaikki focus rinnan kuntouttamiseen, mutta tämä on ylittänyt kaikki odotukset miten hyvin tämä on mennyt. Mulla on sitten valmista infoa miten edetä heti loukkaantumisen jälkeen jos ei lihas kokonaan irtoa.

Kysytääs, jos vaikka Mike tai joku muu tietäisi. Saako Facebookissa omien päivitysten/kuvien jakamisen estettyä? Nyt alapuolella on jaa "nappi"

Tarkoituksellako pukkaa noita mainosvideoita keskelle viestiketjuja ?
Juu tänään näkynyt. Aika veikeitä.

Keskellä ketjua ja kun hiiri osuu lähtee audio heti päälle.

7MleMqE.gif

Viimeksi muokattu:
onko sua jo pyydetty ylen toisenlaisten frendien uudelle kaudelle? :D välillä kyllä miettii että onko esim toi kysyjä kaaleppi tosissaan? Vai pelkkä trolli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta siis anyways, aivan hurja tahti palautumisessa ottaen huomioon damagen. Ajattelin siis, että en jää tuleen makaamaan, vaan kaikki focus rinnan kuntouttamiseen, mutta tämä on ylittänyt kaikki odotukset miten hyvin tämä on mennyt. Mulla on sitten valmista infoa miten edetä heti loukkaantumisen jälkeen jos ei lihas kokonaan irtoa.
Vaikka tää sun kuntoutusprotokolla tulee taltioitua videoiden muodossa, niin olisi hyvä jos viitsisit tehdä siitä myös kirjallisen kuvauksen tänne pakkikselle.

Ekan ja tokan viestin jälkeen joo on. Mainostajat suosii noita nykyään, niin oli laitettava. Vastaavasti sit taas muut mainokset vähenee.

Äkkiä hirttää noihin kyllä pannu kiinni, toivotaan ettei ole pysyviä. Mobiililla kun selaa ja kuuntelee musiikkia samalla niin stoppaa musat ja alkaa kauhee mainosten älämölö kun rullaa alaspäin threadia.

Äkkiä hirttää noihin kyllä pannu kiinni, toivotaan ettei ole pysyviä. Mobiililla kun selaa ja kuuntelee musiikkia samalla niin stoppaa musat ja alkaa kauhee mainosten älämölö kun rullaa alaspäin threadia.
Sanon myyntiin, että mobiilissa pitäis klikkaamalla lähtee rullaan.

Mitä luokkaa tommoinen suojaus on? Vastaako se yliteippaamista, joka on sitten puoltoista tonnia Audille. En mä mitään teippiä halua kun eka on maksettu mansikoita erikoisväristä.
+1
Ensin hommataan kallis "helmiäismaali" mitä maasta löytyy, ja sen jälkeen siihen vedetään mattamusta kalvo päälle:D

Back
Ylös Bottom